Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Μαντζουράνη μπορείς να με βοηθήσεις ;

Γιάννο, εκεί που λες που καθόμαστε σήμερα κάποιοι φίλοι και συζητούσαμε για την 4-10-2018, την μέρα που σε συνάντησα στα δικαστήρια της Ευελπίδων και ήσουν πλάι στον Βαξεβάνη (ήσουν δικηγόρος του) και εγώ μιλούσα με τον Τριανταφυλλόπουλο, τους είπα τα "όμορφα" λογάκια που είπες για δικούς μου ανθρώπους. 


Δεν με πίστευαν και αναγκάστηκα να τους το αποδείξω ο κακομοίρης. 

Γιάννο με την ευκαιρία, "εσύ που ξέρεις τα πολλά κι ο νούς σου κατεβάζει" πως

τα βλέπεις τα πράγματα ; Θα πάρει 60-70 βολευτές ο ΣφΥΡΙΖΑ ; Πολλούς λέω ; Ο Καμμένος, θα ξαναφτιάξει τους "ανεξάρτητους ΑΝΘέλληνες" ; Δε πιστεύω να ξαναμάλωσες με τον Καμμένο στο twitter ; Ο Τσοχατζόπουλος θα ξαναβγεί ; Ο Γαμβρίλης θα γλυτώσει από τα δάνεια στα κόμματα ; Ο Σίκατσεκ θα βρεθεί ; Ο Πανταλάκης θα μείνει στην Attica bank ; Ο Μάραντος θα μου ξαναστείλει κατεβατά από SMS ; Τελικά, είχες όντως off shore από το 1974 ;


Μη τσαντιστείς που σε λέω Γιάννο. Φίλοι είμαστε και μου το απέδειξες την 4-10-2018 όταν με πήρες αγκαλιά με το αριστερό σου χέρι λέγοντάς μου "Γιώργο παιδί μου αν δεν είχε μπλέξει την ... (σ.σ. βάλε μια λεξούλα Γιάννο μ') όλα θα ήταν αλλιώς στη Attica bank". Γιάννο μ'.

Τα θυμάσαι Γιάννο μ'  ; Αν όχι, εδώ είμαι να στα θυμίσω και όπως πάντα με αδιάψευστο μάρτυρα. Γιάννο μ'. 

Ο φίλος σου ο Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου