Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Της πηγής νερό να πιω μες τα φύλλα

Φίλε μου αν με βοηθάς
όπως πάντα
πάρε τούτη την καρδιά
πάρε δύο τριαντάφυλλα
και περπάτα

Βλέπεις κείνο το βουνό
που τα δέντρα
φτάνουν ως τον ουρανό
τραγουδάνε τα πουλιά
νύχτα μέρα

Στην πηγή μια κοπέλα θα βρεις
και θα της πεις

στα μαλλιά της κόκκινα άνθη να φορεί
την καρδιά μου να χει στο στήθος της
στην πηγή να προσμένει



Απ' τα ρούχα τα καλά,
θα διαλέξω
κείνα τα πιο όμορφα
και στεφάνι πράσινο
θα της πλέξω
Θέ ν ανέβω στο βουνό
με μια αχτίδα
το στεφάνι να φορώ
της πηγής νερό να πιω
μες τα φύλλα

Κι αν τα χέρια της τα λευκά
με χαϊδέψουνε
και αν τα χείλη μου
στα φιλιά της αντέξουνε
τ' όνειρο μου θα βγει αληθινό
στο βουνό θε να μείνω
φίλε μου σ' ευχαριστώ κει θα μείνω

Στίχοι: Poll
Μουσική: Poll
Πρώτη εκτέλεση: Poll
Άλλες ερμηνείες:
Κώστας Τουρνάς

Music producer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου