Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

(Τηλέφωνο στο) 14500 για ραντεβού σε νοσοκομεία. Ζήτω η πληρωμένη (και αδύναμη) ιδιωτική πρωτοβουλία

Νοσοκομείο ΚΑΤ 24-1-2022

 

Upd. Έχοντας "υποδεχθεί" μια μορφή δερματίτιδας με την εξωτική ονομασία : δυσιδρωσικό έκζεμα, που μου παρουσιάστηκε μετά τη λήξη της έντασης των αγώνων μου κατά τους αληταράδες (*) που εξαφάνισαν 2,1 δισ. € από την Attica bank,  αναζήτησα τρόπο να επικοινωνήσω με το Νοσοκομείο ΚΑΤ, στο δερματολογικό του τμήμα.

 

Την προηγούμενη φορά που είχα πάει πάλι στο ΚΑΤ, προ έτους περίπου, είχα πάει χωρίς να κλείσω ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία.Τώρα θεώρησα πιο ορθό να πάω μέσω ραντεβού.

Μπήκα στο ΗΔΙΚΑ αλλά το ομολογουμένως καλό αυτό ηλεκτρονικό σύστημα ΔΕΝ περιελάμβανε το Νοσοκομείο ΚΑΤ. 

Μπήκα στο 1535.gr αλλά και αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα ΔΕΝ περιελάμβανε το Νοσοκομείο ΚΑΤ. 

 

Το (πανάκριβο) ραντεβού μέσω του 14500.gr

Οι χρεώσεις του 14500 (για ραντεβού με νοσοκομεία)

Την 20-1-2022 τηλεφώνησα στο νοσοκομείο ΚΑΤ απ' όπου πληροφορήθηκα από
το τηλεφωνικό κέντρο πως θα έπρεπε να κλείσω ραντεβού μέσω του πενταψήφιου τηλεφώνου 14500 (της newsphone). Του πανάκριβου (βλέπε εδώ) αυτού τηλεφωνικού κέντρου όπου η κλήση του μέσω σταθερού τηλεφώνου χρεώνεται με 0,79€ ανά λεπτό και η κλήση του μέσω κινητού χρεώνεται ... μόνο με 1,19€ ανά λεπτό, -το πρώτο λεπτό- και μετά χρεώνεται ανά δευτερόλεπτο (με πόσα χρήματα άραγε ;)

 

Ψάχνοντας στο internet διαπίστωσα πως η χρήση του 14500 μέσω SMS (κι όχι τηλεφωνικής κλήσης) χρεώνεται άπαξ και ... μόνο με  0,62€ (πλέον τελών κινητής τηλεφωνίας). Επέλεξα αυτή τη μέθοδο. Έκλεισα ραντεβού για την επόμενη Δευτέρα 24-1-2022 και ώρα 11:30 πμ.

Την Δευτέρα το πρωί και ώρα 8:30 πμ έχοντας ακούσει τις προβλέψεις της ΕΜΥ και βλέποντας τον καιρό "βαρύ" αποφάσισα να μην χρησιμοποιήσω το Ι.Χ. που μου προσφερόταν, και να πάω μέσω Ηλεκτρικού για να πάω στη στάση ΚΑΤ, στο πλάι του Νοσοκομείου. 10:00 πμ ήμουν ήδη στο Νοσοκομείο.


ΟΜΩΣ...

Όμως με έκπληξη διαπίστωσα τα εξής : 

α) η χιονόπτωση στην περιοχή του Νοσοκομείου ήταν ήδη έντονη,

β) καινούρια Ι.Χ. που κινούνταν στον δρόμο που οδηγεί από τον σταθμό του Ηλεκτρικού στο ΚΑΤ, γλιστρούσαν (ένα μάλιστα πλαγιολίσθησε και προσέκρουσε απαλά σε παρκαρισμένο Ι.Χ.),

γ) οι πλάκες στα πεζοδρόμια γλιστρούσαν απίστευτα κι έτσι οι πεζοί επιλέγαμε να περπατήσουμε στο οδόστρωμα που γλιστρούσε λιγότερο από τα πρώτα αναφερόμενα,

δ) οι ιατροί δεν μπόρεσαν να πάνε στην υπηρεσία τους λόγω της χιονόπτωσης.


ο δρόμος που οδηγεί στο ΚΑΤ,
πηγαίνοντας με τον ΗΣΑΠ

Αναθεματίζοντας την ώρα και τη στιγμή που πήγα νωρίτερα στο ραντεβού μου, μονολόγησα "να πάρει η ευχή, αν ερχόμουν στην ώρα μου στο ραντεβού μου, προφανώς (όπως πίστευα) θα με προλάβαινε από την άσκοπη μετακίνηση μου το 14500 που θα με ενημέρωνε πως τα ραντεβού αναβάλλονται".

 

Κάθισα λίγο στην περιοχή "απολαμβάνοντας" τα ασθενοφόρα να σπινιάρουν στο χιόνι ενόσω διερωτόμουν για πόση ώρα ακόμη θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς ύπαρξής τους κι έφυγα για τον σταθμό ΗΣΑΠ.


Η διαφορά ανάμεσα σε 1535.gr, Idika.gr και στο 14500.gr

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να προσθέσω τα εξής δύο : 

  1. Μια ημέρα προ του ραντεβού μου με στο ΚΑΤ, την 23-1-2022 και ώρα 10:25 πμ,  δέχθηκα αυτοματοποιημένη τηλεφωνική κλήση διάρκειας 45'' από το 14500 που μια φωνή robot (σ.σ. τη σιχαίνομαι αυτή την ... επικοινωνία) μου υπενθύμιζε το ραντεβού της επομένης ημέρας.

  2. Σε δύο παλαιότερες περιπτώσεις αναβολής ιατρικών ραντεβού με το ΠΕΔΥ, δέχθηκα τηλεφώνημα από τις γραμματείες των ιατρείων που θα πήγαινα όπου με ενημέρωναν πως τα ραντεβού ακυρώθηκαν λόγω έκτακτης ανάγκης των ιατρών και πως θα έπρεπε να κλείσω νέα ραντεβού.

  3. Στην περίπτωση του ραντεβού στο νοσοκομείο ΚΑΤ μέσω του ακριβοπληρωμένου 14500, ΟΥΔΕΠΟΤΕ δέχθηκα κάποια ενημέρωση (τηλεφωνική, email, SMS) για την ακύρωση του ραντεβού ! Ούτε κατοπινά της ώρας του ραντεβού, έτσι, έστω για τους τύπους ! Προφανώς θα έπεσα σε στιγμή αδυναμίας της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
    Εκείνης της πρωτοβουλίας που στα ζόρια (οικονομικά, κοινωνικά κλπ) ζητά ή/και απαιτεί τη βοήθεια του Δημοσίου, του στρατού, των Πολιτών ...

 

Έπειτα απ' όλα αυτά, έμεινα με κάποιες απορίες, όπως : 

  • πόσοι άνθρωποι έκαναν χρήση του 14500 εκείνες τις ημέρες ; 
  • Πόσα χρήματα εισέπραξε το ΙΔΙΩΤΙΚΟ 14500.gr ΧΩΡΙΣ (εκ του αποτελέσματος) να προσφέρει το παραμικρό στον Πολίτη ; 
  • Θα επιστραφούν τα χρήματα που εισέπραξε ; Έστω ως αχρεωστήτως καταβληθέντα ; (αφού -επί της ουσίας και εκ του αποτελέσματος- ΔΕΝ παρείχε πραγματική Υπηρεσία [εν τω προκειμένω ραντεβού με κάποια Νοσοκομεία]).
  • Ποιος κερατάς όρισε τον ιδιώτη 14500 ως αρμόδιο για τα ραντεβού με κάποια νοσοκομεία, ενόσω ΔΕΝ τα ενέταξε στις ομολογουμένως ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ πλατφόρμες του ΗΔΙΚΑ και του 1535.gr


Γιώργος Θ. Κανελλάκης


* εκείνους τους αληταράδες κλέφτες που έχτισαν ψευδείς κατηγορίες σε βάρος μου και με απέλυσαν παράνομα, αντικαταταστατικά και εκδικητικά επειδή τους θύμιζα όσο εργαζόμουν στην τράπεζα πως τα χρήματα της τράπεζας ΔΕΝ ανήκουν στους ίδιους αλλά στους μετόχους της.


 

Upd. Όπως με ενημέρωσε φίλος προ ολίγου, στον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό (14500) οφείλουν να καλούν για ραντεβού και όσοι θέλουν να πάνε στο Νοσοκομείο Μεταξά. Στο ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΟ νοσοκομείο Μεταξά ! Στο αντικαρκινικό, ανάλγητοι !

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου