Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Τραμπουκισμός από δικηγορική εισπρακτική Ευτυχίδου. Κοινοποίηση στον ΔΣΑ (ηχητικό)

Εις το όνομα του Δημοσίου Συμφέροντος και του Κοινού Καλού, 


ΑΦΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑ ΜΕ ΚΛΗΣΗ ΜΟΥ πως ο εν λόγω τηλεφωνικός αριθμός ανήκει όντως στην εισπρακτική - δικηγορική εταιρεία Ευτυχίδου, αφού απέστειλα το κατωτέρω ηχητικό και σχετικό κείμενο στον ΔΣΑ (δικηγορικό σύλλογο Αθηνών) για να πράξει ότι οφείλει έναντι των Νόμων, του Συντάγματος και της προστασίας της οικογενειακής Γαλήνης των Πολιτών, σας μεταφέρω αυτούσια την τραμπουκική επικοινωνία από την εισπρακτική αυτή.
Την εισπρακτική που συμπτωματικά (;;;) έχει την ίδια διεύθυνση με την εισπρακτική των υιών Σιούφα (που διατέλεσε πρόεδρος της ... βουλής) ... (*)




Σημειώσεις :

Η εισπρακτική -δικηγορικό γραφείο:
  • αφού είπε μόνη της το επώνυμο του πατρός αντί να το ρωτήσει, 
  • αφού ενημέρωσε πως εκπροσωπεί το fund που πήρε τα δάνεια από την τράπεζα Αττικής (η Αττικής που έχει πάρει από Δημόσια Ταμεία και μικρομετόχους μέχρι τώρα 1,7 δις € μέσα σε 10 έτη και πούλησε τα δάνεια στο 3%-5% σε funds) 
  • αφού δεν σεβάστηκε την ώρα κοινής ησυχίας (16:15 μμ)
  • αφού ενημερώθηκε πως καταγράφω την κλήση και αντί να συνεχίσει να μιλά ή να το κλείσει άρχισε να τραμπουκίζει
  • αφού κατέγραψε ΨΕΥΔΩΣ στο σύστημά της πως δεν συνεργάζομαι, πως δεν είμαι συνεργάσιμος δανειολήπτης
και αφού εισέπραξε ένα ήπιο "γαλλικό" έκλεισε ...

Τι σύμπτωση ; Οι εισπρακτικές υιών Σιούφα καιι Ευτυχίδου, έχουν την ίδια διεύθυνση !



Κοινοποιήστε το ηχητικό Συμπολίτες, ώστε να πάρουν δύναμη όσοι τους φοβούνται ή τους ακούνε με δέος. 
Μη φοβάστε ΚΑΝΕΝΑΝ του είδους τους και κυρίως μη γονατίζετε. Μετά την Λευτεριά, όλοι αυτοί θα είναι υπόλογοι του Φυσικού τους Κριτή ! 


     Ξεκάθαρα πλέον 
Γιώργος Θ. Κανελλάκης
Με τους δημίους της Χώρας μου δεν συνεργάζομαι ΠΟΤΕ !!



Υ.γ. Οι διευθύνσεις εισπρακτικών υιών Σιούφα συνεργάτες (Σιούφας = τέως πρόεδρος της ... βουλής) ανατρέξτε στο vrisko.gr (βλέπε εδώ) και του άλλου αστεριού εισπρακτικής - δικηγορικής εταιρείας Όλγα Ευτυχίδου στο xo.gr (βλέπε εδώΩΩΩΩ, εκ του θαύματος !!!! ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΕΣ ... 
 
Upd. το mail (θεωρητικά) δεν το παρέλαβε ποτέ ο ΔΣΑ, στέλνοντας οι servers του την κάτωθι απάντηση :
 

 
 
 

44 σχόλια:

  1. ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΑΒΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ....ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΠ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΧΑΡΤΙ ΠΡΟΤΑΙΡΕΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΕΦΙΣΤΟΥΝ...ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΥΤΥΧΗΔΟΥ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για 73 λεπτα του ευρω ναι καλα ακουσατε 0,73€ με εχουν καλεσει 4 φορες.Μιλαμε για τεραστια καταντια...

      Διαγραφή
  2. τα ιδια κι εδω ρε παιδια, αλλα μεχρι στιγμης τους περναει γτ εχουν πλαταρες! Εχετε καμια ιδεα ωστε να μην της περασει; και ειμαι μεσα φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ιδια κ εδω. Εχουν τις πλαταρες αυτοι κ πιεζουν αναισχυντα. Εχετε καμια ιδεα ΠΩΣ να μην τουσ περασει; κ ειμαστε ολοι μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με ενοχλεί κ εμένα συγκεκριμένα για δάνειο που δεν πήρα από εθνική γιατί ή σύνταξη μου κατατίθεται στην εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με πηραν και εμενα απο αυτο το δικηγορικο γραφειο επειδη χρωστουσα στην eurobank 500 ευρω προ 12ετιας τελικα να τα πληρωσω η οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμένα με ενόχλησαν δυο φορές από το Γραφείο της Ευτυχίδου και μου μίλησαν με απαράδεκτο τρόπο,χωρίς να θέλουν να με ακούσουν,απειλώντας με ότι θα προσφύγουν δικαστικά για οφειλή 91,67 ευρώ,που απαιτούσε η GOSMOTE,για πρόωρη αποχώρηση από Συμβόλαιο,που ουδέποτε είχα υπογράψει.
    Απαράδεκτος τρόπος συμπεριφοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου τηλεφώνησαν και εμένα για μια υπόθεση της ΔΕΗ, εγώ όμως δεν έχω ΔΕΗ στο όνομά μου... τι πρέπει να κάνω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου τηλεφώνησαν και εμένα για μια υπόθεση της ΔΕΗ, εγώ όμως δεν έχω ΔΕΗ στο όνομά μου... τι πρέπει να κάνω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μία αντίστοιχη εμπειρία έζησα και εγώ σήμερα. Με πήρανε τηλέφωνο για ένα υπόλοιπο που έχω στη ΔΕΗ. Αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι που επικοινώνησε με άτομο της οικογένειας μου το οποίο βρήκαν το νούμερο και απλά επικοινώνησαν εκεί. Αφού διαπίστωσα ότι είναι ανίδεοι πάνω στο αντικείμενό τους και δεν γνωρίζουνε μέσα από την εταιρεία ποιος καλεί ποιον τους ενημέρωσα ότι θα κινηθώ νομικά. Ζήτησα να μιλήσω με την προϊσταμένη της υπαλλήλου το επικοινώνησα και μου έλεγε ότι είναι δύσκολο να τις αφήσει 1 μήνυμα ή να τη στείλει ένα mail ώστε να επικοινωνήσει μαζί μου.... Απλά τραγικοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια Αγγελή σας λέει κα΄τι το όνομα στην φρίκη αυτή;;;;;;

      Διαγραφή
  10. Πλεον το σταθερό τους ειναι 2107546135 και με τον ψυχοπιεστικο τους τρόπο, ζητούν υπέρογκες λιγες δοσεις για εξοφληση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με παίρνουν στην επιχειρηση μου που άνηκε στην μάνα μου και με ενοχλουν για μι οφειλη που ειχε στην ΔΕΗ για άλλο ακινητο. Το GDPR τελικά ειναι μόνο στα χαρτιά. Οτι θελουν κάνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μας πήραν και εμάς και ενοχλούν καθημερινά το σύζυγό μου για ένα ποσό 185 ευρώ στη ΔΕΗ για τον οποίο δεν έχω λάβει ακόμα λογαριασμό. Πιστεύω ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε στο Συνήγορο του Πολίτη ή στην Προστασία του Καταναλωτή. δεν ξέρω κατά πόσο νομικά είναι καλυμμένοι να ενοχλούν τον κόσμο για τόσο μικρά ποσά. Ούτε διαταγή πληρωμής δεν τους συμφέρει να βγάλουν για τόσο ευτελή ποσά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπραβο καλα της εκανες...καθε μερα παιρνουν..3 και μιση μολις τώρα μεσημέρι καλεσε ...Θα το σηκωσω και θα τους βρίσω στο τελος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλοι καταγγελια στην εκποιζω για τα γραφεία σιουφα κ Ευτυχίδου η ζωή μας είναι ο θάνατος τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με ενοχλούν συνέχεια.. Τι μπορώ να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα σας.. Με ενοχλούν συνέχεια.. Τι μπορώ να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξηγώ κατά επανάληψη ότι υπάρχει πλήρη αδυναμία και δυστυχώς οι κλήσεις επαναλαμβάνονται τονίζοντας μου πόσο αναξιόπιστη είναι καθώς δεν δέχομαι διακονισμο που μου προτείνουν. Έχω επίσης εξηγήσει ότι είμαι με 85%αναπηρια και κανένα απολύτως περιουσιακό στοιχείο, ενώ διαμένω με ενοίκιο.προσβλητικες και απαξιωτικές, είμαι έτοιμη να καταφύγω στον εισαγγελέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μολις παρελαβα κατι για τα πεθερικά μου απο δικαστη και ειναιτο δικηγορικο γραφειο της ευτυχιδου και δικη υους δικηγορος υπογραφει η σιουφα μαριο..οι ανθρωποι δεν εχουν στον ηλιο μοιρα πως θα τα δωσουν ..τι μπορουμε να κανουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ριξτε μια ματια εδω:
    https://www.mcaounilaw.gr/%CE%BD%CE%B5%CE%B1/32-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/214-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%87%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-%C2%AB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82%C2%BB-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγω που δε χρωσταω τίποτα και πουθενά και με παίρνουν τηλέφωνο γιατι πρόκειται για συννονυμία??? εχουμε το ιδιο ονομα και επιθετο με καποια κυρια που χρωσταει και με παιρνουν καθε μερα... ΝΤΡΟΠΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. παιδια απο το γραφειο αυτης μου εστειλαν μηνυμα οτι χρωσταω στη δεη 110 ευρω ενω εχω εξοφλησει ολους τους λογαριασμους μου και η δεη δε με εχει ειδοποιηση για κατι τετοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανολογώ πως σε ενδιαφέρει αυτό εδώ :
      https://gkanellakis.blogspot.com/2021/03/trapezes-dei-deddie-eeet.html

      Διαγραφή
  22. Εγώ έχω υπογράψει εγγυητής σε δάνειο. Ο οφειλέτης το αποπλήρωσε στις 15/5/2020 και μέχρι σήμερα 27/8/2020 δεν δίνουν εξοφλητική απόδειξη λόγω φόρτου εργασίας!! Υπόψιν ότι η Τράπεζα Αττικής προτού πουλήσει το δάνειο είχε στείλει δικαστικό κλητήρα στο 90 χρονών πατέρα μου, του το επέδωσε αντί για μένα που έμενα σε γνωστή διεύθυνση, που έλεγε ότι θα προβούν σε κατάσχεση κλπ. Αυτό η Τράπεζα το ονομάζει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανολογώ πως σε ενδιαφέρει αυτό εδώ :
      https://gkanellakis.blogspot.com/2021/03/trapezes-dei-deddie-eeet.html

      Διαγραφή
  23. Χμμμ...Η Ευτυχιδου!!!!! Που με πηρε καποια κ..... απο το γραφειο της να μου ζητησει να πληρωσω ενα τρελλο ποσο, απο δανειο που πουληθηκε σε fund!Τωρα μπηκαν και στα... της ΔΕΗ!Ερωτηση....Δεν φοβασαι μωρη πατσαβουρα με αυτα που κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παίρνουν τηλέφωνο μεσημεριάτικα,απειλούν και χλεβάζου.Εισπρακτικά κοράκια αγενέστατοι και τραμπούκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΗΡΩΝ ΡΕΥΜΑ
    ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΤΙΧΙΔΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΤΕ ΘΥΜΑΤΑ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι εταιρείες πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας δίνουν τα στοιχεία μας (σε περίπτωση καθυστέρησης αποπληρωμής οφειλής) σε εισπρακτικές.
      Όμως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η ΔΕΗ είναι η μόνη που δεν το διακόπτει άμεσα σε περίπτωση καθυστέρησης αποπληρωμής της, την ίδια ώρα που ΟΛΕΣ οι ιδιωτικές, στην πρώτη καθυστέρηση, κόβουν το ρεύμα.

      Διαγραφή
  26. Χρωστουσαμε ένα ποσό της τάξης των 888 ευρώ για το κοινόχρηστο ρεύμα της πολυκατοικίας, και πληρώσαμε τα 666 ευρώ.Δεν έχουμε κοινόχρηστο ρεύμα εδώ και τρία χρόνια, δεν έχουμε διαχειριστή (εργατικές κατοικίες)δεν πληρώνουν οι δύο υπόλοιποι και αισθάνονται και μάγκες!! Πάλεψα να συγκεντρώσω τα 666 ευρώ και συνεχίζω να μαζεύω τα ευρώ του διμήνου χωρίς να έχουμε ρεύμα στην οικοδομή.Το τραγελαφικο είναι ότι μου τηλεφωνούν σχεδόν κάθε μέρα από τότε, ενώ κάνω ότι μπορώ για να εξοφλήσουμε το υπόλοιπο.Αλλωστε, έχουν όλα τα στοιχεία των δύο που δεν πληρώνουν, εγώ είμαι η εύκολη λεία!Δεν θα αντέξω άλλο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρότεινα να μιλήστε με έναν δικηγόρο. Σίγουρα θα έχει λύση να σας προτείνει. Λύση που θα άπτεται σε οριζόντιες και κάθετες ιδιοκτησίες.

      Διαγραφή
  27. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΨΑΧΝΑΝ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙΝΗΤΟ ΕΝΩ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανολογώ πως σε ενδιαφέρει αυτό εδώ :
      https://gkanellakis.blogspot.com/2021/03/trapezes-dei-deddie-eeet.html

      Διαγραφή
  28. Είναι γελοίοι. 26/10/20 με πήραν τηλέφωνο για λογαριασμό ΔΕΗ ο οποίος περιέχει κ ληξιπροθεσμο κ λήγει 4/11/20.
    Κ μετά τους Άγιους που άκουσαν κ τα καντήλια ήρθαν στα ίσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανολογώ πως σε ενδιαφέρει αυτό εδώ :
      https://gkanellakis.blogspot.com/2021/03/trapezes-dei-deddie-eeet.html

      Διαγραφή
  29. Ερωτηση?υπαρχει υπολοιπο στην Δεη απο καταστημα που εκλεισε στην κριση προ πενταετιας,ενω στο σπιτι εχω ρευμα ενναλακτικης εταιριας...απο το γραφειο αυτο με εχουν ενοχλησει αρκετες φορες αλλα εχτες επιθετικα μια κυρια μου δηλωσε οτι απο δευτερα θα μου κοψουν το ρευμα στο σπιτι γιατι υπευθυνη ειναι η ΔΕΔΗΕ και ετσι γινεται......ισχυει αυτο?Το καταστημα ηταν ατομικη επιχειρηση οποτε το ΑΦΜ ειναι ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι οφειλές στο ΔΕΔΔΗΕ ακολουθούν το ΑΦΜ. Άρα και σε άλλη εταιρεία παροχής ρεύματος να πάει ο καταναλωτής, η όποια παλαιότερη οφειλή δεν διαγράφεται και γίνεται απαιτητή από το ΔΕΔΔΗΕ.

      Στο δια ταύτα, είδες τι όμορφα έφτιαξαν τα 300+1 τσιράκια της Ε.Ε. (που είναι μισθωτοί της ... Βουλής) έναν άτυπο μεν, υπαρκτό δε Τειρεσία για τις οφειλές στη ΔΕΗ ;

      Διαγραφή
  30. 2111040418 με παίρνει τηλέφωνο λέγοντας ότι είναι από δικηγορική εταιρεία μου ζητάει να τους πω ΑΦΜ και αριθμό ταυτότητας για να εξακριβωθεί ότι μιλάει με το ίδιο πρόσωπο που καλεί . Όταν ρωτάω για ποιο θέμα είναι και δεν δίνω προσωπικά στοιχεία , με απαντούν ότι δεν μπορούν να με πούνε αν δεν δώσω τα στοιχεία μου. Μήπως ξέρετε να με βοηθήσετε τί πρέπει να κάνω? Δεν χρωστάω πουθενά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε καλούν σε σταθερό τηλέφωνο, επικοινώνησε με τον πάροχο του τηλεφώνου σου (ote ή wind κλπ)και ζήτησε ο αριθμός αυτός να μπλοκαριστεί. Ακόμη όμως κι αν το κάνεις, θα σε καλούν από άλλον αριθμό, άρα δώρο-άδωρο.
      Η εύκολη λύση (που προσωπικά δεν θα την έκανα) θα ήταν να τους πεις ένα πατρώνυμο ή κάτι συναφές και να σου πουν τι αφορά η ενόχληση τους προς εσέ.
      Σημειώνω πως εγώ δεν θα το έκανα μιας και είναι μορφή εκβιασμού αυτό που κάνουν.

      Αν σε καλούν στο κινητό σου, πρόσθεσε το νούμερο που σε καλούν στους μπλοκαρισμένους αριθμούς. Το ίδιο θα κάνεις και στα άλλα τηλεφωνικά νούμερα από τα οποία θα σε ενοχλήσουν.

      Τέλος, ακόμη κάτι. Αν έχεις όρεξη να κοπεί το παραμύθι τους, επικοινώνησε με τον Συνήγορο του Πολίτη και ανάφερέ τους το θέμα σου.

      Διαγραφή
  31. Ευχαριστώ για την απάντηση σας ,λοιπόν εκανα καταγγελία στην προστασία προσωπικών δεδομένων επώνυμη μέσω taxisnet και εχω βάλει δικηγόρο για να αναλάβει την υπόθεση μου .Δεν εχω ΔΕΗ στο άνομα μου η κάποια άλλη εταιρεία ενέργειας. Όπως σας είπα δεν χρωστάω πουθενά και είμαι σίγουρος γι' αυτό. Θέλω να δώσω ένα τέλος σε όλα αυτά που γίνονται από κάποιους που αισχροκερδούν εκβιάζοντας και εκφοβίζοντας τον κοσμο νομίζοντας ότι είμαστε πιόνια τους η μαριονέτες. Δεν φοβάμαι κανέναν ,εχω φωνη , δύναμη και θα τους το αποδείξω.
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανολογώ πως σε ενδιαφέρει αυτό εδώ :
      https://gkanellakis.blogspot.com/2021/03/trapezes-dei-deddie-eeet.html

      Διαγραφή
  32. Μας είχαν ενοχλήσει για παλιά οφειλή του αντρος μου δήθεν πιστωτικής μας ζήτησαν ένα άλφα πόσο αφού ήρθαμε σε αντιπαράθεση και απειλές φοβήθηκαμε και σαν κορόιδα το πληρώσαμε. Σε μια τηλεφωνική επικοινωνία η υπάλληλος νόμιζε ότι με είχε βάλει σε αναμονή και άκουσα τον διάλογο της με κάποιον ανώτερο της που της έδινε οδηγίες τι να πει και πως να εξβιασει μεχρι και ονόματα ανθρώπων. Όταν της μίλησα ξαφνιαστηκε και μου το έκλεισε. Τώρα με πήραν κι εμένα για μια πιστωτική πριν 18 χρόνια!!! Που δεν έχω βγάλει ΠΟΤΈ πιστωτική στην ζωή μου. Υπόψη ότι του άντρα μου μετά την αποπληρωμή ενώ μας είχαν πει ότι θα μας δώσουν αναλυτικά στοιχεία δεν δώθηκαν ούτε τι ήταν το χρέος ούτε αριθμός κάρτας. Η συγκεκριμένη τράπεζα είναι μια απατεωνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή