Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Το χριστεπώνυμο πλήθος της τράπεζας

Ήταν ντάλα καλοκαίρι του 2007, Ιούλιο μήνα που οι υψηλές θερμοκρασίες σε όλη τη χώρα είχαν κτυπήσει ταβάνι.

Ο υπάλληλος στο γραφείο του απολάμβανε την ψυγειοποίησή του όταν κτύπησε το τηλέφωνό.
- Παρακαλώ ;
- Καλημέρα. Είμαι ο Περιφερειακός σου διευθυντής
- Μήπως κάνετε κάποιο λάθος αγαπητέ ; Περιφερειακούς έχει η τράπεζα. Εγώ όχι.
- Καλά θα το συζητήσουμε από κοντά αυτό.
- Τι μπορώ να κάνω ;
- Κοίταξε στο πρώτο μου συρτάρι μου στο γραφείο μου να μου πεις αν υπάρχει το τάδε έγγραφο.
- (απάντηση μετά από 10-20 δευτερόλεπτα) ... Ναι εδώ είναι. Να το αφήσω επάνω στο γραφείο για να το πάρεις όταν έλθεις ;
- Δε θα έλθω. Θα λείψω μερικές μέρες. Πήγαινέ το στον δείνα.
- Είσαι σε άδεια ;
- Ναι, ολιγοήμερη
- Να περάσεις καλά και καλή ξεκούραση με την σύζυγο
- Δεν ήλθα εδώ για ξεκούραση. Δεν είμαι με τη σύζυγο. Είμαι παρέα με τον

άλλο Περιφερειακό
- Όπα ! Ανδροπαρέα μόνη για ξεσάλωμα ; Που βρίσκεστε αν δεν γίνομαι αδιάκριτος ;
- Στο Βατοπέδι
- Τι είναι αυτό ; Χωριουδάκι ;
- Μονή στο Άγιο Όρος
- Βάλε ένα κεράκι και για μένα, δώσε ένα euro στο παγκάρι και θα στο δώσω όταν επιστρέψεις.


Συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου