Ο ΧΧΧΧΧΧΧ ήταν επί 15 έτη ΚΑΤΑΘΕΤΙΚΟΣ πελάτης της Εθνικής Τράπεζας (ΕΤΕ) ο οποίος είχε επικουρικά και μια μικρού πιστωτικού ορίου κάρτα VISA. Κάρτα που χρησιμοποιούσε πάρα πολύ σπάνια και με μικροποσά αγορών που κάλυπτε αμέσως μετά στην τράπεζα.
Ως χαρακτήρας και επαγγελματίας ο ΧΧΧΧΧΧΧ είναι χαμηλών τόνων εξαιρετικός και έντονα εξειδικευμένος επαγγελματίας στο αντικείμενο του που περιλαμβάνει την διαχείριση καταστάσεων αλλά και ανθρώπινου δυναμικού.
Ημέρα Πέμπτη 24/1/2019 : Άγνωστη "φωνή" προς τον ΧΧΧΧΧΧΧ :
καλημέρα, καλώ τον κ. ΧΧΧΧΧΧΧ και καλώ από την εταιρεία ΜΕΛΛΟΝ για λογαριασμό της ΕΤΕ. Πείτε μου παρακαλώ για επιβεβαίωση τον αριθμό ταυτότητάς σας.
Ο ΧΧΧΧΧΧΧ ξαφνιασμένος δίνει (σημ Γ.Θ.Κ. έκανε κάκιστα) τον αριθμό ταυτότητάς του και μετά η "φωνή" στο τηλέφωνο συνεχίζει να λέγει : έχετε αφήσει απλήρωτη μια δόση της κάρτας Visa σας. Πότε θα την καλύψετε ;
Ο ΧΧΧΧΧΧΧ συνειδητοποιεί ότι κάκιστα έδωσε τον αριθμό της ταυτότητάς του σ' μια άγνωστη φωνή και απαντά : πρώτον δεν έχετε κανέναν νόμιμο δικαίωμα να με ρωτάτε από το τηλέφωνο τα στοιχεία και κυρίως, είμαι επί 15 έτη πελάτης της τράπεζας και ΠΡΩΤΗ φορά αμέλησα να πληρώσω λόγω κάποιου έκτακτου γεγονότος που αντιμετώπισα. Παρακαλώ (συνέχισε φανερά ενοχλημένος ο ΧΧΧΧΧΧΧ) να μη με ξανακαλέστε ποτέ, και έκλεισε το τηλέφωνο.
Ημέρα Δευτέρα 28-1-2019 : το πρωί ο ΧΧΧΧΧΧΧ πάει σε κατάστημα της ΕΤΕ και πληρώνει το ποσό σε αυτόματο μηχάνημα συναλλαγών εντός της αίθουσας της ΕΤΕ και φεύγει παίρνοντας την απόδειξή πληρωμής.
Ημέρα Τρίτη 29-12019 : ο ΧΧΧΧΧΧΧ δέχεται νέο τηλέφωνο από την ... εισπρακτική ΜΕΛΛΟΝ που μια "φωνή" τον ερωτά σε έντονο ύφος πότε θα πληρώσει την δόση της κάρτας του Visa.
Ο ΧΧΧΧΧΧΧ ανεβάζει πίεση, κοκκινίζει ολόκληρος προσπαθώντας να συνειδητοποιήσει τι ακούει στο τηλέφωνο, βγάζοντας από το πορτοφόλι του την απόδειξη πληρωμής της ΕΤΕ προ 4 ημερών.
Αρχίζει να φωνάζει στην "φωνή" της ΜΕΛΛΟΝ και κλείνει το τηλέφωνο φανερά πλέον εξοργισμένος, μονολογώντας "θα πάω να κλείσω την κωλοκάρτα και θα φύγω από την ΕΤΕ".
Ημέρα Τετάρτη 30-1-2019 : ο ΧΧΧΧΧΧΧ δέχεται -ενόσω είναι στην εργασία του- τηλέφωνο από οικείο του πρόσωπο πως παρέλαβε επιστολή της ΕΤΕ δυνάμει της οποίας τον ... ενημερώνουν πως μέχρι την αποπληρωμή της δόσης της κάρτας Visa, αυτή (η κάρτα VISA) μπλοκάρεται και δεν θα μπορεί να κάνει άλλες αγορές μ' αυτή.
Αυτά ενόσω ο Πολίτης είχε πληρώσει προ 3 ημερών και ΕΝΟΣΩ ΕΠΙ 15 ΕΤΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ποτέ άλλη φορά, ούτε μια δόση !
Επίλογος :
Σήμερα ανακοινώθηκε (βλέπε εδώ) πως το 2018 επιβλήθηκαν από το κράτος πρόστιμα εκ ποσού 277.000 σε "εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών".
Ο σχολιασμός γι αυτή την ανακοίνωση του κράτους (της Γενικής Γραμματείας Προστασίας Καταναλωτή) εκφράζεται με το "χέστηκε η φοράδα στο τζαμί", αν σκεφτούμε τι τρόμο και πόνο προκαλούν τα τέρατα που λέγονται "εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών" στους Πολίτες, ελέω του ... κράτους.
Εθνική Τράπεζα στην Σαμοθράκη 1 καταστημα, 10-12/1 ενημέρωση για κλείσιμο του στις 25/1, παράταση έως 7/2. Ξεσηκώνονται αρχικά οι φορείς, στέλνουν έγγραφες διαμαρτυρίες ο δήμαρχος του νησιού, ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Σαμοθράκης, αργότερα Δήμος και κάτοικοι κάνουν παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά από το κατάστημα και καταθέτουν υπόμνημα. Απάντηση Κ-Α-Μ-Ι-Α...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπόμενο κατάστημα της ΕΤΕ στην Αλεξανδρούπολη, μετά από ταξίδι με πλοίο 2,5-3 ώρες...