Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΗΗΗΗ φαρμακευτική, η σιτεμένη Κατερίνα και η BMW της ...

Upd. 2011. Μόλις έχω απολυθεί από τους απατεώνες κλέφτες της Attica bank και κινούμαι με το Renault μου στην Λ. Αθηνών. 

Στο φανάρι έξω από τη Γεωπονική σχολή, αριστερά μου, μια όμορφη BMW, με μια σιτεμένη μέν, κούκλα δε οδηγό, που για κάποιο λόγο έκλαιγε με αναφιλητά. 

Την κάνω νεύμα να κάνει στην άκρη. Σταματάμε παρέα 100 μέτρα πιο κάτω δεξιά.

-Καλημέρα, τι έχεις, γιατί κλαις, έχεις κάποιο πρόβλημα, μήπως χρειάζεται για
κάποιο λόγο να καλέσω το 100 ή το 166 ; ρωτώ.
-Δε βλέπεις τι γίνεται ; θέλουν να διαλύσουν όσα στήσαμε τόσα χρόνια στις φαρμακοβιομηχανίες και μάλιστα μας απειλούν ότι θα μας πάνε μέσα, μου απαντά χωρίς να μου εξηγεί τι εννοεί και χωρίς μεγάλο εμφανή ειρμό ο λόγος της.
-Δε καταλαβαίνω, τις ανταπαντώ.
-Να θυμάσαι πως ότι και να κάνουν, εμείς από τις φαρμακοβιομηχανίες θα πάρουμε το αίμα μας πίσω, μου λέει.

Καθίσαμε για λίγο με τις δύο όμορφες (την Κατερίνα και τη BMW της), είπαμε ορισμένα, ανταλλάξαμε τηλέφωνα και συνεχίσαμε τους δρόμους μας.


9 χρόνια πέρασαν από τότε και προ μηνός, ο υπουργός υγείας της Κύπρου μέσα σε 10'', έλεγε μια αλήθεια (μέχρι που έπαψε...)




Συνεχίζεται (διότι η Γη, ο κόσμος είναι μικρός, σφαιρικός και έχει γυρίσματα πολλά...).

Γ.Θ.Κ.
 

Η φωτό από το https://www.cdc.gov/flu/about/burden/preliminary-in-season-estimates.htm

Ψαχτήρι


Σχόλιο Γ.Θ.Κ. Καλό είναι μετά το ανωτέρω να διαβαστεί και το Γιώργη, δε φταίει η ελληνική κοινωνία. Διάβασε ψυχολογία των μαζών  καθώς θα έχετε απαντήσεις σε όποιες απορίες μπορεί να σας δημιουργήθηκαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου