Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Παρακαλείται η τηλεφωνήτρια της εισπρακτικής - κοράκι που μου έστειλε mail με παράπονα ή ...

... να αλλάξει αντικείμενο δραστηριότητας μιας και αυτό που κάνει [απασχολείται στην εισπρακτική First Call] δεν είναι εργασία ή να μου απευθύνει τον λόγο μέσω των νομίμων διαδικασιών.



Εν συνεχεία του : https://gkanellakis.blogspot.com/2019/06/first-call.html  παρακαλείται ο αποστολέας του mail για τα κάτωθι :

α) να ξανακούσει το κάτωθι ηχητικό μιας και στο 48-50 δευτερόλεπτο την ενημέρωσα πως καταγράφω την επικοινωνία μας και πως θα την σηκώσω στο internet και συνηγόρησε απαντώντας "μάλιστα", 


β) να ΜΗ μου ξαναγράψει mail με όπου αναφέρει " Σας παρακαλώ λοιπόν ευγενικά η επικοινωνία να αφαιρεθεί από το blog σας άμεσα" καθότι και μου μένει η απορία ποια είναι η έτερη της "ευγενικής" συμπεριφοράς επικοινωνία.

γ) ΑΝ όντως είναι το πρόσωπο της εισπρακτικής, με το ονοματεπώνυμο Νεφέλη Γιοβάρδη και το mail που έλαβα είναι όντως από αυτήν, να μου απαντήσει στα ανωτέρω στο κενό του χρόνου της, ανάμεσα στις άλλες της υποχρεώσεις που έχει σχολιάζοντας [το mail αυτό] στη σελίδα policenet.gr
Εκτός κι αν κάποιος τρίτος χρησιμοποίησε το mail της στην ανωτέρω σελίδα. Ας πούμε κάποιος της police με το mail : nars........., εν αγνοία της.

δ) να δει λίγο το blog μου ξεκινώντας από το Ερωτάται ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. (Ελληνικής Αστυνομίας) και η Εισαγγελία Αθηνών, ή να ρωτήσει (ας πούμε στη ΓΑΔΑ) για να διαπιστώσει πως όλα τα χρόνια της Κατοχικής Χούντας των Τραπεζιτών και των υποτακτικών τους, δεν έκανα βήμα πίσω από τις Αρχές μου, μιας και από απειλές - εκβιασμούς και λοιπά συναφή από τμήματα της Κατοχικής Χούντας της Ε.Ε., δεν δέχομαι.


Ευγενικά, ευχαριστώ.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
  τηλ : 6977-913-924 


Υ.γ. και επειδή είμαι καλό (μεγάλο) παιδί, κοίταξα και στη σελίδα https://haveibeenpwned.com/  που δείχνει τα παγκοσμίως παραβιασμένα mails. Και το αναφερόμενο ως δικό της, είναι.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου