Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Η σφαγή της Ιταλίας από τον ιό της ... φύσης


Εξακολουθώ να έχω απορία, πως γίνεται η Ιταλία -και ειδικότερα η Βόρεια Ιταλία- που ως χώρα βρίσκεται στο πίσω μέρος της γης από την Κίνα, να έχει τόσους θανάτους σε σχέση με τους νοσούντες, όσο καμία άλλη χώρα στην υφήλιο

Ούτε το Πακιστάν, ούτε η Ρωσία, ούτε η Μογγολία και εν τέλει, καμία όμορη
χώρα της Κίνας απ' που ξεκίνησε (από εργαστήρια ; ) ο ιός Covid-19, δεν έχει τόσους θανάτους.

Κινδυνολόγος δεν είμαι. Δεν είμαι όμως και αφελής που θα πιστέψω σε "συμπτώσεις". 

Ούτε πιστεύω ότι οι τράπεζες, μετά το -20% που κατέγραψαν χθες, σήμερα ανάρρωσαν από την πανδημία του ξεπουλήματος.

Με τα της φωτογραφίας του παρόντος, θα ασχοληθώ όταν ο εγγονός μου, μου δώσει το τεύχος του Asterix (του 1986 !!!)  που έχει κάτι ενδιαφέρον ...
Όπως θα ασχοληθώ και με τους ... νόμους που περνάει από το παράθυρο ο αντικαταστάτης των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.

Είτε πρόκειται για ... νόμους συνταξιοδότησης (μετά θάνατον) είτε για κτίρια και τους όρους δόμησης του Κουκακίου ... 
Ανδρέα Λοβέρδο  θα πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενος που πλέον οι γέροι πεθαίνουν. Κανείς μας δεν ξεχνάει το "οι άνθρωποι δεν πεθαίνουν κι όλας, ζούνε πολλά χρόνια μετά τη συνταξιοδότησή τους" που είχες πει.


 
Όπως θα ασχοληθώ και με τους καθηγητές που "βάζουν εμπρός" τα παιδιά για αποχές, την ίδια ώρα που οι σύλλογοι γονέων είναι ανύπαρκτοι ή "αναγγέλλουν" μέσα από το favabook.

Μνήμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου