Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Τις επιστολές λατρείας από τα "παιδιά της Alpha bank" σε αναξιοπαθούντες, τι τις κάνουμε ;

Παιδιά παρέλαβα κάτι χαρτιά από κάποιες εταιρείες Cepal Hellas και ultimo portfolio που λειτουργούν για το συμφέρον της Alpha bank.  
Οι επιστολές που μου έστειλαν είναι αυτές πιο κάτω :














Επειδή αδέλφια 

  • "δεν έχω μια" για να αποπληρώσω τα χρέη, 
  • αλλά ούτε για να πάω σε δικηγόρο αφού απολύθηκα από τη δουλειά μου χωρίς να πάρω αποζημίωση, και 
  • επειδή οι επιστολές δεν κάνουν για χαρτί υγείας διότι είναι σκληρό το χαρτί τους, 
έχετε καμία ιδέα σε τι θα μπορούσα να τις χρησιμοποιήσω εκτός από προσάναμα στο ψητοπωλείο της γειτονιάς μου ;


Ευχαριστώ.

Για την επικοινωνία με τον ανωτέρω συμπολίτη μας

Το Ψαχτήρι


Απάντηση Γ.Θ.Κ. 
φίλε μου θα ρωτήσω ένα γνωστό μου καστανά που ετοιμάζεται να πάει φυλακή διότι δεν έχει Pos και ταμειακή μηχανή, μήπως τις θέλει αυτός για προσάναμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου