Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Μαντζουράνης : δεν τον θέλουμε στην τράπεζα

Ήταν λίγες μέρες μετά την απόλυσή μου (την 18-1-2011) όταν ασκώντας αίτημα προσωρινής διαταγής και ασφαλιστικά μέτρα, έγινε συνάντηση στο γραφείο του Προέδρου του Δικαστηρίου, καθώς ζητούσα, μέχρι την οριστικοποίηση την έκδοση των αποφάσεων για τις δύο μηνύσεις που μου κατέθεσες μαζί με τον Γαμβρίλη και την "παρέα" του (Γιάννης Λάχανος που ήταν εγκάθετος του ΠΑΣΟΚ και δ/ντής της Νομικής Υπηρεσίας της Τράπεζας Αττικής και cia), να μην ισχύει η απόλυσή μου.

Εκείνη την ημέρα, στο γραφείο του Προέδρου παρίσταντο, ο Πρόεδρος, εγώ με τον τότε δικηγόρο μου Χρήστο Κούκλη και η Τράπεζα που εκπροσωπούνταν ΜΟΝΟ από εσένα. 

Τότε Μαντζουράνη δέχθηκες μια μια ερώτηση από τον Πρόεδρο που σου πε : "κε συνήγορε εσείς που είστε έγκριτος ποινικολόγος, παρουσιάζεστε σε εργατική διαφορά ;" και απάντησες "ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ", διορθώνοντας με το "η τράπεζα
δεν τον θέλει".
Και όντως ο Πρόεδρος απέρριψε το αίτημα μου. Τα λέω καλά Μαντζουράνη ; Μια χαρά τα λέω κι αν δε τα θυμάσαι, όπως πάντα, μπορώ να τα αποδείξω.

Μαντζουράνη, πλέον η δική μου υπόθεση με τα λαμόγια της ... τράπεζας έχει μπει στην τελική της ευθεία, ενώ ΕΣΕΝΑ η τράπεζα σου έδειξε την έξοδο, ουσιαστικά λέγοντάς σου "φεύγεις. Δεν σε θέλουμε".

Όπως δεν είσαι πλέον και πληρεξούσιος δικηγόρος του Δημοσίου, ούτε και καθημερινά προσκεκλημένος της Ακριβοπούλου στην ΕΡΤ. Παραμένεις όμως (μαζί με τα πουλέν σου *) δικηγόρος των Τσιπραίων, των Βαξεβάνηδων, των φυγόδικων  απατεώνων της Siemens κλπ.

Μαντζουράνη, σε όλα τα χρόνια των κτηνωδιών των Μνημονίων, δύο τραπεζοϋπάλληλοι δέχθηκαν πολιτικές διώξεις για το έργο και την θέση που έπαιρναν απέναντι σε διεφθαρμένους ... διοικητές. 
Ο ένας και πρώτος χρονικά, ήμουν εγώ.  Ο δεύτερος ήταν μια συνάδελφος της Πειραιώς. 

Συνεχίζεται Μαντζουράνη καθώς σε μια σου επιστολή έκανες τόοοοσα λάθη (;;;) που φτάνουν στο επίπεδο του τιτάνιου ψεύδους.


* Γιάννη, παίρνεις κάποια προμήθεια από τα πουλέν σου όταν τους αναθέτεις δίκες ; Ρωτώ διότι δεν γνωρίζω πως γίνονται αυτά τα πράγματα. Αν μου στείλεις επιστολή κι εμένα, θα την αναρτήσω.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
τηλ : 6977-913-924

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου