Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Απαράδεκτη η ποινική δίωξη Attica bank κατά Γιώργου Θ. Κανελλάκη, για συκοφαντική δυσφήμιση

Από την 18-1-2011 βρίσκομαι σε μια τιτάνια για τις δυνάμεις του μέσου πολίτη μάχη με τους παλιανθρώπους που διοικούσαν (και κάποιοι εξ αυτών συνεχίζουν) την Τράπεζα των Μηχανικών. Την Attica bank.

Μέσα σ' αυτά τα χρόνια 16 δικηγόροι (*) εναλλάχτηκαν από συνήγοροι μου καθώς, άλλοι απειλήθηκαν (σ.σ. ναι, έχω ηχητικά και στοιχεία με τις δηλώσεις τους) από την πλευρά της τράπεζας, άλλοι παραδέχθηκαν πως "εγώ είμαι μια περίπτωση, ένας φάκελος, ενώ η τράπεζα τους προσφέρει περισσότερες ... δυνατότητες", άλλοι ... κουράστηκαν κι άλλοι ήταν "λίγοι". Πάρα πολλή λίγοι !
Όπως "λίγοι" ήταν και όσοι ... δικηγόροι μου (;;;) προσπάθησαν να με

απειλήσουν ή να με φοβίσουν !

Με τον συναγωνιστή μου από τους δρόμους και τους κοινούς αγώνες για τη Δημοκρατία, Αναστάσιο Κώνστα, τον Δικηγόρο μου, παλέψαμε άγρια. Και κερδίσαμε, δίνοντάς του εγώ ότι στοιχεία διέθετα κι εκείνος χρησιμοποιώντας τα με την ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ και με την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ κατάρτιση. 

Και ένα από τα αποτελέσματα ήταν αυτό στην αρχική φωτογραφία όπου, κανένας (;;;) άλλος δικηγόρος εξ όσων προηγήθηκαν αυτού, δεν είχε "παρατηρήσει". ΤΗΝ ΜΗ ΝΟΜΟΤΥΠΗ υποβολή σειράς μηνύσεων της τράπεζας, σε βάρος μου

Για περισσότερα για τη συγκεκριμένη Δίκη στο Και όμως ! Υπάρχουν Λειτουργοί που είναι Δικαστές !

Επί της παρούσης θέλω να ευχαριστήσω άλλη μια φορά τον Αναστάσιο Κώνστα, όχι μόνο για για τη Νίκη ΤΟΥ, αλλά και διότι με ανέχθηκε αυτά τα χρόνια αφού γνωρίζω πολύ καλά πως δεν είμαι και ο πλέον εύκολος χαρακτήρας ... Ειδικά όταν με "πνίγει το δίκιο μου" !

Προσθέτω δε πως στο να γίνει ο χαρακτήρας μου (όλα αυτά τα χρόνια) πιο οξύς, συνέτειναν και κάποιοι ... της παρέας μου (**) που στο διά ταύτα δεν ήταν κάτι περισσότερο από χαφιέδες, τομάρια και παλιάνθρωποι, που κάποια στιγμή, τους έκανα ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "πέρα" μένοντας με γνήσιους - ατόφιους - δυναμικούς και κυρίως ΚΑΘΑΡΟΥΣ ανθρώπους κοντά μου. 
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ξανά τους Μηχανικούς και τους συναγωνιστές που παραστάθηκαν και συμπαραστάθηκαν σε σειρά δικών (***)

Στη νικηφόρα έκβαση του Αγώνα, καταλυτική ήταν η θέση της Έδρας των Δικαστών και του Εισαγγελέως που τίμησαν τις σπουδές τους, τον Όρκο τους και το Λειτούργημά τους καθώς δεν προτίμησαν την "εύκολη οδό" όπως προηγούμενες ... Έδρες ειδικού σκοπού (βλέπε Η δικαστής Αγγελική Ανέστη, η εισαγγελέας Αικατερίνη Μπαρτζακλή και άλλα. Έδρες "ειδικού σκοπού").

Αλήθεια, οι ... δικαστές που επανέφεραν -προ ετών- τη σειρά μηνύσεων των λαμόγιων της Attica bank, αφού είχε προηγηθεί το κλείσιμο της υπόθεσης από την Εισαγγελία, αισθάνονται όμορφα αφού τις επανέφεραν μηνύσεων ΑΠΛΩΣ ΑΝΤΕΓΡΑΦΟΝΤΑΣ τη μήνυση του δικηγόρου της τράπεζας Μαντζουράνη ;


Επί της παρούσης τονίζω πως, δεν συγχωρώ, δεν ξεχνώ και δεν σταματώ καθόσον η αλητεία "Attica bank κατά Γιώργου Θ. Κανελλάκη" ΔΕΝ αφορά προσωπικά εμένα αλλά το σύνολο των Πολιτών στην Χώρα μας που ταλανίζεται από αλήτες, τράπεζες και τραπεζίτες, ελέω επίορκων και ολίγιστων ... δικαστών.
Και ΝΑΙ ! Διαθέτω στοιχεία για πολλά περισσότερα από όσα γνωρίζουν, ονειρεύονται και θα ήθελαν οι συμμορίτες.


Υ.γ. Οι δικηγόροι της τράπεζας Ιωάννης Μαντζουράνης και το ψυχοπαίδι του Αδαμάντιος Μπασαράς καθώς και οι ψευδομάρτυρες υπεράσπισης της τράπεζας Αττικής (που ήταν ή/και είναι μεγαλοστελέχη της) Κορίνα Σαλεμή, Γιάννης Άννινος, Γεώργιος Μαμαλούγκας, Νικόλαος Δαυίδ, προφανώς δεν είναι ευχαριστημένοι. Όπως και όσοι υπέγραψαν τις μηνύσεις σε βάρος μου. 
Όπως και ο da-capo τους, ο εκδιωγμένος από την τράπεζα, εδώ και καιρό κατασκευαστής δημοσίων έργων, πρόεδρος της τράπεζας και του Δημόσιου Ταμείου ΤΣΜΕΔΕ, αλλά και βαθύτατα ΠΑΣΟΚος Ιωάννης Γαμβρίλης. 
Όπως και ο δ/νων σ/λος της τράπεζα Θεόδωρος Πανταλάκης που συνέχιζε και έδινε εξουσιοδοτήσεις στους Ματζουράνη - Μπασαρά. 
Όπως και το Ταμείο των Μηχανικών. Το ΤΣΜΕΔΕ που ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥ τις ... πράξεις των δουλικών του που τους είχε σε ηγετικές θέσεις της τράπεζας του.

Συνεχίζεται !


Γιώργος Θ. Κανελλάκης 
   Τηλ : 6977-913-924



* θα δημοσιοποιήσω ένα προς ένα τα ονόματα των μέχρι τώρα δικηγόρων 
** σε τακτή στιγμή θα αναφερθώ σε έναν προς έναν εξ αυτών.
*** αποδίδοντας τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, θα αναφερθώ αναλυτικά σε κάθε έναν εξ αυτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου