Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Για να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα

Επί 8 έτη (από 18-1-2011 μέχρι και σήμερα) έτη που ... συνέπεσαν (καθόλου τυχαία) με την παράνομη απόλυσή μου (χωρίς να περάσω Πειθαρχικό) από την κρατική τράπεζα Αττικής με τα χρόνια των μισητών Μνημονίων και της νέας Κατοχικής Χούντας, έχω καταφερθεί και καταφέρομαι κατά των διαφόρων που με τις μεθοδεύσεις τους τσακίζουν την Χώρα μου, την Επικράτεια αυτής και τους Συμπολίτες μου.

Νιώθοντας απόλυτο καμάρι για την προϊστορία των προπατόρων μας που έδωσαν το αίμα τους, τις οικογένειες τους και τα κεκτημένα τους στο βωμό του Αγώνα κατά των όποιων κατακτητών, προκάλεσα και προκαλώ αναζητήσεις και σκέψη σε συμπολίτες μας, αλλά και στηλιτεύω, προκαλώ ταραχή, και αγωνία σε οντότητες και υπάρξεις όπως :


  • τα κτήνη του Ναζισμού, τους απόγονους του τέρατος Χίτλερ αλλά και της Μέρκελ όπως και τους τους επίδοξους επιγόνους τους,  
  • τις ντόπιες και μη μαριονέτες τους στη ... βουλή και σε κομματικά γραφεία και οφίτσια 
  • τους διεθνείς και μη τοκογλύφους  
  • την μισητή τοις πάσι πλην ελαχίστων (που ανήκουν στη "φυλή" των βολεμένων) Ε.Ε. και το € της  
  • τους ΧΑΦΙΕΔΕΣ, τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ και τις ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ (βλέπε … πολιτικούς) ξένων δυναστών και τοκογλύφων : Γιώργο Παπανδρέου, Φώτη Κουβέλη, Αντώνη Σαμαρά, Βαγγέλη Βενιζέλο, Γιώργο Καρατζαφέρη, Αλέξη Τσίπρα, Παναγιώτη Καμμένο και τα πέριξ αυτών εξαπτέρυγα βοηθούς τους (Βασίλη Λεβέντη, Σταύρο Θεοδωράκη, Φώφη Γενηματά, Νίκο Μιχαλολιάκο κλπ κλπ)  που μέσα από τα ... κόμματα τους έφεραν, συντήρησαν, υποστήριξαν τα εγκληματικά, αντισυνταγματικά και θανατικά για το Λαό Μνημόνια
  • τα κοράκια - συμβολαιογράφους που καταστρατηγούν ΚΑΘΕ έννοια του Συντάγματος και των Νόμων που απορρέουν απ' Αυτό, κοράκια που συνεχίζουν τους πλειστηριασμούς  
  • τους εργολάβους και τους μεσάζοντες που νέμονται τον πλούτο της Χώρας ΜΑΣ  
  • τους … συνδικαλιστές που τρομοκράτησαν και κράτησαν εν υπνώσει τις μάζες του Ελληνισμού απέναντι στην κτηνωδία που λαμβάνει χώρα στην Επικράτεια και στον Λαό  
  • και αρκετούς ακόμη ΜΙΣΗΤΟΥΣ που με λαμογιές, λοβιτούρες, μπαμπεσιές, κλέβουν την περιουσία, τους κόπους και τις ζωές των Ελλήνων Πολιτών (πχ. τους Τραπεζίτες, τις εισπρακτικές, τους παλιανθρώπους ... δημοσιογράφους και ... bloggers που "τρέφονται" από την σπορά τρόμου και αποπροσανατολισμού στις μάζες του Ελληνισμού κλπ κλπ), 
  • τα λαμόγια τους ... επιχειρηματίες που ΑΦΟΥ ξεζούμισαν τις τράπεζες και την αγορά (βλέπε προμηθευτές και υπαλλήλους τους), κήρυξαν πτώχευση και, ενώ δηλώνουν "πτωχοί" διαθέτουν από ελικόπτερα μέχρι σκάφη αναψυχής. Από βίλες σε δάση μέχρι εξοχικά σε ξένους παραδείσους. 

Σε όλα τα χρόνια της ενεργούς παρουσίας μου που εξέφρασα και εκφράζω την άποψή μου, είτε από εδώ μέσα, είτε από άλλων μέσων την δυνατότητα, δέχθηκα απειλές, απόπειρες εκβίασης μου, εκφοβισμού μου, καλοπιάσματος μου, υποβολιμαίας "φιλίας" και ... συμπαράστασης - συμπαράταξης και προσπάθειες αποπροσανατολισμού μου σε άλλες "άσχημες" υποθέσεις. Υποθέσεις που τις άφησα στην χλεύη και στην κρίση όσων πρέπει. 

Δεν απόκρυψα ποτέ μου τίποτα που είχα στη διάθεσή μου ως στοιχείο από τις Αρχές. Και μιας και Εκείνες επέλεξαν το "θάψιμο στοιχείων" (ως αγνώστου δράστου) ότι διαθέτω, μαζί με νέα στοιχεία που κατέχω θα δοθούν την "Επόμενη Μέρα" στους εκπροσώπους της Δικαιοσύνης και του Ελληνισμού, έτσι ώστε αυτά να αξιοποιηθούν καταλλήλως για τον κολασμό του κάθε υπαίτιου παλιανθρωπιάς.
Και αυτή η "Επόμενη Μέρα" θα έλθει ! Όχι αργά ! Και η "Επόμενη Μέρα" δεν θα στηρίζεται σε απομεινάρια του άρρωστου κατεστημένου του χθες. 


Μαζί με τον κύκλο μου, τον σκληρά και αυστηρά επιλεγμένο κύκλο μου, τον κύκλο που με στήριξε ηθικά, ψυχικά και οικονομικά όταν χρειαζόταν στα δεκάδες δικαστήρια που σύρθηκα από λαμόγια και παρεούλες, προσπάθησα και πέτυχα να συνεχίσω και να παραμείνω αυτό που ήμουν.

Ένα ελεύθερο πνεύμα, ένας λάτρης της Δημοκρατίας, της Δικαιοσύνης που δεν κρύφτηκα ΠΟΤΕ μου, ένα θιασώτης της ισότητας των Πολιτών της Πατρίδας μου. Της Πατρίδας ΜΑΣ !

Ευχαριστώντας τον Θεό, τον ένα και μοναδικό Θεό και όχι εκείνον τον ... τιμωρό που προέρχεται από σέκτες, κλίκες και συμφέροντα, καταθέτω η δύναμη που άντλησα από όλους όσους είχα δίπλα μου, ήταν εκείνη που δεν επέτρεψε ούτε μια στιγμή να σκεφτώ να κάνω πίσω, να ολιγωρήσω, να φοβηθώ, να αλλαξοπιστήσω απέναντι στην νέα Κατοχική Χούντα, στην elit και στα δεινά που διαλύουν ότι λάτρεψα και λατρεύω. 
Την Ελλάδα και τον Ελληνισμό της που δεν περιέχει τις κατηγορίες οντοτήτων που Την διαλύουν και την ξεπουλάνε προς ίδιον ή αλλότριο όφελος. 

Και έτσι θα συνεχίσω. Από κάθε "γωνιά" του Αγώνα. Γραπτή, πρακτική, νοητική και δραστική.


Με Μπέσα και Τιμή 


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
(Σαββάτο 13-10-2018, 15:20μμ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου