Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Γιώργο Κανελλάκη, όταν ξεκίνησε η αλητεία με την τράπεζα, σε ποιον ΠΡΩΤΟέδωσες στοιχεία ;

Ήταν 18-1-2011 όταν η Τράπεζα Αττικής με απέλυσε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ να περάσω ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ.


Η τεχνοτροπία και η τακτική ήταν ... απλή. Με δύο λόγια : 

Ο πρόεδρος της Τράπεζας Ιωάννης Γαμβρίλης, μαζί με τον δ/ντα σύμβουλο Αλέξανδρο Αντωνόπουλο (... εξέχοντα στελέχη του ΠΑΣΟΚ) αλλά και τους επιθεωρητές Γιώργο Μαμαλούγκα και Νίκο Δαύίδ, αφού ρίξαμε (του Γιώργου Θ. Κανελλάκη) 13 μεταθέσεις μιας και δεν είναι πειθήνιο όργανο μας, και  ... μας τα κάνει τσουρέκια ΜΗ υπογράφοντας ... δανειάκια και επειδή από το 2008 έλεγε : "κύριοι της διοίκησης, πρέπει να μαζέψουμε τις πιστωτικές γραμμές μας. Έρχεται κρίση", ΤΟΥ ΧΩΣΑΜΕ με το πρωτοπαλίκαρό μας τον γενικό διευθυντή οικονομικών τον Χρήστο Μάραντο και δύο - τρεις - τέσσερις μηνύσεις προτάσσοντας ως (πληρωμένους) μάρτυρες σε βάρος του Κανελλάκη κάποιους από τους παραπάνω αλλά και κάποια άλλα μεγαλοστελέχη. 

Όπως ο Ιωάννης Άννινος (με εξ αγχιστείας σχέσεις στενές με την Δικαιοσύνη).

Την Κορίνα Σαλεμή (σύζυγός του βουλευτή ΠΑΣΟΚ Χρήστου Σμυρλή και Α' εξαδέλφη του βουλευτή ΠΑΣΟΚ Κώστα Σκανδαλίδη) κλπ

Μετά δε, η άμωμος Τράπεζα : αφού έχεις μηνύσεις σε βάρος σου Κανελλάκη (για συκοφαντική δυσφήμιση της τράπεζας και για παραβίαση ;;; προσωπικών δεδομένων του Μάραντου), απολύεσαι.  

Την τακτική αυτή, σύμφωνα ΚΑΙ με την Εισαγγελέα Ελένη Ράικου, τις ίδιες μέρες την είχε εφαρμόσει ΚΑΙ το Καζίνο Λουτρακίου, σε βάρος εργαζομένων του !

Ο δημοσιογράφος Γιάννης Κανελλάκης

Προσωπικά θεώρησα ως δεδομένο ότι θα έπρεπε να φέρω  στην επιφάνεια τα θέματα (για διαφθορά, παράνομες και αντικαταστατικές πιστοδοτήσεις, αλητείες σε βάρος γυναικών συναδέλφων, ... θέματα σε προμήθειες υλικού, ασφάλεια εργαζομένων, Πολιτικές διώξεις εργαζομένων  κλπ),  που γνώριζα στην Τράπεζα Αττικής. 
Εγώ και πολλοί Συνάδελφοι. Με "Σ" κεφαλαίο !

Και το επιχείρησα ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ επικοινωνώντας με τον συγγενή μου δημοσιογράφο (και αυλοκόλακα του ΠΡΟΔΟΤΗ ΓΑΠ και του τέρατος του IMF Ντομινίκ Στρός-Καν)  Γιάννη Κανελλάκη.

Οι τέσσερις επικοινωνίες μου με τον Γιάννη Κανελλάκη.

Τον καιρό εκείνο ο Γιάννης εργαζόταν στο ξεφτιλισμένο Mega channel αλλά και σε εφημερίδες
ως ρεπόρτερ.

Την πρώτη μου επικοινωνία μαζί του την έκανα τηλεφωνικά στο νούμερο : 694-463-4270 όπου αφού του εξήγησα ακροθιγώς το θέμα της απίστευτης διαφθοράς στην Τράπεζα, μου ζητήθηκε (από τον Γιάννη Κανελλάκη) να τον καλέσω μετά από μια εβδομάδα.  

Το έκανα.
Όμως στην δεύτερη μου κλήση, ο Γιάννης απάντησε "φούλη" (σ.σ. από το αδελφούλη) είμαι σε ελικόπτερο πάνω από την Παλαιστίνη. Δώσε μου 10 μέρες ακόμη περιθώριο

Το έκανα. 
Στην τρίτη επικοινωνία μας ο Γιάννης μου απάντησε : "φούλη" είμαι πάνω από την τ. Γιουγκοσλαβία. Πάρε με σε 5 ημέρες

Το έκανα, μα δεν απάντησε. 
Και τις 4 φορές που το επιχείρησα. Και τον κάλεσα και στο ανωτέρω κινητό τηλέφωνο αλλά και στο 694-555-3721. Αλλά και στα δύο του τηλέφωνα στο mega channel. Όμως ... δεν έβγαινε στην γραμμή.

Περνώντας ο καιρός και όντας εγώ με παρέα μια μέρα στο Μοναστηράκι, περνάει από μπροστά μου ο Γιάννης. 

Μαύρο ζιβάγκο, καφέ σακάκι και ύφος μπλανζέ. Τον πιάνω από το χέρι λέγοντάς του : "δεν ντρέπεσαι ; Είσαι στην δουλειά αυτή από τον πατέρα μου και από τον επιστήθιο φίλο του πατρός μου, τον Ανδρέα Ασημακόπουλο. Δεν ντρέπεσαι ; Μήπως δεν σε αφήνουν οι Βενιζέλος και ο ΓΑΠ να ακουμπήσεις το παραμάγαζο της τράπεζας ;

Ο Γιάννης εμφανώς σαστισμένος μου ψέλλισε μέσα στον κόσμο : "έχεις δίκιο. Θα σε καλέσω άμεσα". 
Και δεν ξανακάλεσε.  Και τον βλέπαμε στο "γυαλί" να λιώνει μπροστά, πότε στον ΠΡΟΔΟΤΗ Γιώργο Παπανδρέου και πότε στο κάθε κνώδαλο - λοχαγό του ΠΑΣΟΚ, αισθανόμενοι αηδία για την κατάντια της ... δημοσιογραφίας.

Πέρασαν 8 έτη παρά 1 μήνα για να μου μεταφερθεί από κοινό μας γνωστό ότι ο Γιάννης Κανελλάκης του δήλωσε : είχε δίκιο ο Γιώργης Κανελλάκης για την τράπεζα Αττικής
Έλα ρε συ Γιάννη ! Και πότε το ψιλιάστηκες ; αφού έφυγες από το δολοφονικό για την Επικράτεια Mega channel ή αφού δεν έχουν άλλη στήριξη οι ΓΑΠ-Μπένι κλπ ;

Γιάννη, δεν τελειώνω εδώ. Διότι το ότι σε βλέπουμε σε video στο κανάλι του Καρατζαφέρη, δεν ταιριάζει με το προφίλ που σε ξέραμε ή που σε έβαλε στην εργασία σου, η φαμίλια μου.

Γιάννη, αν παρεξηγήθηκες για όσα είπα, ή ΑΝ θεωρείς πως σε κάτι λέγω ψέματα, τότε ξέρεις την πορεία. Ξεκίνα από τον φίλο σου τον Μανώλη Σφακιανάκη (τ. αρχηγό της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος και ΠΑΣΟΚάρχη της ΓΑΔΑ) και μετά συνέχισε μέχρι να παραθέσω ΜΕ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΟΤΙ ΛΕΓΩ ! 

Και ξέρεις γιατί ρε Γιάννη ; Διότι για να ανταπεξέλθω στα απίστευτα δικαστικά έξοδα με τα λαμόγια της τράπεζας Αττικής, πούλησα ενθύμια των παππούδων μου. Με στήριξαν και με στηρίζουν Συναγωνιστές Γιάννη μ'. Και ίσως όλα αυτά επειδή ΕΣΥ και κάποιοι όμοιοί σου, δεν είχατε τα κότσια να ορθώστε ανάστημα.

Και ξέρεις γιατί ρε Γιάννη ; Ίσως επειδή την ίδια ... γεωλογική περίοδο που ΕΣΥ (όπως και άλλοι) μπήκες στο επάγγελμα με πλάτες της οικογένειάς μου και ο αδελφός σου ο Θεόδωρος έγινε αντιπρόεδρος στην Ιωνική Τράπεζα, έχοντας ζήσει τα φοιτητικά του χρόνια ως φιλοξενούμενος ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ στου Γκύζη. Δηλαδή πριν κουμπαριάσει με τον ΜιλτιάδηΈβερτ ... 

Και κάτι για το τέλος. Γιάννη. ΟΥΔΕΠΟΤΕ η οικογένεια μας είχε ρίζες από την Κρήτη. Μη λες τέτοια on camera.


Με απίστευτη οργή από τις ασίγαστες μνήμες που επανέρχονται, καταγράφονται και εμπλουτίζονται ανελλιπώς, (όχι μόνο στην blog-όσφαιρα), για κάθε τι που αφορά το Κοινό Καλό και το συμφέρον της Πατρίδας ΜΑΣ, συνεχίζεται. 


Γιώργος Θ. Κανελλάκης 
  τηλ : 6977-913-924 

Υ.γ. Χρήστο Μάραντε, θρασύδειλο πρωτοπαλίκαρο της Attica bank και τέως γενικέ της διευθυντή οικονομικών, ΑΝ τολμήσεις να μου ξαναστείλεις SMS ή αν τολμήσεις να με ξανακαλέσεις στο τηλέφωνό μου ΠΡΙΝ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ όσα γνωρίζεις για το 1,5 δισ που ... χάθηκε από την τράπεζα Αττικής αλλά και για το στήσιμο της συμμορίας που επιδίωξε την απόλυσή μου, σου ορκίζομαι ότι θα απαιτήσω την φυλάκισή σου. 
Και αυτή την φορά δεν θα σου την χαρίσω όπως παλιότερα.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου