Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Lobbystas πως μπορεί να ξεφτιλιστεί ένας δημοσιογράφος ;

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα, λέμε στην Χώρα ΜΑΣ, συμπολίτη μου. (βλέπε τις δύο φωτο στο τέλος της ... ιστορίας)

Ήταν 25-9-2018 όταν ο Νίκος Πάσχος του Lobbystas.gr σήκωσε το : http://lobbystas.gr/ο-watsa-θα-αγορασει-ολη-την-attica-bank-σε-λιγεσ-μερεσ/
κείμενο που αντιγράφηκε και αναρτήθηκε και από εμένα (βλέπε εδώ).

ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ του Lobbystas σ' αυτή την ανάρτηση του για την Attica bank τελείωνε γράφοντας : "και το δικό μας όνειρο το βρήκα κάποιο δειλινό σκουπίδι, σκουπίδι Γιάννη Μαντζουράνη…"

... ξάφνου όμως, το Lobbystas ΑΛΛΑΞΕ το κείμενο του και μετατράπηκε σε :

"και το δικό μας όνειρο το βρήκα κάποιο δειλινό σκουπίδι, σκουπίδι…", παραλείποντας το "σκουπίδι Γιάννη Μαντζουράνη", ξεχνώντας ο Πάσχος του Lobbystas πως υπάρχει ΚΑΙ αποθήκευση των σελίδων. 
Ίσως διότι μετέφερα στον Πάσχο με mail την 1-11-2018, όπως θεώρησα αξιοπρεπές, την "αίσθηση προσβολής"  που ένιωσε ο Μαντζουράνης, όπως μου μήνυσε ο ίδιος ο Μαντζουράνης, με το εν λόγω χιουμοριστικό κείμενο, χωρίς να πιστεύω ότι θα δειλιάσει ΚΑΝΕΙΣ ...


Τελικά,
α) Δικηγόρε Γιάννη Μαντζουράνη με την εμπλοκή μεταφοράς τεράστιων ποσών μέσα σε πάμπερς από τον Κοσκωτά στον Παπανδρέου, το "σκουπίδι Γιάννη Μαντζουράνη" δεν ισχύει, αφού προφανώς ανακάλεσε ο Πάσχος του Lobbystas.

β) Νίκο Πάσχο του Lobbystas.gr, είσαι "μάγκας" και αξιόπιστος δημοσιογράφος (ρεπόρτερ όπως δηλώνεις) αφού αλλάζεις (όχι για πρώτη φορά, βλέπε καταργημένη ανάρτησή του Lobbystas εδώ) κείμενα σου.

Επειδή γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια απειλές και απόπειρες εκβιασμού μου είτε προέρχονται από Τραπεζίτες, είτε από μεγαλοδικηγόρους, είτε από το παρακράτος, είτε από ... δημοσιογράφους, θα έχει συνέχεια το θέμα.



Κ
αι ΑΝ διαφωνείς σε κάτι Νίκο Πάσχο του Lobbystas.gr ή έχεις άλλη άποψη, εδώ είμαι. Κάλλιστα θα φιλοξενηθεί η γνώμη σου. Χωρίς τροποποιήσεις. Στα ίδια τηλέφωνα, στα ίδια mails, στο ίδιο σπίτι που μπήκες κατ'  επανάληψη και φιλοξενήθηκες κατ' επανάληψη.

Τελικά ρε παιδί μου, αυτός ο χώρος της ... δημοσιογραφίας, θέλει συθέμελο ξερίζωμα.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης (Νίκο Πάσχο, εξ απορρήτων του Προκόπη Παυλόπουλου, επί σειρά ετών).


Αναγνώστη δες και σύγκρινε τις δύο κατωτέρω φωτογραφίες.
α) Το πριν της ανάρτησης του Lobbystas.gr

 
β) Το μετά της ανάρτησης του Lobbystas.gr

Το "μετά", το "πετσοκομμένο μετά", θα το βρείτε και στο  http://lobbystas.gr/ο-watsa-θα-αγορασει-ολη-την-attica-bank-σε-λιγεσ-μερεσ/

Υ.γ. Νικόλα να με χαίρονται όσοι με αγαπούν. Και όσοι δεν με αγαπούν. Μιας και σήμερα έχω τα γενέθλιά μου. Και δεν είμαι, ούτε εγώ ούτε ο κύκλος μου, χθεσινός !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου