Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Πως μπορείς να καλύψεις διάφορα, ... με ένα λάθος. Οδηγίες χρήσης.

Ακούγοντας προ ολίγου στο ραδιόφωνο τις ... ειδήσεις ενός ... "αληθινού" ραδιοφώνου, συνειδητοποίησα πως μπορούν να ειπωθούν κάποια "λαθάκια" που καλύπτουν επαρκώς διάφορες καταστάσεις.
Ειπώθηκε λοιπόν πως είναι στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου η υπόθεση του Εισαγγελέα Αγγέλου (αντί του ορθού : Αγγελή) και της Εισαγγελέως Κουλουπάκη (αντί του ορθού : Τουλουπάκη).

Μ' αυτά και μ' αυτά, θυμήθηκα μια προ ετών προστριβή δική μου με την HSBC όπου είχα ένα στεγαστικό δάνειο, δάνειο που κατέληξε στον πλειστηριασμό του ακινήτου μου. 
Σημειώνω ότι το ακίνητο ήταν μονοκατοικία επιφάνειας 125,13 τμ, στα Μανιάτικα του Πειραιά και αξίας περί τα 90.000 €. Για το ακίνητο αυτό, ο δανεισμός μου ανήλθε στα ~40.000 € ενώ τα υπόλοιπα αναγκαία καλύφθηκαν με δικά μου κεφάλαια. (λεπτομέρειες εδώ).

Όταν έφτασε η ώρα του πλειστηριασμού του εν λόγω ακινήτου (λόγω διαφόρων κοινωνικών καταστάσεων και πλήρους αδυναμίας μου να καλύψω το παραμικρό ποσό), εγώ ... εγγράφηκα μια χαρά στον Τειρεσία. Με ονοματεπώνυμο, με ΑΦΜ, με ΑΤ, με πλήρη στοιχεία. 

Η έτερη όμως (εξ ημισείας) ιδιοκτήτρια εγγράφηκε μεν, αλλά με τις εξής ... "ιδιορρυθμίες" στον
Τειρεσία. Στο επώνυμό της ... εκ παραδρομής προφανώς, παρεμβλήθηκε ένα "Τ" αλλάζοντας έτσι την ονοματεπώνυμο και κατ'  επέκταση την μερίδα του εγγεγραμμένου. 
Επίσης, δεν αναφερόταν ΑΦΜ, δεν αναφερόταν ΑΤ και γενικά, το δεύτερο πρόσωπο που καταχωρήθηκε, ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτο και δεν είχε καμία εμπορική - τραπεζική κύρωση, αν πήγαινε σε μια τράπεζα να πάρει 1.000 € δάνειο ή αν έμπαινε να αγοράσει (με δόσεις) μια κουζίνα σε ένα κατάστημα.

Βλέπεις φίλε μου ; Δεν είχαμε στη ζωή όλοι μας την ... τύχη να υπαγόμαστε (με την όποια έννοια) σε Παραδικαστικά (τότε του Πειραιά), να κάνουμε παρέα με Καλούσηδες και Γιοσάκηδες και με άλλα "παιδιά".

Μαντούβαλε δικηγόρε, Καρατζά γραμματέα των δικαστηρίων του Πειραιά και συγκατηγορούμενε για το τότε Παραδικαστικό, καλά τα λέω ;

Μάραντε, ψάξτο κι αυτό για να δεις πως δεν λέω ποτέ μου ψέματα και κυρίως ποτέ μου δεν ξεχνώ.


Γ.Θ.Κ. στην Τελική Ευθεία μιας και ο καθείς στην ώρα που πρέπει, θα λάβει ότι "έδωσε". 


Υ.γ. Κάποιοι μου λένε να δώσω τόπο στην οργή. Κάποιοι να πω ένα "άντε γαμηθείτε όλοι σας" και να προχωρήσω.  Εγώ έχω επιλέξει να κάνω ότι έκανα πάντα. Να προχωρώ και να σας στέλνω να πάτε να γαμηθείτε (με το συμπάθιο) μιας και, σε όσα κάνατε διαχρονικά, δεν έμεινα ποτέ μου ως θεατής και άθλιος Ιδιώτης, αφού ως Πολίτης, δεν δικαιούμαι να μένω απαθής, απέναντι σε απατεώνες. 

Πρόσθετο σχόλιο : οι ηλιθιότητες του είδους "το σφάλλειν ανθρώπινον μα το συγχωρείν θεϊκόν" δεν με αφορούν.
... ΑΥΤΑ, με το ... θεό σας !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου