Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022

Ζήτω η ΧΥΔΑΙΑ ιδιωτική πρωτοβουλία. Η ΗΡΩΝ και η εισπρακτική της Φράγκου απειλούν να αφήσουν νοσούντες με covid-19 χωρίς ρεύμα

τηλέφωνα εισπρακτικών δικηγορικών εταιρειών Φράγκου και Ανδρικόπουλου


Σπυράκο Άδωνη του ... υπουργείου ανάπτυξης, πρώτη φορά ακούς πως -μετά τα καμώματα των δικηγορικών - εισπρακτικών εταιρειών "υιοί Σιούφα" και "Ευτυχίδου" (καμώματα για τα οποία τους πήραν την Άδεια λειτουργίας) έχουν ξεφυτρώσει νέα φυντάνια με την επωνυμία "δικηγορική εταιρεία Φράγκου" ; κι ένα άλλο με την επωνυμία "δικηγορική

εταιρεία Ανδρικόπουλος" ;

Σπυράκο, πως σου φαίνεται ο ΧΥΔΑΙΟΣ τρόπος ... επικοινωνίας της υπαλλήλου της δικηγορικής εταιρείας Φράγκου ;


Κώστας Σαμδάνης :

Σήμερα μου τηλεφώνησε η κυρία Χ.Π. που εργάζεται στο δικηγορικό γραφείο Φράγκου ρώτησε γιατί δεν πληρώσαμε το χρωστούμενο λογαριασμό στον ΗΡΩΝ μέχρι Παρασκευή (σήμερα) όπως της είχε πει η σύντροφος μου την Τετάρτη. 

Όταν της είπα πως είμαστε και οι 2 με κόβιντ και πως την Τρίτη που λήγει η καραντίνα μας θα πάω να το πληρώσω, άρχισε να ρωτάει "γιατί δε μου είπε αυτό η σύντροφός σας την Τετάρτη που σας πήρα δεν είχατε και τώρα έχετε ;" επέμενε να βρω άτομο ή κάποιο τρόπο να πληρώσω γιατί "τι θα κάνετε αν μείνετε χωρίς ρεύμα και με κωρονοϊό" κι άλλα τέτοιο ωραία με πιεστικό τρόπο στα οποία προσπαθούσα να της απαντήσω παρά την ταλαιπωρία της νόσου και τις ζαλάδες μου. Μάλιστα όσο κι αν επέμενα ότι την Τρίτη θα πάω να πληρώσω αυτή μου έλεγε "καλά θα δηλώσω πως αρνείστε να πληρώσετε". Έτσι για τη δικηγορική "μαγκιά" να κινδυνεύουν 2 νοσούντες να μείνουν χωρίς ρεύμα.

 --------------

Σχόλιο Γ.Θ.Κ. Με αφορμή όσων καταθέτει ο εξαιρετικός φίλος και αγωνιστής Κώστας Σαμδάνης, ίσως να είναι ώρα να σηκώσουμε και μερικές ηχητικές απολαύσεις από τα νέα φυντάνια (μπας και τα κλείσουν κι αυτά). 

Κι εμείς θα σηκώσουμε ηχητικά και δε θα έχουμε μόνο τα αρχικά των συνομιλητών μας μιας και οι δικαιολογίες τους 

  • "κάνω τη δουλειά μου", 
  • "εκτελώ εντολές και ζω την οικογένεια μου με όσα πληρώνομαι από την εισπρακτική", 
όχι μόνο δεν μας αγγίζουν αλλά μας εξοργίζουν διότι μας θυμίζουν τους δοσιλόγους της προηγούμενης Κατοχής.


Γ.Θ.Κ.

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου