Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Ο δικαστικός επιμελητής, η Κυρία Εισαγγελέας και το πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων

Καλό μήνα.

Πειραιάς 1999. Έχοντας αποκτήσει ένα σπίτι στα Μανιάτικα στoν Πειραιά με δικά μου χρήματα  και με δανεισμό από την HSBC, έφτασα στο 2001 όπου αντιμετώπισα διάφορα προβλήματα που με έφεραν σε θέση να μη μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά στις δόσεις πλέον. 

Τα σύνολο των δικών μου χρημάτων που χρησιμοποίησα για την αγορά πλέον του δανείου ανέρχονταν στα ~ 50.000 €, εκ των οποίων το δάνειο ήταν ~35.000 €. 
(Σημ. Τα ποσά ήταν σε Δραχμές ακόμη).

Όταν απόκτησα το σπίτι επένδυσα από δικά μου επιπλέον 10.500 € για ανακαίνισή του καθώς το ακίνητο που ήταν επιφάνειας 125,13 τμ και απαιτούσε αρκετές επισκευές. 

Τότε, όταν άρχισαν τα οικονομικά προβλήματα, προβλήματα που προήλθαν από την εξ αγχιστείας (παρ'  ολίγον) εμπλοκή μου με το Παραδικαστικό Πειραιά (*), έφτασε ο καιρός που η τράπεζα θα προχωρούσε σε πλειστηριασμό. 

Πλειστηριασμό που μέχρι να γίνει μεσολάβησαν απίστευτες καταστάσεις. Από εμπλοκή τοκογλύφων που εμφανίστηκαν ως αγοραστές του ακινήτου μέχρι ενός μεσίτη, του Ηλία, που τα πρωινά, "για τα ένσημα" όπως μου χε πει, εργαζόταν στην ΚΥΠ  ...

Στο παρόν κειμενάκι όμως θα παραθέσω μόνο μια λεπτομέρεια επί του θέματος του ακινήτου.

Όταν ο δικαστικός επιμελητής μου έφερε το έγγραφο της HSBC δυνάμει του οποίου θα προχωρούσε στον πλειστηριασμό, η αναγραφόμενη αξία του ακινήτου επ' αυτού ορίστηκε παραδόξως (από τον Δικαστικό επιμελητή) στα 43.000 € και ο πλειστηριασμός θα ξεκινούσε στο 1/2 της αξίας που είχε ορίσει ο επιμελητής.
Δηλαδή θα ξεκινούσε ο πλειστηριασμός στα 21-22 χιλιάρικα.

Σημειωτέον πως, α) ο επιμελητής της επίδοσης του πλειστηριασμού είχε έλθει μόνος του (κι όχι με μάρτυρα) και β) ουδέποτε μπήκε μέσα στο σπίτι για να διαπιστώσει την ΝΕΑ κατάσταση του ακινήτου.

Σημείωση : Απόστολε, έχω ακόμη την φωτο που σε τράβηξα όταν ήλθες ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ  για να μου επιδώσεις τον πλειστηριασμό. Εκείνη που κάθεσαι "σούζα" δίπλα στον Γερμανικό ποιμενικό μου που σε κοίταγε στα μάτια. Μάλλον όχι χαρούμενος ...

Και αυτό ενόσω είχαν επενδυθεί στο ακίνητο πάνω 75.000 € με απίστευτη προσωπική εργασία εμού, συγγενών και φίλων.

Ο δικαστικός επιμελητής της επίδοσης του πλειστηριασμού ονομαζόταν Απόστολος Κουρκούλης. 

Το ίδιο ονοματεπώνυμο, Απόστολος Κουρκούλης, είχε και ο δικαστικός επιμελητής που μου επέδωσε την απόλυσή μου από την Attica bank την 18-1-2011
10 χρόνια μετά την επίδοση του πλειστηριασμού του σπιτιού μου ...

Και είχε το ίδιο ονοματεπώνυμο και την ίδια ιδιότητα, αφού ήταν ο ίδιος. Τυχαία ...

Τότε πήρα ένα σωρό έγγραφα που έδειχναν πως η αξία του ακινήτου ήταν περί τα 90.000 € (πίνακες με αντικειμενικές αξίες, φωτογραφίες του πλήρως ανακαινισμένου ακινήτου, αποδείξεις από υλικά για θέρμανση, είδη υγιεινής κλπ που δεν υπήρχαν κατά την αγορά του ακινήτου) και πήγα στην εισαγγελία Πειραιά. 

Χτύπησα την πόρτα στην Κυρία Εισαγγελέα Υπηρεσίας και της εξέθεσα τα

συμβάντα, καθώς και την ... εκτίμηση του Επιμελητή για τα 43.000 € ...

Η Εισαγγελέας χωρίς δεύτερη κουβέντα, αφού μονολόγησε κάτι για τους ... επιμελητές (που το άκουσα και το θυμάμαι) έγραψε με κόκκινο στυλό αξία : 90.000 €, θέτοντας έτσι όριο Α' τιμής τα 45.000 € στον πλειστηριασμό.

Συνεχίζεται, όχι σήμερα όμως, καθώς την 1η-2-2019 δικάζομαι στο πενταμελές εφετείο κακουργημάτων, μετά την μήνυση του πρωτοπαλίκαρου και τ. γενικού διευθυντή οικονομικών της Attica bank και αιχμή του δόρατος της τράπεζας σε βάρος μου, Χρήστου Μάραντου, για παραβίαση (ποια παραβίαση άραγε ; ) των προσωπικών του δεδομένων στον Τειρεσία όπου, μάρτυρες του είναι οι 
  • Νίκος Δαυίδ (τ. εσωτερικός ελεγκτής της Attica bank και νυν δ/ντης διεύθυνσης κανονιστικού ελέγχου της),  
  • Γιώργος Μαμαλούγκας (τ. δ/ντής εσωτερικού ελέγχου της τράπεζας),  
  • Χρυσάφω Λεπεσιώτου (συνταξιούχος της τράπεζας που έδωσε 4 διαφορετικές μεταξύ τους κατά εμού ένορκες καταθέσεις),  
  • Ιωάννης Γαμβρίλης (τέως πρόεδρος της τράπεζας),  
  • Στέλιος Αναγνωστάκης (στέλεχος της τράπεζας)
  • Βασιλική Μπράμη (στέλεχος της τράπεζας) και η  
  • Κωνσταντίνα Κορακιανίτου (υπάλληλος της τράπεζας).

Καλό μήνα.

* πολλοί και πολύ θα ήθελαν να έχω εμπλοκή με το Παραδικαστικό Πειραιά. Όμως η μόνη μου εμπλοκή ήταν τα στοιχεία που έδωσα στην Εισαγγελία τότε αλλά και σε κάποιους ... δημοσιογράφους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου