Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Οι τακτικισμοί σου πρωτοπαλίκαρο της Attica bank, σε μένα δεν πιάνουν τόπο

Ιστορικά 2 κατηγορίες ... υπάρξεων πρότασσαν ως ασπίδα τον αδύναμο βιολογικά πληθυσμό (τα γυναικόπαιδα). Οι Ναζί και οι φανατικοί ισλαμιστές. Βέβαια θα μου πεις, ίδια πάστα είναι και οι δύο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. 

Εδώ και χρόνια όμως, την ίδια υπάνθρωπη "τακτική" εφαρμόζουν και μερίδα Τραπεζιτών. 

Ειδικά οι τέως Τραπεζίτες, έχοντας πάρει χαμπάρι την ... ανυπαρξία τους, στέλνουν "μηνύματα SMS" και κάνουν απανωτά τηλεφωνήματα με αίτημα την συγχώρεση για τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ !

Αυτά τους τα "αιτήματα" ίσως να έπιαναν τόπο σε άλλους ανθρώπους ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ πως δεν ήταν ΤΙΠΟΤΑ περισσότερο από τακτικισμοί. Πως, ότι είπαν χθες, το αναίρεσαν την αμέσως επομένη μέρα.

Στο ... πνεύμα αυτό, ο Χρήστος Μάραντος, το πρωτοπαλίκαρο και η αιχμή του δόρατος της Attica bank και των Πανταλάκη, Ρουμελιώτη, Γαμβρίλη, Αντωνόπουλου, Σταθόπουλου, Μαμαλούγκα, Δαυίδ και λοιπών μεγαλοστελεχών σε βάρος μου, την μία μέρα (8-1-2019) με βεβαίωνε με SMS πως δεν θα βάλει δικηγόρο (στη δίκη που είχε κατά του) και την άλλη μέρα (10-1-2019), παρουσιάστηκε δικηγόρος του Μάραντου στο δικαστήριο.   
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου. 
Ναι, εκείνη η δικηγόρος σου που μου είχε πει προ 10μήνου, παρουσία 10 ατόμων στο 3μελές Εφετείο Κακουργημάτων : "μη μιλήσεις στην δίκη σε βάρος σου, για να σε ρίξουμε στα μαλακά".


Από το προχθεσινό σου SMS σβήνω όσα εμπίπτουν στην "χρήση αδυνάμων ως ασπίδας σου" ! ... 
... ασπίδα που την έχεις χρησιμοποιήσει κατ΄επανάληψη ! "Ασπίδα" που σε οικτίρει πλέον !

Ξανά λοιπόν !

Επειδή οι απόπειρες ψυχικού και ηθικού εκβιασμού μου δεν πιάνουν, Χρήστο Μάραντε, ΑΝ ΘΕΣ να μιλήσεις μαζί μου, 

α) θα πας πρώτα στην Εισαγγελία Διαφθοράς και θα καταθέσεις ΟΣΑ ξέρεις (και ξέρεις τα πάντα καθώς ήσουν στην Attica bank επί ~15 έτη οικονομικός διευθυντής της attica bank) για την ... διαχείριση του 1,5 δις euro που ήταν κεφάλαια που έριξαν το ΤΣΜΕΔΕ, το ΕΦΚΑ, η ΕΥΔΑΠ, το ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ, το Ελευθέριος Βενιζέλος και χιλιάδες μικρομέτοχοι και εξανεμίστηκαν.  Στο είχα ξαναπεί και  εδώ !

Θα μιλήσεις για τα ... δάνεια στον Καρούζο, για τις ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ εκμαυλισμού στο σύνολο σχεδόν των υπαλλήλων της τράπεζα, για τις τα θαλασσοδάνεια - μετοχοδάνεια της ΑΜΚ του 2015, για τα θαλασσοδάνεια σε κόμματα και ΜΜΕ, για τον Καλογρίτσα κλπ !

Κάνε το για την υστεροφημία σου. Ίσως και για να γλυτώσεις από όσα θα αντιμετωπίσουν από την δικαιοσύνη όσοι έφαγαν δις € ! Και αυτό θα συμβεί ! Ότι και όποιοι και αν σας βεβαιώνουν περί του αντιθέτου !


β) Θα καταθέσεις ενόρκως ή θα σηκώσω το ηχητικό με όσα έλεγες στο κρατητήριο για τους Γιάννη Λάχανο, Γιάννη Γαμβρίλη, Γιάννη Μαντζουράνη, Νικόλα Κανελλόπουλο, Θανάση Σταθόπουλο κλπ ; (δηλαδή για όλα τα διοικητικά ΠΑΣΟΚια της τράπεζας) ;

Ξέρεις ! Εκείνα σύμφωνα με τα οποία "η τράπεζα σε έβαλε μπροστά σε βάρος μου, λίγο πριν αρχίσουν τα δικαστήρια σε βάρος της από εμέ, για τις 13 μεταθέσεις που υπέστην μέσα σε 15 μήνες". Πριν απολυθώ παράνομα την 18-1-2011 ! 

Τότε που ο Λάχανος όπως ξεκάθαρα ακούγεσαι να λες (τ. διευθυντής νομικών υπηρεσιών της τρ. Αττικής), έβαλε ως δικηγόρο της τράπεζας τον Γιάννη Μαντζουράνη, ενόσω η γυναίκα του Λάχανου συνεργαζόταν με τον Μαντζουράνη ! 

Τότε που ο Λάχανος σε έστειλε στον δικηγόρο Νικόλα Κανελλόπουλο (και "κηπουρό" του ΓΑΠ) και σου υποσχέθηκε πως θα σου πληρώνει τα έξοδα των δικών εναντίον μου (ενόσω όπως μου είπες, δεν το έκανε -σε πλήρωσε- μόνο μια φορά). 

γ) θα καταθέσεις ενόρκως ότι ο Μαντζουράνης, όταν έχασε τη δίκη σε βάρος μου, από μόνος του (όπως μου είπες και στο καταγεγραμμένο τηλέφωνο) όρισε τον βοηθό του, τον Μπασαρά ως δικηγόρο σου, καθώς το μένος της Attica bank σε βάρος μου ήταν (και είναι) τεράστιο ή θα το βγάλω κι αυτό στον αέρα ;

Αλήθεια Μάραντε, πως το εννοείς το "δε θέλησα ποτέ το κακό σου" ; 

Ίσχυε όταν : 
  • έπεσες με το ΙΧ σου επάνω στα πόδια μου ;
  • Όταν ζητούσες από τους προέδρους της attica bank Κολίντζα (που δε με ξήλωσε) και Γαμβρίλη (που ως ΠΑΣΟΚος με ξήλωσε) να με ξηλώσουν ;
  • Όταν ζήταγες από τους Χάρη Παμπούκη και Νικόλα Κανελλόπουλο (κηπουροί του βρωμερού ΓΑΠ του ΠΑΣΟΚ) για να με ξηλώσουν από την τράπεζα, ίσχυε ;
  • όταν έστελνες εκατοντάδες αήθη SMS σε βάρος όλης μου της οικογένειας ίσχυε ;
  • Όταν είχες ως προστασία σου βρέφη  ταυτόχρονα μου τσαμπουκαλευόσουν χωρίς έστω να μιλώ με την ανανδρία σου, ίσχυε ;
  • Όταν ζήταγες να σε συγχωρέσω μέσα στο Αυτόφωρο, πράγμα που ανοήτως έκανα και την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ μου κατέθεσες ΝΕΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ, ίσχυε ;
  • Όταν έβαζες (μαζί με την συμμορία της τράπεζας) αστυνομικούς διευθυντές της ΓΑΔΑ και μη, για να με φοβερίσουν, ίσχυε ;
  • Όταν πιέσατε εισαγγελείς και ανακριτές για να βάλουν την μήνυσή μου για τα "μαύρα" στο Αρχείο (σ.σ. με την αιτιολογία "αγνώστου δράστη) ίσχυε ;
  • Όταν με απολύσατε ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ, χωρίς να περάσω καν από Πειθαρχικό έχοντας την συμπαιγνία των Επιθεωρητών στελεχών της τράπεζας Αττικής Μαμαλούγκα και Δαυίδ, από την εργασία μου, ίσχυε ;
  • Όταν απειλούσες μάρτυρες, τον Παναγιώτη Ταρνανά, και όταν συναντιόσουν (στο Ψυχικό) με την μάρτυρα της τράπεζας που έδωσε 4 διαφορετικές καταθέσεις σε βάρος μου (!!!), την Χρυσάφω Λεπεσιώτου, ίσχυε ; 
  • Όταν σε συμπαιγνία με την γυναίκα του βουλευτή ΠΑΣΟΚ (τον Σμυρλή) και Α' εξαδέλφη του Κώστα Σκανδαλίδη του ΠΑΣΟΚ, την Κορίνα Σαλεμή αλλά και το μεγαλο... στέλεχος της τράπεζας Άννινο στήνατε ΜΑΖΙ με τον Λάχανο και τον Μαντζουράνη μηνύσεις σε βάρος μου για συκοφαντική δυσφήμιση της τράπεζας, ίσχυε ;
  • Όταν με τον Μπασαρά (τον βοηθό του Μαντζουράνη) ούρλιαζες μέσα στο Δικαστήριο πως έχω κλέψει το έγγραφο "Τ34" που είχε η Έδρα (σας) ίσχυε ;
Το έγγραφο δηλαδή που έβαλε από λάθος του (σ.σ. ή από Θεία Δίκη ή ήθελαν να σε κάψουν Μάραντε) ο Γιάννης Λάχανος στην δικογραφία μου, έγγραφο που αποδεικνύει το ... ξεφτιλισμένο σύστημα δανείων της αμώμου τράπεζας Αττικής.

Έτσι σου είπαν να λες πονηρούλη από την Κορώνη ;

Αλήθεια, γιατί τα αδέλφια σου σου είπαν να μην ξαναπατήσεις στην Κορώνη ; Εεεεεεε ;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου