Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Στρατηγέ της ΕΛ.ΑΣ. Γιώργο Γκρίζη, έχεις κάτι να προσθέσεις ;

Στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη της ΕΛ.ΑΣ. τον Μάιο μήνα του 2017 είχα απευθύνει επιστολή με ερωτήματα προς την ΕΛ.ΑΣ. για αυθαιρεσίες, απόπειρες εκφοβισμού μου και διάφορες άλλες καθ΄ όλα παράνομες ενέργειες και πράξεις μελών της ΕΛ.ΑΣ. που ως υπόβαθρο είχαν την τράπεζα Αττικής και τους "ανθρώπους" της σε θέσεις "κλειδιά".

Την επιστολή που έστειλα στην ΕΛ.ΑΣ. την ανάρτησα εδώ με τίτλο : Ερωτάται ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. (Ελληνικής Αστυνομίας) και η Εισαγγελία Αθηνών


Στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη, κάποια στιγμή, κλήθηκα στο κτήριο της ΓΑ.ΔΑ. όπου, μεταξύ των άλλων, με δέχθηκες ευγενικά στο τεράστιο γραφείο σου όπου και μου έδωσες ... κάποιες ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ απαντήσεις - δικαιολογίες.
Και με δέχθηκες αφού πέρασα από γραφείο υφισταμένου σου, νεαρού Αστυνόμου που μου είπε : γιατί κάνατε τώρα αυτή την καταγγελία ; Ερώτηση που -τότε- αδυνατούσα να καταλάβω. (*) Ερώτηση που δεν απάντησα και κοίταξα τον ερωτούντα, λίγο στραβά ...


Επανερχόμενος σε σένα στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη, μεταξύ αυτών που μου ανέφερες κατηγορηματικά, αλλά με χαμηλό - συνομωτικό θα έλεγα τόνο φωνής (ενώ δεν υπήρχε ουδείς άλλος πέραν εμού, εσού και ίσως (;) κάποιου αδιάψευστου μάρτυρα) απάντηση για τον λόγο που ταλαιπωρήθηκα από τον υφιστάμενό σου Αστυνόμο Νίκο Νταβαρίνο.  
Σημείωση : Νίκο, για να μαθαίνεις νεαρέ μου, ένα usb καταγραφής έχει μπαταρία που επαρκεί περισσότερο από τις 4 1/2 ώρες που με κράτησες στο γραφείο σου, χωρίς Εισαγγελική εντολή, χωρίς  ένταλμα σύλληψής μου, ενόσω μου υπενθύμιζες πως είναι καλό για μένα να δώσω δείγμα γραφικού χαρακτήρα.

Τονίζω ότι κλήθηκα από το τμήμα δίωξης εκβιαστών, από τον τότε αστυνόμο Νίκο Νταβαρίνο, ΟΤΑΝ  η τράπεζα Αττικής είχε στους κόλπους της (ως μισθωτούς και στο pay roll της) δημοσιογράφους εκβιαστές !! ( : Τάκης Μουσσάς, Χρήστος Φράγκος, Παναγιώτης Μαυρίκος).


Τότε -επί λέξει στρατηγέ- και κατόπιν επίμονων ερωτήσεων μου, ανάφερες ως λόγο της ταλαιπωρίας και της ψυχικής μου κακομεταχείρισης από τον Νικόλαο Νταβαρίνο,  τον "Θανάση".

Τον Θανάση του ΣΔΟΕ στρατηγέ. Τον Θανάση του ΣΔΟΕ στον οποίο είχα καταθέσει οικονομικά ΣΤΟΙΧΕΙΑ για φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή της τράπεζας Αττικής, πέραν του εκμαυλισμού κλπ που ασκεί στο προσωπικό της, μέσω των μαύρων μισθοδοσιών της.
Τότε στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη μου είπες : όταν παρέδωσες την καταγγελία σου στον ΣΔΟΕ στον Θανάση, λίγες μέρες μετά, ο Θανάσης παρέλαβε ένα ιδιόχειρο χαρτάκι που έγραφε "Θανάση εμείς οι δύο θα πιούμε καφέ. Γιώργος".
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ μου είχες πει στρατηγέ.
Όλος έκπληξη στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη, σε ρώτησα "αυτό ; δηλαδή, τι σημαίνει
αυτό ; Δεν καταλαβαίνω".
Μου απάντησες αυτολεξεί κουνώντας το κεφάλι σου : ο Θανάσης θεώρησε ότι το έστειλες εσύ για να τον φοβίσεις.
Σε ρώτησα στρατηγέ : εσένα πως σε λένε ; το μικρό σου όνομα, πως είναι ;
Γιώργος, μου απάντησες.
Και δευτερολόγησα λέγοντάς σου : και γιατί δεν κάλεσαν εσένα που έχεις το επίσης "σπάνιο" όνομα Γιώργος και κάλεσαν εμένα ;

Η αμηχανία σου συνεχίστηκε στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη όταν χαμογελώντας προσπάθησες να μου πεις : "εεε ... έχεις δίκιο ... μα .... να .... έχεις δίκιο ...".
ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη !

Αμηχανία που ξεπέρασες όταν μου ανέφερες : πάντως να ξέρεις πως ο Ασημάκης που ανάφερες στην επιστολή σου, απομακρύνθηκε από το Σώμα. 
Αμηχανία που επανήλθε όταν σε ρώτησα για τον Νταβαρίνο, για τον Μάραντο, την τράπεζα Αττικής, για τον ΣΔΟΕ.

Στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη, σου ζήτησα τότε, ΟΛΑ όσα μου είπες, να μου τα κάνεις εγγράφως !
Αρνήθηκες στρατηγέ και άλλαξες κουβέντα, λες και είμαι (εγώ ή ο καμωμένος σε δεκάδες αντίγραφα αδιάψευστος μάρτυράς μου) απ' αυτούς που ξεχνούν.

Στρατηγέ Γιώργο Γκρίζη, δεν σε θυμήθηκα (χωρίς να σε ξεχνώ ποτέ) διότι είδα κάποιον υψηλόβαθμο Γκρίζη της ΕΛΑΣ, να δέχεται εντολές από οικείους του τερατουργήματος με το όνομα ΑΝΕΛ - Πάνος Καμμένος

Εντολές στρατηγέ και συνομιλίες που είναι καταγεγραμμένες από την ΕΥΠ με εντολή ΣΥΡΙΖΑ (;). Της ΕΥΠ που δεν έστειλε τον φάκελο στην Εισαγγελία με την ένδειξη "υλικό δημιουργίας παρακράτους" αλλά κρατήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ (;) για να εκβιάζει ο ένας τον άλλον.

Θανάση Σταθόπουλε, πρόεδρε του συλλόγου εργαζομένων της τράπεζας Αττικής, ΕΣΥ που ήσουν και είσαι στο Δ.Σ. της τράπεζας, έχεις ακούσει τίποτα για όλα αυτά ; 
Θανάση Σταθόπουλε, είχες ακούσει κάτι όταν η τράπεζα έκανε πάρτι με τους εκβιαστές που είχε προσλάβει ή κάποια σχέση με όλα αυτά που αντιμετώπισα ;
Δεν νομίζω. Ή να το νομίζω ;



Συνεχίζεται


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
   Τηλ: 6977-913-924


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου