Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Πως χάθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια από την τράπεζα ; Τώρα πλέον τα λέει και η Σεβαστή κα Ανακρίτρια

Στον ΣΥΡΙΖΑ τα ήξεραν όλα για
την attica bank, όμως ...


... μάλιστα, η ανακρίτρια (Αρεοπαγίτης Ανακρίτρια Ευδοξία Κιουπτσίδου - Στρατουδάκη) επισημαίνει ότι : 

 

η Τράπεζα Αττικής υπήρξε ο κύριος χρηματοδότης του Ομίλου Καλογρίτσα από τον Ιούλιο του 2016, «κινδυνεύοντας να οδηγηθεί σε χρεοκοπία και υφιστάμενη έλεγχο και σοβαρούς περιορισμούς από την Τράπεζα της Ελλάδος, αλλά και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα στη συνέχεια, λόγω και των ανοιγμάτων που είχε δημιουργήσει διά παράτυπων δανειοδοτήσεων ορισμένων πελατών της, μεταξύ των οποίων και ο Όμιλος Καλογρίτσα, το δανειοδοτικό όριο του οποίου υπερδιπλασιάσθηκε από τα τέλη του 2014 έως τα μέσα του 2016, δηλαδή σε ενάμισι έτος μόνον, από 50.000.000 ευρώ περίπου σε 110.000.000 ευρώ, με συνέπεια η δανειοδότηση αυτή να υπερβαίνει το 10%, αλλά και το 20%, των ιδίων κεφαλαίων της ανερχομένων σε 400-500 εκατ. ευρώ συνολικώς», με αποτέλεσμα τον

Σεπτέμβριο του 2016 να αρνηθεί να παράσχει νέα δάνεια προκειμένου να βρεθούν τα 3.000.000 ευρώ που έπρεπε να δοθούν ως εγγυητική προκειμένου να συμμετάσχει η εταιρεία στον διαγωνισμό...

 

Αναλυτικά και περισσότερα στο ereportaz.gr/o-diaplekomenos-mintiarchis-nikos-pappas  


Σχόλιο Γ.Θ.Κ. : ΝΑΙ ! Αισθάνομαι για άλλη μια φορά ΗΘΙΚΑ δικαιωμένος. Εγώ που με χαρακτήριζαν τα εκδιωχθέντα πλέον ... στελέχη της τράπεζας Αττικής, κατ΄ επανάληψη, ως συκοφάντη.

 

Ελάχιστο τμήμα της 3ης κατά σειρά μήνυσης των εξολοθρευτών
Δημοσίου χρήματος της attica bank, κατά Γιώργου Θ. Κανελλάκη


ΝΑΙ ! Άξιζε ο Αγώνας μου εμπρός σε "πιασμένους" ... λειτουργούς σε ... όργανα τάξης, διότι έγινα αφορμή να εγερθούν πολλές συνειδήσεις. Κι αυτό το γνωρίζω πάρα πολύ καλά και αποτελεί Τιμή μου !

Όμως, η υπόθεση με την ΣΥΡΙΖΑ-bank (Attica bank) - Καλογρίτσα, Παππά, Βαξεβάνη έχει κι άλλο βάθος. Βάθος, που εξαφάνισε τα αποθεματικά των Δημοσίων Ταμείων ΤΣΜΕΔΕ, ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ, και "επενδύσεων" των ΕΥΔΑΠ, ΕΦΚΑ, Ελ. Βενιζέλος κλπ κλπ

Βάθος που περιλαμβάνονται ΚΑΙ άλλα ονόματα όπως εκείνα των Στουρνάρα, Γαμβρίλη,  Τσάδαρη, Μάραντου, Δραγασάκη, Μαντζουράνη, Δαυίδ, Πανταλάκη κ.ά. που περιγράφονται αναλυτικότερα εδώ, καθόσον, στην εν λόγω τράπεζα ΔΕΝ εξαφανίστηκαν μόνο τα ~135 εκατ. € του Καλογρίτσα, αλλά πάνω από 2,1 δισ. €, γεγονός που την οδήγησε στην κατάντια να υπαχθεί στο ΤΧΣ !

 


Βάθος για το οποίο πάλεψα μαζί με συναγωνιστές μου για να βγει στην επιφάνεια, ασχέτως των οχετών που μου επέρριπταν ΣΥΡΙΖΟ-κάναλα και εφημερίδες τους, όπως οι ... δημοσιογράφοι που γνώριζαν για την απόλυσή μου, πολλές ώρες πριν εκείνη μου γνωστοποιηθεί. 

 

Στην πιο κάτω φωτογραφία, η κομπορρημοσύνη του ΣΥΡΙΖΑικού site που καμάρωνε πως με αποκάλυψε ο τότε πρόεδρος της τράπεζας Αττικής Γιάννης Γαμβρίλης. O Γαμβρίλης που, επί ημερών του εξαφανίστηκαν 2,1 δισ. € από την τράπεζα Αττικής. Από ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ !

το ... παράδοξο της 18-1-2011. Η τότε FMvoice.gr και σήμερα 1voice.gr, γνώριζε για την
επικείμενη απόλυσή μου πολλές ώρες πριν αυτή να μου επιδοθεί.
Και καμάρωναν οι παλιάνθρωποι  για τις 21 μηνύσεις & αγωγές που
μου έκαναν οι κλέφτες με το πρωτοπαλίκαρο τους !


Συνεχίζεται, διότι τα καλύτερα έρχονται

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου