Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Είμαστε μια ωραία παρέα, έλεγε ο Ντίνος Ηλιόπουλος

Γιαννάρα Μαντζουράνη πες μου κάτι. Πόσα έχεις βγάλει -ως αμοιβή- από την διοίκηση Σπίρτζη - Γαμβρίλη - Αντωνόπουλου - Σταθόπουλου - Ζαφειρόπουλου κ.λπ για τις ~45 μηνύσεις, εξώδικα, αγωγές που σου είχαν αναθέσει για συκοφαντική δυσφήμιση της Attica bank ; Ξέρεις αν θα γίνουν αγωγές και στον SSM ; Στην Βουλή μήπως ; Από περιέργεια ρωτώ φίλε. 
Γιαννάρα για πες μου κάτι ακόμη, αν θυμάσαι. Είχες συνεργάτρια την σύζυγο του διευθυντή νομικών υπηρεσιών της Attica bank, του Γιάννη Λάχανου ; Και -αν ξέρεις- ήταν όπως άκουσα -η σύζυγός του Γιάννη- στο γραφείο της
ΠΑΣΟΚας Βάσως Παπανδρέου
Και τώρα που θυμήθηκα τον Γιάννη τον Λάχανο, για πες μου σε παρακαλώ τι εννοούσε  όταν έλεγε το 2010 : "Αν μας πουν οι πολιτικοί πως θα πιέσουν τους μισθούς μας τότε και εμείς θα τους ... πιέσουμε με όσα ξέρουμε γι αυτούς". Αυτό ντε που είχε πει στην ομιλία των Γιώργου Κατρούγκαλου, Σταύρου Κούκου, Θανάση Σταθόπουλου (*), στην συγκέντρωση καμιά 40αριά υπαλλήλων της Attica bank στο κτίριο της ΟΤΟΕ.
* Θανάση φίλε μου -"Μπεμπέτο" όπως σε έλεγε ο στενός σου φίλος ο δικηγόρος Χαλκιάς, που ήταν φίλος του Τάσου Καρατζά από το "Παραδικαστικό Πειραιά", η ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ομιλία εκείνης της ημέρας υπάρχει ΑΚΟΜΗ ; 

Αλήθεια, πως γνώρισα τους Καρατζά, Χαλκιά ; Με ποιον είχα μιλήσει στο Πειθαρχικό του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών τότε ; Α, ΝΑΙ ! Με τον Νικόλα Κανελλόπουλο. Τι να απέγινε άραγε με την καταγγελία μου για τις σφραγισμένες επιταγές ; "Προφανώς έμπλεξε από λάθος το παλικάρι" είχε πει ο Νικόλας .
Υ.γ. Γιαννάρα μ', "τι κι αν δε μου μιλάς πια είμαι και εγώ που δε τα λέω σε κανένα" όπως λέει και το τραγουδάκι της Βουλγαράκη. Ή τα λέω ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου