Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Οι τραπεζίτες σου Attica bank είπαν πως έχουν υπογράψει σύμβαση εμπιστευτικότητας. Εγώ (και άλλοι) ΟΧΙ !

Και αυτό, το ΟΧΙ μου, ΣΗΜΕΡΑ, αντιλήφθηκαν πως ΤΟ ΕΝΝΟΥΣΑ. Και το ΕΝΝΟΩ !!! 
Είτε λέγοντας την αλήθεια για δάνεια, είτε για μεγαλοστελέχη και για "κομματικούς στρατούς", είτε για δικαστές είτε για μεγαλοδικηγόρους.

Ας δούμε εν συντομία ΤΙ έγινε στην δίκη μου όπου ο Δικηγόρος και Αγωνιστής Αναστάσιος Κώνστας έδειξε (ακόμη μια φορά) τι σημαίνει νομική κατάρτιση, ήθος και ψυχραιμία απέναντι στο δοτό μα και καταφανώς εντελλόμενο σύστημα κατηγορίας μου, που εμφάνισε η τράπεζα.

Η Attica bank εμφάνισε τους  :

  1. Ιωάννη Άννινο (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Επικεφαλής της Περιοχής Ευθύνης Πιστοδοτήσεων της Attica bank)
  2. Κορίνα Σαλεμή (σύζυγος του τέως βουλευτή ΠΑΣΟΚ Χρήστου Σμυρλή - Λιακατά και νυν διευθυντή του νοσοκομείου ΚΑΤ και Α' εξαδέλφη του μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ Κώστα Σκανδαλίδη) συνταξιοδοτημένο πλέον στέλεχος της Attica bank που προσήλθε σήμερα συνοδευόμενη από τον σύζυγό της
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, σε ΚΑΘΕ "δύσκολη" ερώτηση του δικηγόρου μου απαντούσαν : "δεν μπορώ να απαντήσω, έχω υπογράψει σύμβαση εμπιστευτικότητας, δεν απαντώ κλπ".

Το αποτέλεσμα της προχθεσινής μου παράκλησης να παραβρίσκεται κόσμος μαζί, στην δίκη μου ; Ας μιλήσουν κάποιοι εκ των παρισταμένων Συναγωνιστών και Πατριωτών με τις αναρτήσεις τους και όχι εγώ (επί της παρούσης) :








Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ που παρασταθήκατε μα και που συμπαρασταθήκατε ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ  δίνοντάς μου δύναμη ΚΑΙ με την παρουσία σας
Που δώσατε νόημα σε ένα αγώνα που έχει ένα ΜΟΝΟ στόχο. Την Λευτεριά της Πατρίδας μας από την τραπεζοκρατία. Την εγχώρια μα και την ... εισαγόμενη !

Επίσης, παρόντες στην δίκη ήταν ΚΑΙ εκπρόσωποι των Μηχανικών  που υπάγονται στο ΤΣΜΕΔΕ, εκπρόσωποι συλλογικοτήτων αλλά ΚΑΙ πολιτικών τμημάτων. 

Βεβαιώνω όλους πως σήμερα δεν ήταν το τέλος ενός ταξιδιού ΜΑ Η ΑΡΧΗ ΕΝΟΣ ΠΙΚΡΟΥ. Πικρού για τους κλέφτες !  
Βεβαιώνω επίσης πως θα πρέπει να θεωρηθεί ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ πως, ΟΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ από τους παριστάμενους εκπροσώπους των Μηχανικών (που αποτελούν μάλιστα ΤΟΥΣ εργοδότες μου !!!) θα γίνει ! Άμεσα. Από την ερχόμενη Δευτέρα !

Βεβαιώνω επίσης πως ένοιωσα και συγκίνηση καθώς, στον ίδιο χώρο μαζί μου, στην ίδια αίθουσα, συνυπήρχαν, κάτω από ένα κοινό σκοπό (αυτόν του τερματισμού της παντοκρατορίας των τραπεζιτών και της Λευτεριάς της Χώρας ΜΑΣ από κατακτητές και ντόπια λαμόγια, Άνθρωποι που με τα μέχρι χθες δεδομένα κάποιους θα τους χαρακτήριζαν ως δεξιούς, κάποιους ως κεντρώους και κάποιους ως αριστερούς.

Ναι ! Νοιώθω χαρά που μπόρεσα να δώσω στοιχεία στους παρισταμένους για να τα δώσουν εκείνοι με την σειρά τους στις δικές τους οργανώσεις και στις συλλογικότητες. 
Νοιώθω όμως και Λατρεία για τον καθένα προσωπικά αλλά και για όλους μαζί καθώς έδειξαν τι σημαίνει Δημοκρατία, Αγώνας με κοινό όραμα, και επιθυμία για Λευτεριά !!!


Τραπεζίτες, καθεστωτικά πολιτικά κόμματα, μεγαλοδικηγορικά γραφεία (διεκπεραίωσης ... υποθέσεων και πίεσης Λειτουργών)  δικαστικοί μα και λαμόγια, ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ! Και θέλετε ένα μυστικό ; Επιστρέφουμε !!! Πάρτε χάπια. Θα σας χρειαστούν πλέον. 




 




Γιώργος Θ. Κανελλάκης
     Ξεκάθαρα πλέον
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου