Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Γιατί κάποιοι τραπεζοϋπάλληλοι είναι το ίδιο μισητοί με τους Τραπεζίτες ;

Προ καιρού είχα σκεφτεί να μετατρέψω ένα τραπεζικό λογαριασμό μου σε ακατάσχετο (αφού το ... λατρεμένο Κράτος μου πήρε 8,5 € που είχα μέσα στο λογαριασμό έναντι "δικαστικών οφειλών - εξόδων" που προκλήθηκαν από τις αλλεπάλληλες δίκες με τα λαμόγια της Attica bank. Υπόθεση που θα είχε λήξει προ ετών ΑΝ ο Εισαγγελικός λειτουργός που του έδωσα στοιχεία για ΜΑΥΡΕΣ μισθοδοσίες, ΔΕΝ τα έβαζε στο Αρχείο με την αιτιολογία "αγνώστου δράστη" ...

Πήγα λοιπόν σε κάποιο κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς όπου :

"χρειαζόμαστε ταυτότητα, εκκαθαριστικό εφορίας, λογαριασμό τηλεφώνου, αντίγραφο της κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ, λογαριασμό ΔΕΚΟ που να φαίνεται η κατοικία σας" είπε η "σένια" ντυμένη τραπεζική υπάλληλος, με το καλοβαμμένο νύχι, την σινιέ μπλούζα και το φρεσκοχτενισμένο μαλλί.

Όταν εξήγησα στην υπάλληλο πως δεν διαθέτω λογαριασμό ΔΕΚΟ στο όνομά μου, με επικριτικό ύφος μου ανταπάντησε : "δεν έχετε ; και που μένετε ;"

Κεφάτα της απάντησα : "σε παγκάκι" ... Συμπλήρωσα δε πως, "η διεύθυνση μου φαίνεται στο  εκκαθαριστικό της Εφορίας αλλά και στη βεβαίωση της κινητής εταιρείας του κινητού μου".

Η "μαντάμ" της Τράπεζας δευτερολόγησε ανταπαντώντας πως η ταυτότητά μου είναι κομμένη (στα πλάγια) και δε γίνεται αποδεκτή, κατόπιν ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ της τράπεζας !!!

Μια διπλανή συνάδελφός της συνομιλήτριας μου παρενέβη λέγοντάς της : "είναι εντάξει με αυτά τα στοιχεία, προχώρησε το", μαλακώνοντας λίγο τον Δήμιο, την συνομιλήτριά μου ήθελα να πω. 

"Εντάξει" είπε, "θα κλείσουμε ραντεβού για την 2-1-2019, στις 12:00 μμ, αλλά θα μιλήσω με την διοίκηση και, αν μου πει πως δε μπορώ να ολοκληρώσω την επανενεργοποίηση του λογαριασμού σας, θα σας ενημερώσω ΠΡΙΝ το ραντεβού. 
Συμφώνησα και έφυγα.

2-1-2019, 12:00 μμ ήμουν στο κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς και πήγα στην τραπεζοϋπάλληλο. Ευχήθηκα (με βαριά καρδιά) τα ειωθότα και περίμενα. 
Η μαντάμ μου απαντά : σας θέλει ο υποδιευθυντής, Γιώργος Τ......

Πηγαίνω και διαπιστώνω ότι, ο ... τυπάκος, σε λίαν επικριτικό ύφος με ενημέρωνε ότι, με την ταυτότητα αυτή ΔΕΝ μπορεί να ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου. 
Τον ρώτησα : "γιατί δεν με κάλεσε όπως μου υποσχέθηκε η συνάδελφός σου για να μην έλθω, αφού δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η εργασία ;" η ανταπάντησή του είναι κάτι μεταξύ τυριού και αχλαδιού ... συμπληρώνοντας ότι "ως παλιός συνάδελφος οφείλατε (;;;) να είστε μαζί μας, στο πλάι μας και όχι εναντίον μας".

Δεν άντεξα και του απάντησα δυνατά : βλέπεις αυτά τα 50 άτομα μέσα στο κατάστημα ; Σε βλαστημάνε κάθε μέρα για τον ρόλο που παίζεις
Επίσης ίσως να σε βρίζουν και για το ότι πολλοί απ'  αυτούς έχασαν τα πάντα ενώ εσείς οι νυν τραπεζοϋπάλληλοι χάσατε το πολύ 30% μέσα στα χρόνια των Μνημονίων, μιας και είστε αγαπημένα -πολιτικά και επαγγελματικά- παιδιά ... 

Φεύγοντας του είπα : υπάλληλος σε τράπεζες ήμουν. Και μάλιστα όχι διεκπεραιωτής χαρατσιών ΕΝΦΙΑ και λογαριασμών ΔΕΚΟ.
Λακές αληταράδων και Δήμιος της Κοινωνίας δεν υπήρξα ποτέ
Και μάλιστα, όταν υπήρχαν κάποια προβλήματα - θέματα - δυσκολίες, τις έλυνα και δεν καλυπτόμουν πίσω από έναν ... "εσωτερικό κανονισμό" ή πίσω από ένα "να καλέσω της ΕΛ.ΑΣ.", αφήνοντας τον ξιπασμένο και ΑΣΧΕΤΟ με την απορία τι θα πει "λακές".

Είναι ξεκάθαρο πως σε κάθε επαγγελματικό ή προσωπικό χώρο, υπάρχουν οι καλοί και οι άλλοι. Τα Τομάρια. Όμως υπάρχουν "χώροι" που έχουν μαζευτεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ !

Θα ανέφερα και το επώνυμό των ξιπασμένων Δημίων υπαλλήλων μιας και έτσι συνέβησαν όλα, παρουσία πολλών μαρτύρων και μιας και δεν φημίζομαι ότι κρύβω κάποιους του είδους τους από τα "μανταλάκια", όμως δεν έχει σημασία καθώς είναι ΑΛΛΟ ΔΥΟ ΞΙΠΑΣΜΕΝΑ ΠΙΟΝΙΑ στο σάπιο κουφάρι των Τραπεζών.

Επέστρεψα σπίτι, μπήκα στον ρουφιάνο, το facebook και εύκολα βρήκα το προφίλ του ... υποδιευθυντή, που σαφώς βρωμάει από ξιπασιά και δικαιολογεί ΚΑΘΕ του "κεκεδίστικη" (όταν ζορίζεται) ... κουβέντα.


Καλή χρονιά. Όχι σε όσους με ραγιάδικο τρόπο σκύβετε το κεφάλι σας ...


Υ.γ. έκανα με όσα έγγραφα διέθετα τη δουλειά μου, σε άλλο κατάστημα. Χωρίς "ανακρίσεις", επικρίσεις και ξιπασιά ! 
Όχι σε κατάστημα παλαιών φίλων και μαθητών μου, μιας και έχουν επιδεικτικά χαθεί ... 😏. Επιλογές είναι αυτές και μάλιστα σεβαστές, μιας και δε ξέρουν πως οι σαθρές καταστάσεις δεν διαρκούν για πάντα !

Γιώργος Θ. Κανελλάκης


Σημείωση : θα μου πεις, γιατί να μη φέρονται έτσι κάποια μέλη της Κοινωνίας ;  Κάθε Κατοχή έχει και τους Μαυραγορίτες της και τους Χίτες της. 
 
Άλλωστε, εδώ υπάρχει δ/νων σύμβουλος τράπεζας με 50 ποινικές υποθέσεις σε βάρος του (ο Θεόδωρος Πανταλάκης της Attica bank βλέπε εδώ) και ΚΑΝΕΙΣ εισαγγελέας δεν κάνει τα δέοντα. Γιατί να μην είναι αλαζόνες και κάποιοι τραπεζοϋπάλληλοι ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου