Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Γιατρέ, ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Εργάζεσαι σε πλήρες ωράριο ή με το κομμάτι ;

Κάποια στιγμή χρειάστηκα οδοντίατρο. Και μιας και τα "παιδιά" της εταιρείας Attica bank ... φρόντισαν επαρκώς για να μην μπορώ να πάω σε ιδιώτη ιατρό, απευθύνθηκα σε κρατική υπηρεσία ΠΕΔΥ.

Μπήκα στο πραγματικά εξαιρετικό σύστημα "ΗΔΙΚΑ" που κλείνουμε ραντεβού με ιατρούς, για το οποίο προ καιρού είχαμε γράψει και αναλυτικότατες οδηγίες για το πως το κάνουμε (βλ. κάνοντας κλικ στο Βήμα βήμα οδηγίες για ραντεβού με ιατρούς, χωρίς να πληρώνεις τίποτα) για να κλείσω ραντεβού. 

Ω του θαύματος διαπίστωσα πως υπήρχε την ίδια μέρα που έκανα τις κινήσεις μου, για
ραντεβού. 1 ώρα και 10 λεπτά αργότερα από την ώρα που μπήκα στο σύστημα ΗΔΙΚΑ.

Έκλεισα ραντεβού λοιπόν για τις 14:00 μμ.
13:50 μμ ήμουν ήδη στο ΠΕΔΥ που (θεωρούσα πως θα) με δεχθεί ο οδοντίατρος.
Μπήκα στο κτίριο και ρώτησα τον νεαρό στην είσοδο "σε ποιο όροφο πρέπει να πάω ;" 
-στον τέταρτο κύριε, μου απάντησε ο υπάλληλος της ρεσεψιόν.
Ανέβηκα και διαπίστωσα πως στον όροφο υπήρχαν 3 πόρτες. Μια του οδοντίατρου, μια του γραφείου νοσηλευτικού προσωπικού και μια ακόμη. 
Περίμενα 6-7 λεπτά μέχρι να πάει η ώρα 14:00 και αφού δεν είδα κανέναν να μπαίνει - βγαίνει στο ιατρείο, χτύπησα την πόρτα, μη παίρνοντας καμία απάντηση. Επανέλαβα την κίνηση μου με το ίδιο αποτέλεσμα. Δοκίμασα να ανοίξω την πόρτα, όμως η πόρτα ήταν κλειδωμένη.
Δοκίμασα την τύχη μου στην παρακείμενη πόρτα που έγραφε απ΄ έξω : νοσηλευτικό προσωπικό". Τα ίδια ... Κλειδωμένη κι αυτή ...

Κατέβηκα στο ισόγειο, και ρώτησα τον νεαρό στην ρεσεψιόν : παλικάρι μου, ο οδοντίατρος στον 4ο όροφο, είναι στο κτήριο ;
Απάντηση : Εδώ θα είναι αν και δεν γνωρίζω διότι ανήκω σε άλλη "δομή". 
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοούσε με το "δομή" και ξανά ανέβηκα στον 4ο όροφο σκεπτόμενος πως ίσως ο ιατρός να είχε πάει στην τουαλέτα. Ατύχησα. Τα ίδια. Η πόρτα κλειδωμένη. 

Κατεβαίνω στο ισόγειο στον νεαρό και τον ρωτώ : αγαπητέ, από ποιον θα μπορούσα να μάθω τι γίνεται με τον οδοντίατρο ;
Απάντηση : δεν είμαστε κύριε στην ίδια "δομή", δεν ξέρω τι να σας πω. Είχατε ραντεβού ;
-Ναι, του απαντώ. 
-Κύριε, δεν είμαστε στην ίδια "δομή" επανέλαβε. 
-Τι σημαίνει αυτό βρε παιδί μου ; Δεν καταλαβαίνω τι μου λες. 
-Κύριε, άλλο το ΠΕΔΥ κι άλλο τα Κέντρα Υγείας
-Α, ωραία απάντησα μηχανικά ... Μήπως όμως, αν και δεν είστε στην ίδια δομή, μπορείς να μου πεις, ποιος είναι ο προϊστάμενος του οδοντίατρου ;
-Η κυρία στο διπλανό γραφείο, μου απαντά ο νεαρός
-Και σε αυτό το γραφείο φίλε μου δεν απαντά κανείς και είναι κλειδωμένο, του είπα. 
(μ αυτά και μ' εκείνα, η ώρα είχε πάει 14:10μμ)
Ανεβαίνω επάνω στον 4ο όροφο για να δω ΜΗΠΩΣ επέστρεψε από κάπου ο οδοντίατρος ...
Τίποτα ... Τα ίδια. Κλειδωμένες πόρτες σε έναν κενό όροφο. 

Κατεβαίνω και ρωτώ τον νεαρό : μήπως μπορείτε να μου επικοινωνήστε με κάποιον προϊστάμενο του οδοντίατρου για να μάθω κι εγώ τι κάνω ;
-Κύριε είμαστε σε άλλη δομή σας είπα. Μόνο της νοσηλεύτριας έχω το τηλέφωνο και μ αυτή είμαστε στην ίδια δομή, είπε ο νεαρός
-Πριν λίγο αγόρι μου, ΕΣΥ μου είπες πως εκείνη η κυρία προΐσταται του οδοντίατρου. Είστε στην ίδια δομή με εκείνη την κυρία ;
-Ναι μου απαντά. 
-Μήπως μπορείς σε παρακαλώ να επικοινωνήσεις μαζί της να μάθω κι εγώ τι κάνω ;
Λέγοντας άλλη μια φορά κάτι για ... δομή, κάλεσε την κυρία. 
Το παράδοξο ; Ήμουν περί τα 50 εκατοστά μακρυά του, κι όμως δεν άκουγα τι ψέλλιζε στο τηλέφωνο. Και σημειωτέον πως ακούω πάρα πολύ καλά !

Έκλεισε το τηλέφωνο και μου λέει : 
-κύριε η κυρία με ενημέρωσε πως ο ιατρός έφυγε αφού δεν είχε άλλα ραντεβού !!!
-Και εγώ αγόρι μου τι έχω κλείσει από το ΗΔΙΚΑ ; ρώτησα θυμωμένος πλέον.
-Δε ξέρω κύριε. Δεν είχε άλλα ραντεβού και έφυγε
-Και δε μου λες ; α) αφού είναι δημόσιος υπάλληλος και το ωράριο του τελειώνει 15:00 μμ, γιατί δεν ήταν εδώ, στην εργασία του στις 13:50 μμ ; β) αν αρρώστησε, αν του έτυχε κάτι απρόσμενο, γιατί δεν έβαλε ένα χαρτί απ' έξω "απουσιάζω λόγω ασθένειας" όπως έχει η πνευμονολόγος στον 2ο όροφο ;

-Κύριε σας παρακαλώ, μη φωνάζετε. Είμαι σε άλλη δομή, είπε.
-Σκασίλα μου για τις δομές σας και σκασίλα μου αν ενοχλείσαι, απάντησα, συμπληρώνοντας πως δεν ήλθα 3 χλμ δρόμο για να μάθω αν είσαι ή όχι σε άλλη "δομή" !

Εκείνη την ώρα βγήκε μια άλλη ιατρός από το ισόγειο όπου, ακούγοντάς με να παραπονιέμαι σε έντονο ύφος, έκανε μεταβολή και έφυγε ... αφήνοντας με να ακούω τα ... σχόλια των παρόντων στο ισόγειο, για το δημόσιο ... σύστημα υγείας.

Βγήκα έξω από το κτήριο πυρ και μανία. Κάλεσα 2 φορές μέσα σε 5 λεπτά στο Υπουργείο Υγείας στο τηλ : 213-216-1000. Έβγαινε αυτόματος τηλεφωνητής σαν αυτόν που έχουν τα κινητά όταν μιλάς.
Στην τρίτη μου προσπάθεια να καλέσω τον αριθμό αυτό, απάντησε μια κυρία που μου έδωσε τον αριθμό τηλεφώνου 2132010400. 

Κάλεσα, συνομίλησα, ενημέρωσα τηλεφωνικά μια ευγενέστατη κυρία (και θα στείλω σχετικό mail με όλα τα στοιχεία που λείπουν [ον/μο ιατρού-υπηρεσία ΠΕΔΥ- διαμειφθέντα με τον δημόσιο υπάλληλο που ήταν άλλης ... δομής] από την παρούσα ανάρτηση) και ξεκίνησα να επιστρέφω για το σπίτι, έχοντας τις εξής απορίες :
  • Ο οδοντίατρος δεν έπρεπε να είναι μέχρι το τέλος του ωραρίου του στον ιατρείο ; Πληρώνεται με το κομμάτι ; Με την ώρα ή για πλήρες ωράριο παρουσίας του στο δημόσιο ιατρείο ;
  • Ο οδοντίατρος που διαπίστωσα πως είχε αναρτήσει έξω από το ιατρείο χαρτί που αναφέρει πως : λόγω βλάβης της λαβής δεν κάνει σφραγίσματα μέχρι νεωτέρας, (όπως αυτολεξεί αναφέρει το αναρτημένο χαρτί του) μήπως μπορεί να ενημερώσει και την Κοινωνία, ΠΩΣ θα το ξέρει ο καθένας που πάει στον οδοντίατρο ; Ο καθένας που πάει εκεί, ΟΧΙ για να περάσει την ώρα του και ούτε για ξοδέψει χρήμα και χρόνο !
  • Ο οδοντίατρος αυτός που ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ως άλλος δημόσιος υπάλληλος και ζητά να έχεις μαζί σου ακτινογραφία (όπως γράφει σε άλλο του χαρτί), αν θες εξαγωγή δοντιού, πως περιμένει πως θα το μάθει ο ασθενής που έκλεισε ραντεβού μέσω ΗΔΙΚΑ ή πανάκριβου τηλεφώνου ;

Εν τέλει, αφού ο οδοντίατρος 
α) δεν κάνει σφραγίσματα, 
β) δεν έχει ακτινογραφικό μηχάνημα και αν δεν την έχεις μαζί σου την ακτινογραφία δεν κάνεις εξαγωγή, τι εργασίες κάνει  στο ωράριο εργασίας του (... όταν δεν απουσιάζει) ;
γ) δεν καταλαβαίνω με τι ασχολείται όλη μέρα (όταν είναι στον ιατρείο του ...)


Ρε παιδιά, δεν είναι βαρετό να μη κάνεις τίποτα !!! και να είσαι αυτό που βρίζει όλη η κοινωνία όταν αναφέρει : "ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ" ; 
Πως το μπορείτε, να πάρει η ευχή ; Πως περνάει η μέρα σας ;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου