Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Αγγελία : ενδιαφέρομαι να αγοράσω ελληνική ... τράπεζα

Μιας και είμαι και fit και Proper πουλημένε Στουρνάρα (σύμφωνα μ΄ αυτό εδώ) και με "μαύρα" (στην κορυφή της σκάλας) ...

Και αν μου λείπει μια μικρή λεπτομέρεια, πουλημένοι (μιλώ για τα χρήματα - ρευστότητα) δε πειράζει. 

Θα βρω δάνειο από άλλες τράπεζες, όπως έκανε ο Λάτσης για το Ελληνικό, ή δανικά (από που άραγε) όπως έκανε ο Σαβίδης (για τη ΣΕΚΑΠ) ή κλεμμένα (όπως έκαναν τα "παιδιά" των εξοπλιστικών και εκείνα της

energa) και οι άλλοι, κι έτσι, "θα είμαι μάγκας και ελεύθερος" και θα έχω και ρευστότητα, αφού στήσω ένα "οπαδικό στρατό".


Στρατό που, αν αντιδρούσε κατά της νέας Κατοχής με τόση ζέση όσο για τα σώβρακα και τις φανέλες καθώς και τα κιλοτάκια των ΜΜΕ, η Ελλάδα ΜΑΣ, θα ήταν αλλιώτικη !


Για την ώρα, παίζω με τα σκυλάκια μου, γελώντας και έχοντας στις πατούσες ένα "τσαντισμένο pluto" ...
(όπως κάνει όλη η Ελληνική Κοινωνία με τις μούρες των ... μορφωμένων "fit and proper").

#Ξεφτίλες !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου