Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Αγγελία. Ζητείται υπάλληλος πολεοδομικού γραφείο για να μου πει 5 πράγματα για αυθαίρετα

Upd
Αν δε βρω κανέναν, τι να κάνω ; 

Θα απευθυνθώ και θα κουράσω τον Κώστα Κατσαφάρα. Στο γραφείο των Λαγκαδίων Γορτυνίας.
Όμως, δεν θέλω να τον κουράζω διότι όπως μου χε πει τηλεφωνικά,  έχει κάποια θέματα δικαστικά που τρέχουν. 
Κώστα, καλά τα λέω ;;;; Αν δε τα θυμάσαι Κωστή μου, εδώ είμαι να τα ακούσουμε παρέα ότι μου χες πει. Και εσύ και η άλλη παρέα.

Στάθη Κούλη, δήμαρχε Γορτυνίας, έχεις υπόψη σου κάποιον σε πολεοδομικό γραφείο ;

Ας είναι και απομεινάρι του προκατόχου σου. Δε με πειράζει. Η ερώτηση μου είναι απλή.


Μπορεί σε ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ο κάθε Μηχανικός, Εργολάβος και Ιδιοκτήτης, να κάνει υπερβάσεις σε τετραγωνικά μέτρα, να βγάζουν
άδεια για ανακαίνιση στέγης και πατώματος και πρόσθεση 20-30 επιπλέον τμ, και τελικαααά να ρίχνουν τις 2 από τις 4 πλευρές του ακινήτου, που μετά έπεσαν τυχαίως και οι άλλες δύο του πλευρές και να κάνουν ένα ΝΕΟ διπλάσιο κτίριο από εκείνο που περιγραφόταν στην Άδεια ;
Κτίριο που εφάπτεται 3 δρόμων και παράλληλα έχει (το κτίριο) μπαλκόνια περιμετρικά ...

Έχω κι άλλες απορίες. 

Παιδιά, όποιος ξέρει, ας βοηθήσει, άγιες μέρες που είναι τώρα μιας και με ρωτά η Εισαγγελία και δε ξέρω τι να απαντήσω.


Υ.γ. Πάντως, αν χρειαστεί, θα ρωτήσω ακόμη και την ΕΛΑΣ που ξέρει από τέτοια πράγματα ....


Συνεχίζεται (για να μην υπάρχουν απορίες, αδέλφια).


Upd. όπως με ενημέρωσε τηλεφωνικώς πριν από 3 λεπτά φίλος, δε μπορώ να ρωτήσω τον παλαιότερο από τον Κώστα υπάλληλο πολεοδομίας, διότι τον έπιασαν σε κάτι κατεργαριές και τον ξήλωσαν.  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου