Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Η αποκαθήλωση των ... αρίστων. Από τον εγκληματία ΓΓ πολιτικής προστασίας στο Μάτι, σ' εκείνον με τις μάσκες. Ελικόπτερα

Ιούλιο μήνα του 2018, ο τότε Γενικός Γραμματέας Πολιτικής προστασίας Γιάννης Καπάκης, μαζί με την κουστωδία που απαρτιζόταν από την elit της κυβέρνησης, με τη σιωπή τους αποδέχονταν τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χυδαίες εκφράσεις των συνεργατών του που συνοψίζονταν στα :
1 ½ χρόνο μετά, αρχές του 2020, ο νυν Γ.Γ. Νίκος Χαρδαλιάς, με την υφιστάμενη κουστωδία του που επίσης απαρτίζεται από την elit της παρούσας

κυβέρνησης παραδίδει "μαθήματα" διδακτορικού δικτατορικού "ήθους", μαλώνοντας χυδαία στυγνά και άνανδρα όντας καλυμμένος από κουστωδίες ΜΑΤ, έναν Λαό που στάθηκε με νύχια και με δόντια όρθιος μέσα στα χρόνια της Μνημονιακής κτηνωδίας. Ένα Λαό που δεν πιστεύει ΚΑΜΙΑ τους απάτη και αλητεία !

Στο σημείο αυτό δε χρειάζονται παραθέσεις με link για τα ... έργα του Χαρδιαλιά αφού κατάφερε αυτός μαζί με το "επιστημονικό του συμβούλιο" (Τσιόδρας και λοιποί συγγενείς) να είναι το πλέον μισητό πρόσωπο στην Επικράτεια. Πρόσωπο που θα μείνει στην ιστορία λόγω της κτηνώδους του επιβολής αντισυνταγματικότητας, αυθαιρεσίας, αναλγησίας και της μνημειώδους του νεοφιλελεύθερης επιβολής ακραίας χούντας.

Ίσως ανάμεσα σ΄ αυτά τα χρόνια, ανθρωπόμορφα υποκείμενα, όπως οι Τραπεζίτες και οι Τράπεζες τους, να έγιναν το παράδειγμα προς αποφυγή σε κάθε νοήμονα οργανισμό. 
Όμως, ίσως, ο "άριστος" Χαρδαλιάς, να τους ξεπέρασε. Έστω στιγμιαία.


Γ.Θ.Κ.  σε σκέψεις μαζί με Μνήμων


Πρόσθετα : 


Αν έχασα κι εγώ κάτι άριστο που διέθετα μια ζωή, είναι η πάγια μου πεποίθηση πως όλοι είμαστε ίσοι, ίσοι νοητικά και ίδιων δυνατοτήτων άτομα.
Δyνατοτήτων κι όχι ικανοτήτων.

Τελικά, απογοητευτικά, δεν ισχύει αφού, έστω και μια ισχνή μερίδα, αποδεικνύει καθημερινά, όχι μόνο πως είναι ηλίθια, όχι μόνο πως άγεται και φέρεται μέσα από ότι του μεταβιβάζουν τα ΜΜΕ και οι στάρλετς των media, αλλά δυστυχώς κυρίαρχα πως αποζητά τέτοιες ... καθοδηγήσεις.

Αποζητά ναζιστικά μέτρα της Ε.Ε., αποζητά το θανατηφόρο € της έστω κι αν δεν έχει ούτε ένα στην τσέπη του, αποζητά "κατεύθυνση" αφού μόνη της η μερίδα (χωρίς την "καθοδήγηση" των ΜΜΕ και των ... πολιτικών) δεν είναι ικανή ούτε να βρει που βρίσκεται ο ήλιος στον ουρανό.

Δεν με πειράζει. 
Μου αρκούν στη ζωή μου τα 9/10 του Ελληνικού πληθυσμού που όχι μόνο είναι εξαγριωμένοι με τους απατεώνες που διασπείρουν τρόμο και θανατικό, αλλά επιπλέον θέλουν να τους εξαφανίσουν από τον πολιτικό χάρτη.

Μου αρκούν όσοι "σκανάρουν" στο διαδίκτυο την παράμετρο Sikorsky CH-124 και διαπιστώνουν πως το ελικόπτερο που έπεσε χθες, έχει καταργηθεί από την 1η-12-2018 και άρα, κακώς πετούσε και σκότωσε κόσμο ...

Εν ολίγοις, μου αρκεί  ο κόσμος που δεν έχει το internet μόνο για να βλέπει κωλαράκια στο instagram, τσόντες, ... ειδήσεις και σειρές ... 

Όπως μου αρκούν και τα 9/10 των Λαών που ξέρουν πως οι αλήτες της τηλεόρασης προωθούν μάσκες για να πάρουν μίζες, την ίδια ώρα που ο κάθε νοήμων δε τις χρησιμοποιεί. Όπως αυτός εδώ.

Όχι ! Δε θα βάλω ποτέ μου γάντια, δε θα βάλω ποτέ μου μάσκες και θα συμβάλω τα μέγιστα δυνατά, μαζί με τον κύκλο μου, στο να πάει η αλητεία των πολιτικών Μαριονετών εκεί που του πρέπει.  
Στον διάβολο και ακόμη παραπέρα. 
Καραγκιόζης και μαριονέτα δε θα γίνω κανενός και αρκούμαι σε σκεπτόμενους επιστήμονες σαν αυτόν που μου έστειλε το εξής μήνυμα :







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου