Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Είθε να μας δίνετε πάντα τέτοιες χαρές, Νίκο Γιάννη και Κωστή

Λίγο το 'χεις να βλέπεις σε μια φωτογραφία (που ισούται με 1000 -και βάλε- λέξεις) τον "διώκτη" και Δημόσιο Κατήγορο του Ειδικού Δικαστηρίου τον 6ο/1991, Νίκο Κωνσταντόπουλο, πλάι πλάι στον τότε κατηγορούμενο και εμπλεκόμενο (δια της μεταφοράς των Pumpers) στο σκάνδαλο Κοσκωτά, Γιάννη Μαντζουράνη ; Μιλώ για τότε που ο Κοσκωτάς κατέθετε πως του ζήτησε "λιανά" ο Γιώργος Παπανδρέου ντεεε

Λίγο το 'χεις να βλέπεις το φίλο μου το Κώστα Βαξεβάνη (γεια σου Κωστή) αθώο ; Κωστή φίλε για πες μου, κάτι στοιχεία που έδωσα στον υπάλληλο σου συντάκτη, τον Νίκο Ανδριόπουλο, αλλά τα πήρε 2-3 μέρες πριν φύγει (μαζί με τα στοιχεία) από εσέ και πήγε στον
σταθμό του φίλου του Βαγγέλη του Βενιζέλου, το Action 24, αλλάααααά μετά που σε βρήκα στην Ευελπίδων και μου είπες : Γιώργο θα πας στην Βιβή την Μπλούτσου, την αρχισυντάκτρια σου, και πήγα και τα έδωσα και περίμενα χρόνια και ζαμάνια, μέχρι που μου τα επέστρεψες (στο τέρμα Πατησίων, στο Everest) μέσω ενός δόκιμου συντάκτη, που δεν είχε καν το θάρρος να με κοιτά στα μάτια όταν μου έλεγε όσα ακούστηκαν, όλα καλά ; 

Πάντως χαίρομαι Κωστή μου, που εσύ, στιβαρά πάντοτε, δεν βάζεις διαφημίσεις από τράπεζες.

Υ.γ. Γιαννάκο εκπρόσωπε του Ελληνικού Δημοσίου, και της Attica bank και μελών της Siemens κλπ, σε βλέπω κατηφή και νιώθω πως προβληματίστηκες που σου πρότεινα να μην εκτίθεσαι και σε ματιάσουν, τόσο πολύ, τούτους τους καιρούς που η ψείρα βγαίνει στο γιακά.


1 σχόλιο:

  1. Τις αρχικές επαφές του κου Κανελλάκη με την ομάδα Βαξεβάνη τις επιβεβαιώνω πλήρως καθώς τις συστάσεις τις είχα κάνει εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή