Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Πως ανεβάζω κατά 500% τη μετοχή μιας ανύπαρκτης Τράπεζας και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς σφυράει ανέμελα ;

Σήμερα πήγα μια βόλτα στον Ναυτικό όμιλο. Κάθισα παρήγγειλα ένα Ελληνικό καφεδάκι και απολάμβανα τη θέα. Γενικώς ...


Στο διπλανό μου τραπεζάκι 3 κύριοι που είχαν μια κουβέντα που μου κέντρισε το ενδιαφέρον και γι αυτό "έστησα αυτί".

Α ομιλητής, Β ομιλητής, Γ ομιλητής :

Α : ωραία μαγκιά στήσαμε.

Β : ναι, είχαμε μεγάλο τμήμα μετοχών της Τράπεζας στα χαρτοφυλάκια μας και γράφαμε μεγάλες ζημιές στους ισολογισμούς μας αφού τις αγοράσαμε στα 30 cents και έφτασε στα 10 ...

Γ : πετύχαμε πάντως αφού με 50.000 - 200.000 μετοχές ο καθένας μας το στήσαμε όμορφα και διότι η Τράπεζα αυτή έχει μικρό free float (σ.σ. διασπορά. Οι μεγαλομέτοχοι έχουν το 75%-85% και η ... "πλέμπα" το υπόλοιπο)

Β : όντως. Εγώ είπα στο "δικό μου" να αγοράζει μέχρι το +20% ότι έβρισκε εμπρός του στο ταμπλό απ' αυτή τη μετοχή. Μετά έβαζα τις ίδιες μετοχές για πούλημα αλλά σε ψηλότερη τιμή απ ότι αγόρασα και τις αγοράζατε εσείς.

Γ : και μετά αγόραζα εγώ και τις έβαζα για πώληση με πιο μεγάλη τιμή που τις
αγόραζε ο Γ και ούτω καθ' εξής. 

Α : κι έτσι την φτάσαμε στο +500% κι έτσι γράφουμε κέρδη στους ισολογισμούς μας.

Γ : λες να μας πιάσει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για χειραγώγηση μετοχών μιας και η τράπεζα δεν έχει ούτε ένα οικονομικό στοιχείο καλό ; Άσε που από τα κεφάλαια της, το 85% τους το χρωστάει (ως αναβαλλόμενο) φόρο ...

Α : σώπα ρε. Δεν ασχολείται κανένας. Άλλωστε όλες οι τράπεζες είναι μια εικονική πραγματικότητα.  

Πλήρωσα, άφησα ένα καλό tip στην κοπέλα που με σέρβιρε, κι έφυγα γεμάτος κέφι (σαν το κινητό μου).

Επιστάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου