Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Είπαμε. Απειλές σε εμένα, ΟΧΙ ! Απάντα όμως στο κατωτέρω !

Έχω πει κατ΄ επανάληψη πως απειλές και απόπειρες εκβίασης σε εμένα δε περνούν. Κάποιοι όμως δεν καταλαβαίνουν. Κάποιοι που συνειδητά ή ασυνείδητα κινούνται όπως έχουν μάθει να κινούνται.
Λάθος τους. Μέγα λάθος τους.
 


Απέστειλα ερώτηση δε, και περιμένω απάντηση μέσω mail στον εν λόγω αποστολέα, Γρηγόρη Τσιβεριώτη, Μηχανικό συνταξιούχο του ΕΣΤΑΜΕΔΕ για το ποια είναι τα "ακραία μέσα" που θα χρησιμοποιήσει σε βάρος μου διότι του έστειλα το : Ερωτάται ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. (Ελληνικής Αστυνομίας) και η Εισαγγελία Αθηνών αναρωτιέμαι αν κινδυνεύω άραγε. Τι "ακραία μέσα" θα
χρησιμοποιήσει σε βάρος μου άραγε ;

Μέχρι να σκεφτεί να μου απαντήσει ο για το ποια είναι τα "ακραία μέσα" που θα χρησιμοποιήσει σε βάρος μου, τον ερωτώ : Γρηγόρη Τσιβεριώτη του ΕΣΤΑΜΕΔΕ, δηλαδή του οργάνου των συνταξιούχων Μηχανικών, με τι γνώσεις Οικονομικές γράφεις πως πως λένε "μα....." (όπως αναφέρεις) όσοι αντιπρότειναν να μην αγοραστούν μετοχές της Attica bank ;


Γρηγόρη Τσιβεριώτη που μου επιτίθεσαι με σοβαρότατες απειλές κατά της βιολογικής και ηθικής μου υπόστασης, "με ακραία μέσα" όπως αυτολεξεί αναφέρεις, σε παραδίδω στον Λαό για να μάθεις πως οι καιροί που οι απειλές έπιαναν ... τόπο, πέρασαν ! 

Τσιβεριώτη, για ρώτα τον αδελφό σου που είναι από τα ιδρυτικά μέλη του ΕΠΑΜ, παίρνω χαμπάρι από απειλές και από φοβέρες ;

Ζητώντας πλέον και την προστασία της Πολιτείας

Γ.Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου