Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Μια Μ. Παρασκευή, προ ετών, στην Ελλάδα. Σήμερα δεν τρώμε ότι κι ότι

Θεόδωρος Γ. Κανελλάκης
Πάνε περίπου 30 χρόνια από τότε που ο πατέρας μου, Θεόδωρος Γ. Κανελλάκης, ήταν Μεγάλη Παρασκευή κλινήρης στο Νοσοκομείο Τρίπολης, από ακόμη ένα εγκεφαλικό επεισόδιο. 

Το πρώτο του το πέρασε όταν στην προηγούμενη Κατοχή, οι Ναζί τον έστησαν στον τοίχο για εκτέλεση και τον πυροβόλησαν για την "πλάκα τους" με άσφαιρα πυρά, ενόσω ο παππούς μου και η οικογένεια μας τους είχε δώσει 1.200 χρυσές λίρες για να εξαγοράσουν την "ποινή" του. *

Επανερχόμενος στα της Μ. Παρασκευής, δε θα ξεχάσω πως η κοπέλα του Νοσοκομείου που του έφερε το μεσημβρινό φαγητό του, το πήρε πίσω μιας και ο πατέρας μου αρνήθηκε να το φάει, διότι ήταν βραστό κοτόπουλο και σούπα. 
Θυμάμαι πως με δυσκολία και ευγένεια της είπε : "σήμερα είναι Μ. Παρασκευή δεν
τρώμε ότι κι ότι".

Αρκαδική Θεόδωρος Γ. Κανελλάκης 10-12-1945
Μέχρι να επιστρέψει η κοπέλα με κάποιο άλλο φαγητό, νηστίσιμο, ο πατέρας μου είπε με "αχνή" φωνή δύο λόγια, για τον Νονό μου, τον Γιώργη Στασινόπουλο (τελευταίο Έλληνα στρατοδίκη), τη Νονά μου Αμαλία (κυρία επί των τιμών του Παλατιού) και τον παππού μου (Δημοδιδάσκαλο, γραμματέα του Βασιλιά στον Πύργο και Τελώνη στο τελωνείο Κατακόλου). 

Θεόδωρός Γ. Κανελλάκης - Ο Τύπος της Γορτυνίας 25-3-1937
"Κάτι" που είχε να κάνει με ήθος των Ανθρώπων σε εποχές σαν τις σημερινές (σ.σ. βρώμικες), της Δημοσιογραφίας αλλά και της Ελεύθερης Βούλησης και τις Αξίες της Δημοκρατικής Έκφρασης.

Για διάφορους λόγους, όλα αυτά τα είχα από το πρωί στο νου μου, καθώς θυμόμουν πως τέτοιες ώρες ήμουν με τον πατέρα μου σε κάποιο εκκλησάκι, χωρίς κόσμο, και ψέλναμε. **

Αρκαδική Θεόδωρος Γ. Κανελλάκης 10-12-1945
Όχι όμως με την παρουσία κόσμου και με περικοκλάδες σαν αυτές που ευαγγελίζονται δήμαρχοι, περιφερειάρχες και λοιποί (λοιμωξιολόγοι) προεστοί ...


* η "ποινή" του προήλθε από τους Ναζί, αφού έσπασε με την ομάδα του στον ΕΛΑΣ που ήταν γραμματέας, τις αποθήκες λαδιού στα Τρόπαια Γορτυνίας, για να αποπροσανατολίσουν τους Ναζί και έτσι να μπορέσουν να το σκάσουν οι έγκλειστοι και μελλοθάνατοι συμπατριώτες που βρίσκονταν σε διπλανό χωριό, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Βαγγέλης Γιαννόπουλος ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

** έγραψα το παρόν διότι ο χαφιεδισμός ... δημοσιογράφων σε αυτό εδώ το κατάπτυστο "δόσιμο", ξεπερνά κάθε όριο δημοσιογραφικής αθλιότητας και πλησιάζει εκείνον τον χαφιεδισμό εκείνου που κάρφωσε στους Ναζί τον πατέρα μου στην Κατοχή. 
Εκείνον τον χαφιεδισμό για τον οποίον αναφερόμουν στο : Θυμάσαι τους ταγμαλήτες ; Κάποιοι έγιναν ...άριστοι ;
Δημοσιογράφε, κύριε Μάκη Τριανταφυλλόπουλε, του zougla".

Αλήθεια Μάκη έχω απορία, πως βγαίνουν τα έξοδα του θηρίου μεγάρου που κατέχεις στην Κ. Κηφισιά ; αφού, διαφημίσεις δεν έχεις.  Όπως δεν έχεις και ραδιοτηλεοπτικό σταθμό, αν δεν κάνω λάθος ...

Την ίδια απορία είχα και για τον Βαξεβάνη του Ντοκουμέντο και του κουτιού της Πανδώρας, όμως, προχθές που είδα τα έξοδα διαφήμισης των τραπεζών, όπου μέσα σε αυτά είναι ΚΑΙ ο Βαξεβάνης με πολύ σημαντικές απολαβές του, από τις τράπεζες, αντιλήφθηκα ορισμένα κι εγώ ο ανόητος ...



Υγ. Δημοσιογραφικά παιδιά, όλοι μας δεν τρώμε  ότι μας σερβίρουν τα έγκριτα ΜΜΕ σας. Κι όχι μόνο τις Μ. Παρασκευές.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
             τηλ : 6977-913-924

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου