Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Αν γίνω ποτέ μου έτσι, πυροβολήστε με. #Covid19days

Για να γελάσουμε και λίγο ακόμη
Βαριέμαι λίγο. Δε το κρύβω. Έχοντας αποφασίσει να μην εκθέσω κανέναν γύρω μου σε κάποιο κίνδυνο που δυνητικά θα τους μεταφέρω λόγω του βιομηχανικού "ιού" covid, έχω πιάσει ένα καναπέ ακούγοντας jazz, διαβάζοντας ότι μου πέσει στην αντίληψη και γεμίζοντας τις ώρες μου με διάφορες γνώσεις και σκέψεις.
Όχι μαύρες, αλλά με σχέδια για το αύριο που θα ακολουθήσει μετά τον ... ιό.

Κάποια στιγμή σηκώνομαι, βάζω ένα ρούχο επάνω μου και κατευθύνομαι προς τον Σκλαβενίτη στο τέρμα Αχαρνών. Ανεβαίνω στον επάνω όροφο όπου βλέπω 5-6 ανθρώπους να συζητούν ταραγμένοι.

- τι συμβαίνει ρε παιδιά, ρωτώ
- ένας γέρος έφτυσε στο πάτωμα κύριε και όταν τον ρώτησα τι κάνει, μου
απάντησε "κοίτα τη δουλειά σου", μου είπε μια εργαζόμενη κοπέλα στο κατάστημα.
- μου τον δείχνεις σε παρακαλώ ; τη ρωτώ
Πήγαμε προς τις κυλιόμενες σκάλες ενόσω ερχόταν μια άλλη κοπέλα κρατώντας ένα κουβά και μια σφουγγαρίστρα.
- πρέπει να έφυγε, μου λέει η κοπέλα.

Σκέφτηκα να της ζητήσω να κατέβουμε και να μου τον δείξει, όμως ένας τρίτος εκ των παρόντων μου είπε "πάνε 3-4 λεπτά από την ώρα που συνέβη. Θα έχει ξεκουμπιστεί ο παλιάνθρωπος".

Είπα κάτι αστείο στους παρόντες μόνο και μόνο για να τους διασκεδάσω την ταραχή τους και έφυγα λέγοντάς τους : έχω πει στον κύκλο μου "αν γίνω ποτέ μου σαν κάτι σκατόγερους και σαν κάτι ξεφτίλες ... γέροντες οδηγούς που βλέπουμε γύρω μας να απαξιώνουν οτιδήποτε δεν πεθαίνει μαζί τους, πυροβολήστε με".
Γέλασαν και έδειξαν να χαλαρώνουν λίγο.

Πήγα στο ταμείο, πλήρωσα και έφυγα γεμάτος σκέψεις για το τι παιδιά έφερε ο υπάνθρωπος αυτός στον πλανήτη, για το πόσους τόνους τρόφιμα έχει καταναλώσει στην άχρηστη ζωή του, για το πόσα κυβικά αέρα έχει βρωμίσει με την ύπαρξή του και άλλα πολλά.

Σημείωση : σε στατιστική έρευνα που έγινε (βλέπε εδώ) στις ΗΠΑ φάνηκε ότι, για την εξέλιξη της κατάστασης, οι γυναίκες ανησυχούν σε ποσοστό 82% έναντι των ανδρών που ανέρχονται στο 72%.
Έτσι στοιχειοθετείται και η μεγαλύτερη θνησιμότητα των δεύτερων έναντι των πρώτων, που κοιτούν την ασφάλεια των οικείων τους κι όχι τις μπύρες, τον καφέ και το "δε γαμίεται ;" ...
(... κουβέντα και έννοια που δεν την λένε όταν πρόκειται για τράπεζες, έλλειψη δημοκρατίας, κατάλυση Συντάγματος κλπ).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου