Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Οι προμήθειες των τραπεζών στα Τέλη Κυκλοφορίας είναι Νόμιμες ; (*)

Σήμερα το πρωί πήγα στην τράπεζα Αττικής για να πληρώσω Τέλη Κυκλοφορίας Ι.Χ. προσφιλούς μου προσώπου. 
Τώρα θα μου πεις, γιατί πήγες στην Αττικής κι όχι σε άλλη τράπεζα ;
Ε, η απάντηση είναι προφανής. Απολαμβάνω να συζητώ με συναδέλφους που έχουν σαφέστατα φοβισμένο ύφος μιας και μιλούν με το "μίασμα", όπως με λένε ... κάποιοι ...

Επί της ουσίας τώρα. 
Πλήρωσα τα 250 € που ήταν το νταβατζιλίκι του Κράτους, νταβατζιλίκι διότι το μπορντέλο Κράτος ΔΕΝ παρέχει ΤΙΠΟΤΑ στον Πολίτη για τα τέλη ... κυκλοφορίας του ΙΧ του (τρύπες στους δρόμους, δρόμοι σκοτεινοί το βράδυ κλπ) και περίμενα το παραστατικό.

Όταν ο Ταμίας πέρασε την συναλλαγή πήρε τα 250 €, μου ζήτησε
ευγενώς (σ.σ. και με ντροπή θα έλεγα) άλλο 1,40 € ως προμήθεια τράπεζας, συμπληρώνοντας "αν δε τα έχεις μαζί σου, δε πειράζει, τα βάζω εγώ".

Τα έδωσα αφού γαμωσταύρησα άλλη μια φορά την ώρα και την στιγμή που γερμανοτσολιάδες (ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, μέσω της ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΑΔΕ **) επέτρεψαν στα ψοφίμια, από τα μέσα του 2017, οι τράπεζες να επιβάλουν προμήθειες σε πληρωμή οφειλών προς το ... κράτος. 

Υγιαίνετε και, ει δυνατόν αγαλλιάσθε, αραχτοί ελληναράδες του καναπέ που ανέχεστε ότι σας επιβάλλουν.


* μέχρι τα μέσα του 2017 απαγορεύονταν αυστηρώς η επιβάρυνση με ... τραπεζικά έξοδα σε οποιαδήποτε πληρωμή απαιτήσεων του κράτους. Μετά ήλθε η ... αριστερά και έκανε ένα (ακόμη) δωράκι στους Τραπεζίτες.

** η σχέση του ΣΥΡΙΖΑ με την έννοια "αριστερά" είναι τόση, όση σχέση έχω εγώ με τον Ροκφέλερ ... 

Απορία προς το ... κράτος. Είναι υποχρεωτικό να έχω internet, εκτυπωτή και κάθε τι που ίσως δε γουστάρω για να κάνω οικονομικές κινήσεις μέσα από e-banking αν δε θέλω να επιβαρυνθώ με γαμησιάτικες προμήθειες ; 

Υ.γ. γιατί λέω "γαμησιάτικες" ;

Συνεχίζεται.

Γ.Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου