Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Γιάννη μου να προσέχεις τις συναθροίσεις. Κυκλοφορεί και ιός

Μαντζουράνης - Γεροβασίλη - Τσίπρας - Τάτσης


Γιάννο μου σε είδα στο πλάι της Γεροβασίλη να περιμένεις να χαιρετίσεις τον ηγέτη Αλ6 (και ξερό) και σε καμάρωσα διότι είσαι αειθαλής.  
Γιατί το λέω ; Διότι εγώ φίλε και συμπατριώτη Γιάννη, στα 56 μου, έχω κάτασπρα μαλλιά. Εσύ όμως στα 68 σου έχεις μια χαρά καφέ-καστανά-κομοδινί.

Προσοχή Γιάννη μ' στις συναθροίσεις. Κυκλοφορεί και ιός ! Μη μας πάθεις τίποτα
Γιάννη μ' και μείνει χωρίς εκπροσώπηση ο Πανταλάκης και ο Γαμβρίλης ...
Αλήθεια, η Γεροβασίλη, εσένα κοιτάει πονηρά σαν ξερολούκουμο ;

Στο ξεκάρφωτο : Ο Τζόσουα Λέντερμπεργκ (Νομπελίστας της γενετικής μηχανικής και βιοτεχνολογίας) είχε πει : "Η μεγαλύτερη απειλή για την εξουσία του ανθρώπου στον πλανήτη μας είναι οι ιοί". Οι δίποδοι και μη, θα συμπληρώσω ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου