Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

ΟΛΑ επιτυγχάνονται μέσα από Ομόνοια (όχι κάτω από τις εκάστοτε ... κυβερνητικές παπάτζες)

Που λες αγαπητό μου ημερολόγιο, από χθες που κι εγώ μαζί με την υπόλοιπη Ελληνική Κοινωνία ένοιωσα κάτι περισσότερο από ΟΡΓΗ, διότι κάποιες μαριονέτες, αφού το ... σκέφτηκαν (;;;), αποφάσισαν να εποικίσουν τα παραμεθόρια νησιά μας με κάθε καρυδιάς καρύδι, έφτασε προ ολίγου η ώρα για να χαρώ και εγώ διότι :

αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που έφερε την πλήρη ομόνοια στην Ελληνική Κοινωνία (εναντίον της 😉) μιας και
  1. ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΠΡΩΪ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΙΟ 
  2. ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΨΕΙ ΦΩΤΙΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ "ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ" ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ στην ΛΕΣΒΟ.
Ας μας γίνει επιτέλους μάθημα και ας σκεφτούμε πόσα μπορούμε να κερδίσουμε όταν ομονοούμε κατά του ΚΟΙΝΟΥ ΕΧΘΡΟΥ. Της Ε.Ε. και των εδώ μαριονετών της.
Μέσα σ' αυτές τις ώρες βρήκα τον χρόνο για να εκφράσω τον σεβασμό και την υπόκλιση μου σε όσους στρίμωξαν ... άντρες των ΜΑΤ και τους ... περιποιήθηκαν καταλλήλως (όπως μας περιποιούνται ... ποικιλοτρόπως εδώ και δέκα χρόνια αυτά τα τσογλάνια (σ.σ. μικρά παιδιά στα τούρκικα) σε κάθε συγκέντρωση στο Σύνταγμα (!), αφού τους "έδιναν την λαβή" τα δικά τους παιδιά, οι μπαχαλάκιδες), μέχρι να εκφράσω των σεβασμό μου σε κάθε αγωνιζόμενο Έλληνα Πολίτη που κρατά ψηλά το Φρόνημά του φυλάττοντας Θερμοπύλες !

Χάιντε. Είθε το επόμενο βήμα της Ελληνικής Κοινωνίας να είναι το ΠΕΤΑΓΜΑ στη θάλασσα του κάθε πουσταριού που κάθεται να το γαμήσουν οι της ναζιστικής Ε.Ε. και του κάθε αλήτη που πάει να μας πείσει ότι είμαστε φασίστες, εθνίκια, συντηρητικάτζες, ρήτορες μίσους και τρομοκράτες ! ...
Και για το κάθε "νομιμόφρονο" απολειφάδι
Αν εγώ μετά από 32 χρόνια μαλάκας στη Ν.Δ. σκέπτομαι και εκφράζομαι έτσι, και αφού μετά τον 9/2009 (που διαπίστωσα ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι το ίδιο κέρμα),  έχω ψηφίσει ΛΑΕ, ΚΚΕ, ΕΠΑΜ και Πλεύση Ελευθερίας, μήπως να σκεφτώ πως νιώθουν "κάποιοι" άλλοι  που είναι πιο τσαντισμένοι από εμένα ;;;

Αν θέλετε να διαπιστώσετε πόση οργή έχει η Ελληνική Κοινωνία με κάθε πουλημένο αλητάμπουρα των νεοΠΑΣΟΚων (βλέπε ΣΥΡΙΖΑ) και των ΝΔουλων, [και όλοι αυτοί, μαζί με τα εξαπτέρυγά τους ... κόμματα και τα αφεντικά τους, τους Τραπεζίτες] συνεχίστε τις γονυκλισίες στην Ναζιστική Ε.Ε. και θα υπάρξουν πολλές ομορφιές ...

Με καθόλου εκτίμηση σε κάθε τενεκέ (όπως και σε κάθε διεθνιστή, χαλαρούλη των guy parade, χασικλή και υπέρμαχο των "νέων αξιών")

Γ.Θ.Κ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου