Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

11 χρόνια και μια ημέρα (μετά το Παραδικαστικό 1) με νέους αγώνες

 Τα καλύτερα έρχονται.

 

Όχι όμως για τους ιθύνοντες απατεώνες ΚΑΙ των τραπεζών (που δεν ήταν απρόσωποι όπως σου είπαν, ή πιστεύεις, ή θέλεις να πιστεύεις Θέμη) αλλά και για άλλες συμμορίες. 

 

upd. Και μιας και το έχεις μαράζι Θέμη με τις τράπεζες, μη πιστεύεις όσα διαβάζεις και σου λένε. Τα

καλύτερα έρχονται. Πίστεψέ με μιας και έχω αποδείξει ότι δεν λέω ποτέ μου ψέματα, δεν ανέχομαι φοβέρες και πως όταν μιλώ, έχω πάντοτε τόνους από στοιχεία. 


Γιώργος Θ. Κανελλάκης 

11 χρόνια παράνομα, αντικαταστατικά και εκδικητικά απολυμένος από την εργασία μου στην τράπεζα Αττικης, όπου, πρόεδρος ήταν ο ξηλωμένος Γιάννης Γαμβρίλης, δ/νων σύμβουλος ο ξηλωμένος Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, γενικός δ/ντής ο ξηλωμένος Γιάννης Ιωαννίδης, συνδικάλας ο όχι ακόμη ξηλωμένος Θανάσης Σταθόπουλος, αιχμή του δόρατος ο ξηλωμένος γεν. δ/ντής οικονομικών Χρήστος Μάραντος, δ/ντης και υπ/ντής οι Γιώργος Μαμαλούγκας και Νίκος Δαβίδ (που έστησαν το σενάριο της απόλυσής μου.

 

Να συνεχίσω με ονόματα Θέμη μιας και δεν ήταν απρόσωπη η χρεοκοπημένη εταιρεία Attica Bank ;

 

Θέμη, οι τακτικές του "έμπαινε Γιούτσο", σε εμένα δεν πιάνουν. Θέμη και Νίκο και όσοι σας γανώνουν τα μυαλά με μαλακίες του στυλ "θα μασήσει και θα κάνει πίσω" σας δουλεύουν χοντρά.

 

Συμβουλή : ζητήστε συγνώμη ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ακόμη κι απ΄ αυτούς τους λίγους που -μπροστά σας- σας χαμογελούν, κοιτάξτε να ζήστε όμορφα, αξιοπρεπώς και με κοινωνικότητα τη ζωή σας κι άστε τους τραμπουκισμούς. Οι καιροί "εκείνοι" πέρασαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου