Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Ο Κανελλάκης συκοφαντεί μια Ανώνυμη Εταιρεία. Και τι Εταιρεία. Τράπεζα κυρία Πρόεδρε

Ο Κανελλάκης συκοφαντεί μια Ανώνυμη Εταιρεία. Και τι Εταιρεία. Τράπεζα κυρία Πρόεδρε.
Αυτά, είπε ο δικηγόρος της Attica bank, Αδαμάντιος Μπασαράς του γραφείου Ιωάννη Ματζουράνη, στη σημερινή δίκη μου στην Ευελπίδων, προκαλώντας τις αντιδράσεις του ακροατηρίου που όλοι υποψιάζεστε.

Δίκη στην οποία είμαι κατηγορούμενος πως ήμουν blogger το 2010 που συκοφαντούσα την περίοπτη τράπεζα. Δίκη η οποία είναι τμήμα από τα 703.624,79 € που μου ζητά η Attica bank. Δες εδώ λεπτομέρειες αν δε θυμάσαι φίλε μου.

Ντάξει. Εκείνη που είχε προσλάβει ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ως ... δημοσιοσχεσίτες, έδινε δάνεια σε μεγαλοπελάτες της για να αγοράσουν μετοχές της και μετά να της δώσουν τις μετοχές ως ενέχυρο (βλέπε : ποινικά αδικήματα. Σωρό).
Εκείνη την τράπεζα που το ΤΣΜΕΔΕ τοποθέτησε σχεδόν μια 800άρα εκ/ρια και έχει περί
τα 70.
Εκείνη που οι λοιποί μέτοχοι τοποθέτησαν άλλα 800 εκ/ρια και έχουν άλλα 70 ...
Καλά. Το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων όπως και το Τ.Τ. που είχαν (κάποτε) το 42% τώρα έχουν 0. Νούλα. Εξανεμίστηκαν οι ... επενδύσεις τους 

Θες λεπτομέρειες για το τι έγινε φίλε μου ; Λογικό. Όλοι λατρεύουμε τις τράπεζες.

Επί του παρόντος θα σου πω πως ως μάρτυρας κατηγορίας είχε έλθει ο Ιωάννης Άννινος (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Επικεφαλής της Περιοχής Ευθύνης Πιστοδοτήσεων).

Γιαννάκη μου λησμόνησα να σε ρωτήσω το πρωί. Τα δάνεια του Καλογρίτσα και τόσων άλλων, περνούσαν από τα χέρια σου ; Δε ξέρω γι αυτό ρωτώ.
Αντιθέτως, η αξιολάτρευτη και κατήγορος μου η Κορίνα Σαλεμή (Α ξαδέλφη του Κώστα Σκανδαλίδη του ΠΑΣΟΚ και σύζυγος του Χρήστου Σμυρλή - Λιακατά, τ. Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ δεν παρουσιάστηκε, ΞΑΝΑ, διότι ήταν κλινήρης στο ΚΑΤ. Από οσφυαλγία όπως έλεγε το χαρτί του Νοσοκομείου ΚΑΤ. Στο ΚΑΤ όμως που ανέλαβε διευθυντής ο σύζυγός της όταν δεν εξελέγη ξανά βουλευτής !
Να αν δε με πιστεύεις, διάβασε στη σελίδα 11 αυτού εδώ Πατριώτη. Ή κάνε κλικ στη φωτό για να γίνει μεγάαααααλη όσο και η ... υπόθεση.

Πάντως, παρέα είχα. Δεν έχω παράπονο. Συνάδελφοι από την τέως τράπεζα Εργασίας, αλλά και φίλοι που έτυχε να παρίστανται. Α ναι. Είχα και την τύχη να δω από κοντά, στην αίθουσα τον αειθαλή  δικηγόρο  Αλέξανδρο Λυκουρέζο αλλά και άλλους. Όπως επίσης και περί τους 20 δικηγόρους που ήταν παρόντες σε άλλες δίκες και είχαν αντιληφθεί όλοι το τι συνέβαινε ...

Επανέρχομαι και να δεις τι θα σου χω !!!

Υ.γ. Γιαννάρα έχεις καραφλιάσει παντελώς. Και το σπρέι ψευδούς μαλλιού κάνει μπαμ από χιλιόμετρα. Δε σε κολακεύει ρε φίλε. Άσε που από την χρήση του θα ξαναπάθεις κανένα έμφραγμα.

Υπόμνημα : Για να είμαι δίκαιος και για να μη ξεχάσω κανέναν, φωτογραφικές αναφορές από τον δικηγόρο Αδαμάντιο Μπασαρά που καμάρωνε για τις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου του Γιάννη Γαμβριλη της Attica bank (και για ... άλλα) :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου