Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Σκηνικό έξω από το DaCapo. Κοινωνικό χρονογράφημα.

Νωρίς απόγευμα στο κατέβασμα από  Ευαγγελισμό προς τη Σκουφά, έξω από το Da Capo δύο φυσιογνωμίες συζητούν με ένταση. 
Η μια φάτσα πασίγνωστη σε κάθε Έλληνα και η άλλη απλώς γνωστή.

Σκέφτομαι για ένα δευτερόλεπτο, βγάζω το iphone από την τσέπη μου, ανοίγω από επαγγελματική διαστροφή την βιντεοσκόπιση, το κρατώ στο δεξί μου χέρι, κόβω τον ρυθμό στο βήμα μου και περνώ από δίπλα τους νωχελικά. 

Κοντοστέκομαι για λίγο, δήθεν ψάχνοντας για ταξί στην Πατριάρχου Ιωακείμ και ακούω (μαζί με το καταγραφικό του χεριού μου) :

γνωστή φυσιογνωμία  : Τι έγινε με αυτόν ; (ακούστηκε ένα ονοματεπώνυμο)

πασίγνωστη φυσιογνωμία : Ε, μα τον παλιομαλάκα πήγε και γάμησε την παλιοπουτάνα.
γνωστή φυσιογνωμία : λες να έχει πρόβλημα ;
πασίγνωστη φυσιογνωμία : δε πάει να γαμηθεί ο μαλάκας ! Καλά να πάθει ! Στα αρχίδια μου τον γράφω και αυτόν και την άλλη.

Σκέφτομαι πως η πασίγνωστη φυσιογνωμία, μετά από όσα πέρασε και γλύτωσε στο "τσακ", θα έπρεπε να μιλάει με ευπρέπεια, άσχετα αν του είναι κομματάκι δύσκολο μιας και οι μόνοι φίλοι που έχει είτε πέρασαν από Κορυδαλλό είτε ετοιμάζονται για την ίδια ... γειτονιά. Άσχετα αν τον έχουν παντού για μπροστάρη.

Άσε που θα έπρεπε να σκεφτεί πως αυτοί που  ανεβοκατέβαζε ως "παλιομαλάκα" και "παλιοπουτάνα" δεν είναι από τα παιδιά που δέχονται κακά λογάκια. 

Συνέχισα αφήνοντάς τους στην ... υψηλού επιπέδου συζήτησή τους στέλνοντας 2-3 mail μιας και τα είχα παραμελήσει.

Συνεχίζεται


Τμήμα κειμένου από Διαβάτης του Κολωνακίου  


Upd. Σχόλιο Γ.Θ.Κ. Διαβάτη μου, εμπλούτισε το χρονογράφημα σου γράφοντας ότι η πασίγνωστη φυσιογνωμία ήταν παλαιοΠΑΣΟΚος και μετά νεοΣΥΡΙΖΑίος που πλέον ξανα-κελαηδάει υπέρ του ΠΑΣΟΚ. Θα είναι πιο πιασάρικο έτσι το κείμενο και το βιβλίο που ετοιμάζεσαι να γράψεις θα κάνει πάταγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου