Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Η Μεγάλη Προπαγάνδα - Μην ψηφίσεις

Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα ντοκιμαντέρ του Netflix. Του υπερτιμημένου τίποτα, που έγινε κι αυτό μόδα. Το ντοκιμαντέρ αυτό έχει τον τίτλο Το Μεγάλο Χακάρισμα - The Great Hack [Netflix]

Στο εν λόγω ντοκιμαντέρ σύμφωνα με τη δραματοποιημένη παρουσίαση γεγονότων (;;;), αποτυπώνονται όσα έκανε η Αγγλική εταιρεία Cambridge Analytica  (C.A.) μέσω δεδομένων μας (των ψηφοφόρων) που έπαιρνε από το οικτρό facebook (όσα ιδιοχείρως μοιράζουμε απλόχερα) κατευθύνοντας τις μάζες των ψηφοφόρων στις ΗΠΑ υπέρ του Τράμπ και στο Ηνωμένο Βασίλειο υπέρ του Brexit.

Από το εν λόγω ... ντοκιμαντέρ, κρατήσαμε
(και στηλιτεύουμε) μόνο 2+ στοιχεία.


Α) Σε εργολαβία χειραγώγησης σκέψης που ανέλαβε η C.A. στην Δημοκρατία του Τρίνινταντ υπέρ των Ινδιάνων και απέναντι στον σκουρόχρωμο πληθυσμό, όπου σύμφωνα με κρυφή κάμερα που καταγράφονταν οι συνομιλίες του Δ/ντος Συμβούλου της, ακούγονται να λέγονται όσα ΜΟΝΙΜΑ σας λέμε για την αποχή από τα Κοινά και τις εκλογές, που σας προτείνουν ορισμένοι.


---------------------

Δ/νων Σύμβουλος C.A : Στο Τρίνινταντ υπάρχουν δύο βασικά κόμματα, ένα για τους μαύρους, ένα για τους Ινδιάνους. Μεταξύ του σκοτώνονται όλη την ώρα. Εμείς δουλεύαμε για τους Ινδιάνους.

Είπαμε στον πελάτη  : "Θέλουμε να στοχεύσουμε κυρίως τους νέους". Προσπαθούμε να αυξήσουμε την απάθεια. Η καμπάνια δεν έπρεπε να είναι πολιτική, καθώς οι νέοι δεν νοιάζονται για την Πολιτική. Η καμπάνια μας πρέπει να είναι αντιδραστική, διότι οι νέοι είναι τεμπέληδες.

Σκεφτήκαμε μια καμπάνια με θέμα: Μπες στην παρέα. Κάνε κάτι γαμάτο. Μπες σε ένα κίνημα.  Ονομάσαμε την καμπάνια "Κάν' το", που σημαίνει "Δεν θα ψηφίσω". Κάν' το! Μην ψηφίσεις".

---------------------

Και όντως, κέρδισαν οι Ινδιάνοι. Κέρδισαν αφού η αποχή στις νεαρές ηλικίες ανήλθε περίπου στο 30-40% ! Αλήθεια. Σας θυμίζει κάτι το : "μη ψηφίζεις" ;

Β) Το δεύτερο στοιχείο που στηλιτεύουμε είναι το  ότι, ... παραδόξως, το εν λόγω ντοκιμαντέρ παρουσιάστηκε τώρα και εμφανίζει τους Νάιζελ Φάραντζ (για το Brexit) και Ντόναλντ Τράμπ (για την ανάληψη καθηκόντων του στις ΗΠΑ) να δέχθηκαν τις υπηρεσίες της C.A. 
Μάλιστα, η αφήγηση του έργου πάει και ... βήμα πιο πέρα εμπλέκοντας και τον Τζούλιαν Ασάντζ, ο οποίος (σύμφωνα με το ντοκιμαντέρ) πήρε στοιχεία (mails) από τους Ρώσους, (για τα τερατουργήματα των Ομπάμα και της Κλίντον). 

Αυτά τα τελευταία κρίνονται λίαν επιεικώς ως "παραμύθια ΜΕ δράκους", ενώ οι πραγματικοί "δράκοι" ήταν η Κλίντον στις ΗΠΑ και η Μέι στην Αγγλία. 


Και κάτι ακόμη. Θα πρέπει να παρατηρηθεί κάτι ακόμη στο ντοκιμαντέρ του "τίποτα" (Netflix). 
Στο εν λόγω έργο, σε κάποια σκηνή του (στην 1 ώρα ακριβώς), η μεταμεληθείς στέλεχος της C.A. κυρία Μπρίτανι Κάιζερ εμφανίζει στον υπολογιστή της στοιχεία πόσα δεδομένα χρηστών χρησιμοποίησε η C.A. για τις περιπτώσεις κατεύθυνσης σκέψης των ψηφοφόρων σε ΗΠΑ και Αγγλία. 

Στην συγκεκριμένη σκηνή τονίζει (δήθεν) εμβρόντητη στον δημοσιογράφο το ποσό των 30 εκ. ψηφοφόρων που διέθεταν από το facebook. 

... ξεχνάει όμως να μιλήσει για εμφανισθέντα 60 !!! εκατομμύρια mails που διέθετε η C.A. από την Infogroup, τα 26 εκ. mails. από την Datatrust κλπ ...

Κατόπιν αυτών και λίαν επιεικώς, χρησιμοποιήστε αν θέλετε facebook, mails, google και ότι άλλο θέλετε, ΟΜΩΣ, μην επιτρέπετε όμως σε κανέναν "φίλο" και σε κανέναν συμμορίτη να σας κατευθύνει το πνεύμα και τις επιλογές σας, όταν είσαστε μπροστά στην κάλπη και μπροστά στην ώρα λήψης αποφάσεων ! 


3v@n μαζί με τον Γ.Θ.Κ. 


Σχόλιο. Προχθές επιβλήθηκε πρόστιμο 5 δισ $ στο facebook για όσες κτηνωδίες έκανε (απόδοση στοιχείων ψηφοφόρων) σε τρίτους (στην C.A. και αλλού).
Εμείς εκτιμούμε πως ΑΝ είχε στηρίξει την Κλίντον στην εκστρατεία της, δεν θα αντιμετώπιζε το facebook αυτό το πρόστιμο και δεν θα άνοιγε μύτη ...

Αλήθεια, ποιοι είχαν στήσει την κρυφή κάμερα και κατέγραφαν τον Δ/ντα σύμβουλο της C.A. ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου