Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Ο ξεφτιλισμένος ραγιάς που, μια μέρα χαριεντίζεται με το ΣΥΡΙΖΑ, την άλλη με τη ΝΔ και στο τέλος με το ΠΑΣΟΚ

Που λες φιλαράκο μου, σήμερα κάθισα και μέτρησα ορισμένα πράγματα. Ένα απ' αυτά ήταν ένα σύνολο πράξεων που έλαβα μέρος, κατά το τελευταίο έτος. Διαπίστωσα λοιπόν πως μέσα σε 12 μήνες είχα :
  1. 11 "επισκέψεις μου στα δικαστήρια από την Τράπεζα Αττικής και μια bonus από το Ίδρυμα Γεωργίου και Δήμητρας Τσακάλου (και τα δύο θέματα δεν έληξαν θετικά για τους κατηγόρους μου)
  2. 4 παραστάσεις μου σε δίκες τρίτων, ως μάρτυρας υπεράσπισης τους (για υποθέσεις τους από τράπεζες)
  3. 9 αλληλογραφίες και επαφές με την Εισαγγελία, το Υπουργείο Οικονομικών, με το ΣΔΟΕ και την ΑΑΔΕ 
  4. 37 τηλέφωνα στην Ελληνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και με τον ΟΤΕ
  5. συμμετοχή σε 4 ηλεκτρονικά φόρουμ με θέμα την έλλειψη Δημοκρατίας στην Χώρα ΜΑΣ
  6. περί τις 300 αναρτήσεις στο ημερολόγιό μου (blog) 
  7. 2280 διαγραφές "φίλων" από το facebook και
  8. καμία 10αριά επισκευές υπολογιστών φίλων μου (αφιλοκερδώς καθόσον δεν είναι του χαρακτήρα μου να χρεώνω φίλους μου)
Στο κενό του χρόνου μου, ασχολήθηκα και με τα 2 μου σκυλάκια, την γατούλα και το καναρίνι μου, όπως και με τη ζωγραφική σε βότσαλα, τη μαγειρική, την ζαχαροπλαστική κι άλλα που μου ξεκουράζουν το μυαλό και την ψυχή (και ενοχλούν κάτι τυπάκια που όλα τους λέγονται "όπου έχει κάμερα είμαι εμπρός").

Θα μου πεις τώρα, τι τα ψάχνεις όλα αυτά ; Γιατί τα αναφέρεις ;

Χμμμ 
  • Ίσως διότι κόπο δικό μου, κόπο που κάναμε μαζί με τους συναγωνιστές μου (με τον Βασίλη Χίτο εν τω προκειμένω) πήγε να τον καρπωθεί ένας βολευτής του ΠΑΣΟΚ. Ο  Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος  
  • Ίσως διότι για να λύσεις ένα θέμα ελληναράδικης γραφειοκρατίας στο ελλαδιστάν είναι δυσκολότερο από το λύσεις το μεσανατολικό ...
  • ίσως διότι για να δείξεις στον άλλον ότι δεν χρειάζεται να γλείφει κατουρημένες ποδιές για να πάρει όσα του κλέβουν κι όσα του αρπάζουν. Αρκεί να τα ζητήσει επιμόνως !
  • ίσως διότι με τον Βασίλη καταφέραμε ότι δεν είχαν καταφέρει μέχρι σήμερα 6 βουλευτές, 2 δήμαρχοι, και 3 τοπικοί κοινοτάρχες. 
Με δεδομένο ότι δεν πήγα ποτέ να κλέψω κάτι που κατάφερε άλλος, όπως δεν φάνηκα ως δωρητής σε κάτι που κατάφερα,  όπως και δεν σκέφτηκα ποτέ μου να καλύψω κανένα λαμόγιο, δε μου καίγεται καρφί για τον κάθε σκατόβλαχο (όχι εκ καταγωγής, αλλά λόγω συμπεριφοράς) που θα ξινίσει την μούρη του. 
 
Αν δεν έχεις (που σίγουρα δε θα έχεις) καταλάβει γιατί τα λέω όλα αυτά, διάβασε μέχρι τέλους το Ανακοίνωση από τον ΟΤΕ για το θέμα των νέων μας τηλεπικοινωνιών που, ΣΗΜΕΡΑ λύθηκε διάβασε για τις αθλιότητες τοπικών ινστρουχτόρων (αρσενικών και θηλυκών), ματσωμένων και βουλευτάδων, που πήγαν να καπηλευτούν τα τομάρια ότι κάναμε, και κρίνε μόνος σου. 
Διάβασε ειδικά μετά το "σύντομο ιστορικό του τι συνέβαινε επί σειρά ετών στο χωριό μας και τι μάθαμε".

 
Χωρίς ίχνος ... πολιτικού πολιτισμού (προς λαμόγια)
 
 
Γιώργος Θ. Κανελλάκης (σκατόβλαχοι) 
 
 
"Άρχοντα", πως μου το χες πει ρε χαρτόμουτρο ; Θα φάω 3 χρόνια φυλακή και θα στρώσω ;
Άραξε λίγο και όπως είδες λύνω θέματα χωρίς νταβαντζίδες και "πλάτες" και θα γελάσουμε μιας και, όχι ήσουν άχρηστος για την Κοινωνία, όχι μόνο γλείφεις τον κώλο του κάθε ξεπεσμένου βουλευτάκου, αλλά διότι κράτησες επί σειρά ετών στα σκοτάδια εκατοντάδες κόσμου. 
 
Και θα το κάνω επειδή κάποτε σε στήριξα. Και όταν θα το κάνω, αυτά που σου έσουρε προ καιρού "Ένας" εδώ (https://gkanellakis.blogspot.com/2017/11/poker-player.html), θα είναι λίγα.

Αυτά (και σε όποιον αρέσουμε).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου