Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Τρομοκράτησε τα funds και τις Τράπεζες. Μπορείτε !!!

Αντί προλόγου : μη τους φοβάστε, μη δειλιάζετε και μη παρατάτε τον αγώνα κατά του πλιάτσικου των Τραπεζών, των Τραπεζιτών και των funds τους !!


-----------------

Α) Στείλαμε εξώδικο σε fund ασκώντας δικαίωμα εναντίωσης στα Προσωπικά Δεδομένα και αμφισβητήσαμε τα ποσα σύμφωνα με τον νόμο .Το fund στέλνει email και μου ζητά εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής από ΚΕΠ η Αστυνομία για να μου στείλει απάντηση. Θα φταίω εγώ αν σε κάθε Δίκη κάνω ένσταση πληρεξουσιότητας ; (*) (βλέπε εδώ).

Β) όταν η τράπεζα μου ζήτησε εξουσιοδότηση παλαιότερα τους ζήτησα να μου προσκομίσουν τα αντίστοιχα νομιμοποιητικά έγγραφα των υπαλλήλων της και τους θύμισα τον Κώδικα Δικηγόρων. Το άφησαν φυσικά. (βλέπε εδώ).

Γ) Οι δικηγόροι δεν θεωρούνται τρίτα πρόσωπα, όταν εκπροσωπούν τους εντολείς τους, οπότε και δικαιούνται να παραλαμβάνουν έγγραφα διοικητικών υπηρεσιών, χωρίς έγγραφη εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο, γιατί ως ειδική εξουσιοδότηση προς
το πρόσωπό τους ισχύει και αρκεί η νόμιμη προφορική εντολή που τους δίδεται, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Κώδικα περί Δικηγόρων (Νόμος υπ’ αριθμόν 4194/2013, τ.Α', Φ.Ε.Κ. 208/27-09-2013).

Ειδικότερα:
 α) Όταν ο δικηγόρος υποβάλλει και υπογράφει την αίτηση για λογαριασμό τού εντολέα του, παρακολουθεί την πορεία της και παραλαμβάνει την τελική πράξη χωρίς άλλη διαδικασία, νομιμοποίηση ή απαίτηση, από την δημόσια Αρχή. 
 β) Όταν η αίτηση έχει ήδη υποβληθεί από τον ενδιαφερόμενο ή τρίτο και προσέρχεται δικηγόρος για την παρακολούθησή της ή την παραλαβή τής τελικής διοικητικής πράξης, τότε τού ζητείται να δηλώσει επί τόπου την πληρεξουσιότητά του, το ονοματεπώνυμό του, την διεύθυνσή του και τον αριθμό μητρώου του Δικηγορικού Συλλόγου στον οποίο ανήκει. (βλέπε εδώ).


Δημήτριος Αλβανός 
Δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω     


* Σχόλιο Γ.Θ.Κ. Αγαπητέ Δημήτρη Αλβανέ, ο Αναστάσιος Κώνστας, ο Δικηγόρος μου στην αντίστασή μου κατά των αλητειών της Τράπεζας Αττικής (των Γαμβρίλη - Μάραντου, Πανταλάκη κλπ) σε βάρος μου, άσκησε ένσταση πληρεξουσιότητας. 
Και οι Δίκαιοι Δικαστές του Εφετείου, την δέχθηκαν !!! (ενόσω οι προηγούμενες ... έδρες το πέρναγαν στα ψιλά). 

Θα επανέλθω αναλυτικά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου