Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Ανακοίνωση - πρόσκληση : την Πέμπτη 13/12/18 δικάζομαι για συκοφαντική δυσφήμιση της τράπεζας Αττικής

Σας καλώ την Πέμπτη 13/12/2018 στο κτίριο 6 αίθουσα 6 (στα τ. κτίρια της Σχολής Ευελπίδων) όπου, με αριθμό πινακίου 8 δικάζομαι για "συκοφαντική δυσφήμηση  της τράπεζας Αττικής (Attica bank) μέσω ανώνυμων blogs (σ.σ. μη γνωστών ιδιοκτητών) με τις επωνυμίες : ellhnasergazomenos.blogspot.com και ellhnasergazomenos.wordpress.com. 
Blogs που αποδίδονται από την τράπεζα και τα θρασύδειλα τσιράκια της ως ιδιοκτησίας μου. 

Η δίκη αυτή είναι Αστική και η τράπεζα Αττικής μου ζητά για συκοφαντία της (;;;) το ποσό των 100.000 € και είναι τμήμα δικών δυνάμει των οποίων ζητά ~700.000 €.

Την αγωγή μπορείτε να την διαβάστε στο σύνολό της, κάνοντας κλικ εδώ.
 
Σαφέστατα σκοπός της τράπεζας ήταν και παραμένει η βιολογική και εξόντωσή μου, καθώς :

α) την οικονομική μου εξόντωση την έχει επιτύχει μετά από σωρεία μηνύσεων και αγωγών που μου έχει ασκήσει
β) την "παραδειγματική μου τιμωρία" όπως αναφέρει και σχετικό της πρακτικό και 
β) την εξαφάνισή μου καθόσον ΔΕΝ υπήρξα ΠΟΤΕ μου yesman που υπογράφει όοοοτι ... δάνειο και όοοτι ... κείμενο έλθει στο γραφείο μου.

Στη δίκη αυτή,εκπρόσωπος της τράπεζας είναι το δικηγορικό γραφείο Ιωάννης Μαντζουράνης.

Υπενθυμίζω εν συντομία τα εξής :
  1. ήμουν υπάλληλος (δ/ντής καταστήματος) της τράπεζας
  2. δέχθηκα 13 μεταθέσεις - αποσπάσεις - μετακινήσεις, σε διάστημα 15 μηνών
  3. ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ απολύθηκα την 18-1-2018, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ για όσα μου καταμαρτυρούσαν και
  4. ως συνέχεια των της απόλυσής μου, αντιμετώπισα από την τράπεζα και το πρωτοπαλίκαρό της Χρήστο Μάραντο, σωρεία μηνύσεων και αγωγών για συκοφαντική δυσφήμιση της τράπεζας  και για παραβίαση (ποία άραγε ;;;) των προσωπικών δεδομένων αυτού, στον Τειρεσία !
  5. ΟΛΟΙ οι μάρτυρες της τράπεζας που αποχώρησαν από την τράπεζα (λόγω συνταξιοδότησης τους) ΔΕΝ παρουσιάζονται στις Δίκες, αφού δεν έχουν πλέον την προστασία - κάλυψη αυτής ! και 
  6. ΟΛΟΙ όσοι υπέγραψαν την απόλυσή μου (πρόεδρος : Ιωάννης Γαμβρίλης, δ/νων σύμβ. : Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, γενικός δ/ντής : Ιωάννης Ιωαννίδης κ.ά) εξεδιώχθησαν προ 2ετίας από την τράπεζα, 
  7. αλλά και μάρτυρες της τράπεζας όπως οι : Κορίνα Σαλεμή (σύζυγος τ. βουλευτή ΠΑΣΟΚ και Α' εξαδέλφη του Σκανδαλίδη του ΠΑΣΟΚ), Γεώργιος Μαμαλούγκας (με στενές σχέσεις με το περιβάλλον Πάνου Καμμένου), Χρυσάφω Λεπεσιώτου  κ.ά. που είτε συνταξιοδοτήθηκαν, είτε αποχώρησαν ΔΕΝ προσέρχονται να καταθέσουν !!! έχοντας στηριχθεί πλέον ΜΟΝΟ στις "έμμισθες" (λόγω υπαλληλικής ιδιότητας) καταθέσεις των προαχθέντων υπαλλήλων τους 
  8. Ο σύλλογος εργαζομένων της Attica bank, τήρησε (και τηρεί) σιγή ιχθύος απέναντι στην καθ΄ όλα Πολιτική,  ηθικά διαβρωμένη και παράνομη δίωξη μου !
  9. ΔΕΝ έκλεψα ΠΟΤΕ ΜΟΥ, ΔΕΝ "τα πήρα" από μίζες, ΔΕΝ  υπέγραψα δάνεια που πίστευα ότι ο εργοδότης μου (ΤΣΜΕΔΕ, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, Τ.Τ. και ΕΦΚΑ, ΕΥΔΑΠ, ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ πλέον) θα έχανε τα χρήματά του !


  Με Μπέσα και Τιμή


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
  τηλ : 6977-913-924

Υ.γ. Μηχανικοί του τ. ΤΣΜΕΔΕ, είστε συνυπεύθυνοι για την κτηνωδία που αφήσατε αλλά και που επιτρέπετε να συμβαίνει από την τράπεζά ΣΑΣ !!


Upd. Κατόπιν ερωτήσεων σας θα πρέπει να διευκρινίσω ότι, η αλητεία που ξεκίνησε επί διοίκησης της τράπεζας από τους Γαμβρίλη - Αντωνόπουλο, συνεχίζεται ακατάπαυστα και από την διοίκηση Ρουμελιώτη - Πανταλάκη.


Upd 17-12-2018 : τι απέγινε στη δίκη ; η απάντηση στο https://gkanellakis.blogspot.com/2018/12/100000attica-bank.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου